Kunyah-kunyah Untuk Cantik Berseri Dengan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial

 Kunyah-kunyah Untuk Cantik Berseri Dengan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial- Memiliki kulit yang cantik berseri-seri dari dalam sememangnya menjadi impian semua orang, baik lelaki mahupun perempuan. Faktor usia, keadaan cuaca dan pengambilan diet seharian yang tidak seimbang menjadi antara punca wajah menjadi tidak bermaya, apatah lagi kelihatan jeragat, kedutan, kulit kering dan pelbagai masalah lagi. Perkenalkan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial, suplemen yang bukan sahaja kaya dengan nutrisi bahkan dapat membantu kita untuk kelihatan lebih berseri-seri secara semulajadi. Bayangkan hidup tanpa mekap tapi wajah begitu flawless! Siapa yang tidak mahu, betulkan?


Dihasilkan daripada Mango Juice Powder, Honey Bee Powder, Strawberry Juice Powder, Ascorbic Acid(60mg), Mineral & Vitamin Premix, Bird Nest Extract, Mulberry Extract, Live Culture(Lactomax), Pomegranate Extract, L-cystein, Fish Collagen, Tocotrienols, Coenzyme QIO dan juga kunyit. *Contain permitted flavour, colour, and permitted food conditioner.

Melihat kepada rumusan formulasinya ternyata memberi 1001 kebaikan didalam badan terutamanya kalogen ikan. Menurut portal myhealth.gov.my, 
Kolagen ikan atau dikenali juga sebagai kolagen marin diekstrak daripada ikan laut sejuk dan kebiasaannya ikan salmon dan ikan merah.. Kolagen marin adalah 1.5 kali lebih mudah diserap oleh tubuh berbanding kolagen bersumberkan lembu atau babi.

Kenapa Kolagen Penting Untuk Manusia?

Kolagen memberikan struktur kepada KULIT dan saling bekerjasama dengan protein yang dipanggil elastin untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang dan kembali kepada kedudukan asal. Kehilangan kolagen akan menyebabkan struktur kulit menjadi tidak tegang dan berkedut.


Kebaikan  Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial


Secara amnya antara kebaikan  Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial adalah seperti berikut:-

  • Mengurangkan bintik-bintik gelap
  • Mengurangkan kemerahan kulit
  • Mengurangkan kedutan
  • Memperbaiki tompok kasar pada kulit
  • Membaiki dan mencegah kulit kering

Cara Pengambilan  Bita V9, Vitamin C by Shinjumiofficial


Cara pengambilan sangat mudah. Hanya kunyah 1 biji tablet pada waktu siang dan malam sahaja. Dan untuk 1 botol terdapat 60 biji kapsul dan ini cukup untuk pengambilan selama 1 bulan.  Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial ini sesuai diambil untuk mereka yang berumur 10 tahun ke atas.


Saya sendiri suka akan rasany iaitu buah mangga. Cuma sangat digalakkan bila kita mengambil suplemen perlulah minum air masak pada kadar sekurangnya 8 gelas sehari. Cara pengambilan juga mudah, kunyah-kunyah sahaja (seperti menghisap gula-gula). Biasanya saya akan ambil 1 biji di waktu pagi dan seterusnya 1 biji lagi di waktu malam.

Untuk keterangan lanjut dan pembelian boleh layari:-

Website : www.shinjumi.my/
Shopee : https://shopee.com.my/shinjumiofficial?smtt=0.0.9
Instagram : https://instagram.com/shinjumiofficial?igshid=12lcu2c9gdz7l
Facebook : https://www.facebook.com/shinjumiofficial/
Tik Tok : https://vt.tiktok.com/ZSbX26sN/
Admin : http://www.wasap.my/60139820981

#shinjumi
#shinjumiofficial
#shinjumibitav9
#shinjumivitaminc
Kunyah-kunyah Untuk Cantik Berseri Dengan Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 27, 2021 Rating: 5

10 comments:

  1. Nak kena jaga juga kesihatan untuk kulit supaya cantik berseri. I pakai pelembab vitamin C ajer. Belum lagi consume vitamin c ni untuk kulit. Kena beli jugak la.

    ReplyDelete
  2. Huhuhu........dah byk kali juga baca review on Bita V9 Vitamin. Tapi I xpernah try product ini. Kalo Vitamin I memang setia dgn Berocca. Hehehehe.

    ReplyDelete
  3. Sedap rasanya kann.. rasa mangga.. so far Sis cuba pun belum ada effect, so serasi le ni dengan diri.. boleh istiqomah amalkan selalu..

    ReplyDelete
  4. Nell pun ada consume collagen dalam bentuk ni juga.. senang kan.. nak bawa kemana2 saja... Good choice ni kak Yu.. (Y)

    ReplyDelete
  5. Nampak macam Puan memang giat menjaga kesihatan dan kejelitaan ye kebelakangan ini. No wonder glow up dia lain maciam ye.

    ReplyDelete
  6. kunyah kunyah cantik menarik ni kak, takyah bancuh bancuh dah hehe

    ReplyDelete
  7. banyak produk vitamin c dah kan. pilih aje. kita paling suka yang kunyah2 ni, kemam ke. semua la ok. yang penting, makin sihat insha Allah. vitamin c elok diamalkan

    ReplyDelete
  8. Kita kena jaga kesihatan jd bagus amik supplements tambahan mcm Bita V9 Vitamin C by Shinjumiofficial mi

    ReplyDelete
  9. Ohhh rahsia kecantikan kak Ayu rupanya yer heheheh kita baru tahu nak juga lah cuba sebab pada usia macam kita ni kena ada makanan tambahankan hehehe tengok buat dari bahan yang berkualiti dan bagus...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.