Sudio Nio Review | 5 Sebab Sudio Nio Menjadi Pilihan Saya

Sudio Nio Review | 5 Sebab Sudio Nio Menjadi Pilihan Saya- Zaman hari ini rasanya tidak lengkap jika tidak mempunyai earphones yang boleh diguna pada bila-bila masa dan di mana jua. Kenalkan Sudio Nio, wireless earphones dari Sudio jenama gaya hidup yang cukup popular dari Sweden. Hadir dalam saiznya yang begitu kecil dan kompak bersama teknologi yang hebat dan gempak.


Untuk siri terbaru Sudio Nio menawarkan 4 warna menarik iaitu hijau, putih, hitam dan sand. Dan saya telah memilih warna hijau kerana warnanya agak rare dan tampak lebih klasik serta bertenaga.


5 Sebab Sudio Nio Menjadi Pilihan Saya
Antara 5 sebab kenapa Sudio Nio menjadi pilihan saya antara lain adalah disebabkan oleh faktor-faktor berikut :-

  • Gadget yang saya suka guna ketika melakukan aktiviti fitness
Saya memang perlukan muzik ketika bersenam. Ini dapat mendatangkan mood yang baik dan juga terapi buat diri. Untuk Sudio Nio didatangkan bersama 4 saiz Wingtip yang memang memberi sokongan penuh bagi mereka yang melakukan aktiviti yang agak lasak seperti bersenam dan beriadah. Cuma untuk kegunaan biasa saya memilih saiz 3, lebih selesa. Saiz 4 agak besar tetapi jika penggunaan muzik yang kuat digalakkan menggunakan saiz yang ini.

  • Tahan sehingga 20 jam lamanya.
Ini antara ciri wireles earphones yang saya cari. Baterinya tahan sehingga 20 jam lamanya. Jadi saya tidak perlu sentiasa cas ataupun stress apabila memerlukan penggunaan wireless earphones. Kualiti bateri wireless earphones ini adalah 35mAh, manakala bateri bersama tempat simpanan adalah 400mAh. Kalau dicaj bersama bekas ianya mengambil masa sehingga 90 minit untuk pengecasan penuh.

  • Pelindungan IPX4
Tiada masalah jika sedang kita gunakan terkena air hujan dan sebagainya. Ini kerana Sudio Nio mempunyai ciri daya tahan terhadap percikan air dari arah mana pun. Jadi tidak ada masalah jika menggunakan waktu bersenam dan berpeluh-peluh. Dan ini memberi pengalaman audio yang baik.

  • Teknologi dual microphone
Teknologi dual microphone adaptif ini dapat menyaring kebisingan suara latar belakang yang tidak diperlukan terutama semasa membuat panggilan. Jadi panggilan lebih smooth dan kita boleh dengar lebih jelas tanpa sebarang kebisingan. Mod pembatalan hinggar dia memang power, bayangkan jika orang bersebelahan kita bercakap pun kita tidak akan dengar.

  • Mempunyai panel sentuh (touch panel) dan automatic pairing
Senang dan praktikal. Hanya guna earphones Sudio Nio dan ianya secara automatik 'on' dan kita akan dapat menerikasi notifikasi berjaya berfungsi. Boleh guna touch panel di earphones Sudio Nio, caranya seperti berikut:-

Single press – play/pause
Double press – previous track (left earbud) / next track (right earbud)
Triple press – reduce volume (left earbud) / increase volume (right earbud)
1-sec press – Answer calls
2-sec press – Decline calls
3-sec press – Hang up call 


Percuma Care Kit dari Sudio Untuk Pembelian Waktu Terhad

Ada berita baik untuk semua, bagi pembelian bermula dari 15 Febuari sehingga 21 Mac 2021, korang berpeluang mendapat 1 Sudio Earbuds Care Kit secara PERCUMA.

Dan masukkan PROMO KOD : AYUNIO bagi mendapatkan lagi diskaun sebanyak 15%. Jadi harga untuk satu Sudio NIO hanyalah MYR306 sahaja. Murah dan berbaloi!

Boleh dapatkan di sini https://www.sudio.com/my/

Penghantaran adalah PERCUMA (worldwide) dengan Sudio Sphere waranti selama 3 tahun.

Sudio Nio memang best!

xoxo;
Sudio Nio Review | 5 Sebab Sudio Nio Menjadi Pilihan Saya Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 01, 2021 Rating: 5

15 comments:

  1. wah cantiknya yang warna hijau tu! very exclusive. macam nak beli stu ja. dah la kita suka collect earphone. tq share!

    ReplyDelete
  2. Rawlins nyer warna sand. Tapi memang kagum dengan ketahanan baterinya. Tambahan pula sekarang memang perlukan earphone yang reliable zaman banyak meeting online kan

    ReplyDelete
  3. wahhh bagus earphone ni.....saya dah banyak kali beli earphone tapi semuanya tak tahan. Memang kena beli ni

    ReplyDelete
  4. cantiknya design. siap dapat care kot lagi. bestnyaa..warna pun cantik2

    ReplyDelete
  5. Wow! This looks like a good pair of wireless earbuds for those who want to enjoy music on the go. Thanks for sharing.

    ReplyDelete
  6. bagus lah semua feature sudio nio , rasa nak beli gak ni, sesuai dengar time kerja dan bersenam

    ReplyDelete
  7. Best earbud ni. Dah pakai juga tp tkde care kit. Ala nak beli jugalah nanti care kit tu..sound dia mmg terbaik!

    ReplyDelete
  8. Bestnya sudio earbud ni siap ada care kit lagi.. Senang la cuci2 kan xde la kotor tapi sudio ni xde headphone ke? Za xberkenan sgt earbud.. Sakit telinga

    ReplyDelete
  9. Anak-anak semua suka jenis earplug gini mudah kann.. yang ni mesti bunyi lagi gempak ni, berkena plak color hijau dia, jarang-jarang plak jumpa hijo..

    ReplyDelete
  10. This ear buds is one of my favourite, i like their design and sound quality too.

    ReplyDelete
  11. lama dah teringin nak ada satu SUDIO ni sebab ramai yang kata best. Tengok warna terbaru dia ni lagilah buat rasa nak beli. Sesuai untuk orang yang pekak sebelah macam saya ni haa untuk beli dan guna.

    ReplyDelete
  12. Ruby suka jenama Sudio ni. Sejak 2014 dah guna. Semua berkualiti dan mereka ni bagus, sentiasa up to date. Kalau ada satu, mesti nak tambah lg. Heheheh. Selamat berSudio kak.

    ReplyDelete
  13. Wahhh siap ada kit untuk clean earphone. Warna hijau tu cantik jugak

    ReplyDelete
  14. Yeayyyyy... Samalah kita punya! Nina pun pilih warna green. Lawa kann warna askar! Sudio memang best. Puashati pakai

    ReplyDelete
  15. Perghhh, makin canggih la earbud Sudio ni.. plus skrg ada cleaning kit.. very hygienic macam ni.. (Y)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.