“Too Aw-Some”! di The Curve | Pelbagai Aktiviti Menarik Disediakan Untuk Anak-Anak Sempena dengan Cuti Sekolah

“Too Aw-Some”! di The Curve | Pelbagai Aktiviti Menarik Disediakan Untuk Anak-Anak Sempena dengan Cuti Sekolah- Cuti sekolah saya bawa anak-anak ke The Curve Petaling Jaya Selangor. Mereka memang 'enjoy' bila berada di sana... Ahah! 


Bersempena dengan cuti sekolah penggal pertama yang bermula dari 27.3.2021, The Curve menyediakan pelbagai aktiviti menarik untuk anak-anak. 


“Aw-Some” di The Curve, menyediakan pelbagai booth jualan yang menarik dari jenama tekemuka produk khas untuk anak-anak dan juga ibubapa seperti The Next, Toys World, Hamleys dan banyak lagi. Serius! Jualan agak murah dan berbaloi. Diskaun memang aww-some ada yang sehingga 70% tau.





Terdapat juga bengkel yang boleh disertai anak-anak, daily freebies dan aktiviti atas talian yang boleh disertai oleh semua peringkat umur. Ke semua aktiviti yang disediakan bersempena “Aw-Some-ness” di The Curve dari 27 March sehingga 11 April 2021.


Yara dan Adel sempat menyertai Earth Hour Go Green workshops! Nampak seronok dan beria mereka melakukan aktiviti ini dengan bimbingan dari staf di situ.


Antara aktiviti yang menarik boleh disertai seperti 

Earth Hour Go Green workshops -  27 dan 28 March 2021
Easter Day workshops - 2, 3 dan 4 April 2021 
Fun & Creative workshops - 10 dan 11 April



 Bengkel (Workshops) ini terbuka untuk kanak-kanak yang berumur dari 4 sehingga 12 tahun. Boleh rujuk di sini.



Pengunjung yang berbelanja RM150  (maximum 2 resit di hari yang sama) dari mana-mana outlet dari the Curve (kecuali Street Market, pushcarts) boleh menebus cash voucher bernilai RM10. Manakala perbelanjaan RM300 dan ke atas boleh menebus 2 cash voucher RM10  dan RM500 layak menebus 3 cash voucher  RM10. 


Namun ianya terhad untuk satu pelanggan satu penebusan sahaja setiap hari. Penebusan boleh dilakukan di Concierge, Ground Floor sebelum 10.00pm pada hari sama pembelian. Dan ianya terhad selagi stok masih ada.


Ketika berada di sini, Yara dan Adel (anak dan anak saudara saya) juga seronok dapat makan pop corn dan dan candy floss yang diberikan secara percuma setiap hari. Candy floss diberikan secara percuma dari 1.00pm sehingga 3.00pm (hari biasa), manakala  untuk hari minggu dari jam 1.00pm to 4.00pm. Popcorn giveaways dari jam 5.00pm hingga 7.00pm ( hari biasa) dan hujung minggu dari jam 5.00pm hingga 8.00pm.

Video ketika berada di sana :-)

Oh ya!  Bila berada di sini jangan riasau kerana The Curve sangat mementingkan SOP dan pada yang sama semua ahli keluarga dapat beraktiviti dan berseronok didalam persekitaran yang selamat.

Mak beria shopping hokay!! Hahaha

Jomla ke The Curve, habiskan masa bersama anak-anak tercinta dengan melakukan pelbagai aktiviti yang menyeronokkan. Sambil membeli-belah dan makan-makan kita sertai March Too Aww-Some!

Keterangan lanjut boleh hubungi Curve Customer Care officers di talian 03-7710 6868 atau layari laman web www.thecurve.com.my  atau Facebook page www.facebook.com/theCurveShoppingMall dan  www.instagram.com/thecurve_official (thecurve_official).

“Too Aw-Some”! di The Curve | Pelbagai Aktiviti Menarik Disediakan Untuk Anak-Anak Sempena dengan Cuti Sekolah Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 28, 2021 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.