Bahan Kisar Dari Easy Cooking Empire Memang Memudahkan Kerja Menjimatkan Masa


Bahan Kisar Dari Easy Cooking Empire Memang Memudahkan Kerja Menjimatkan Masa -Memang seronok kalau kita dapat memasak setiap hari. Apatah lagi memasak makanan yang sememangnya menjadi kegemaran famili. Terutama di bulan puasa, kita akan menyediakan hidangan semasa bersahur dan juga berbuka. Waktu penyediaan masakan di bulan ramadhan memang singkat. Pastinya kita akan terkejar-kejar memasak sebelum waktu imsak dan juga tibanya waktu berbuka.

Jadinya untuk memudahkan kerja memasak, saya telah mendapatkan stok bahan-bahan kisar daripada Easy Cooking Empire. Apa yang menarik bahan-bahan kisar yang disediakan memang halal, bersih, homemade dan segar. Bahan kisar akan dilakukan setelah mendapat permintaan daripada pelanggan.

Kisarannya sangat halus. Memang akan nampak teksturnya begitu lembut. Paling penting ianya tiada bahan pengawet. Bahan kisar seperti bawang, halia, kunyit dan pelbagai lagi (selain daripada cili) ianya tahan dalam 2 minggu dan lebih jika disimpan bertutup didalam chiller. Manakala cili pes boleh sehingga sebulan lebih lamanya.

Setiap pes didatangkan bersama sudu. Jadi memudahkan kita untuk mengambil bahan kisar didalam bekasnya. Ada pelbagai saiz bekas ditawarkan iaitu samada ±300g, ±600g ataupun ±1.2kg. Ikut saiz mana yang korang inginkan. Harga yang ditawarkan juga agak murah dan sangat berpatutan. 

Bahan kisar dari Easy Cooking Empire ini boleh dibeli secara kombo ataupun satu-satu. Terpulang kepada pelanggan. Oh ya! Untuk bahan kisar tertentu seperti lengkuas, cili hijau, cili merah biarpun tiada dalam senarai produk yang ditawarkan, namun pelanggan boleh buat 'special request' daripada Easy Cooking Empire. 

Antara bahan kisar yang saya dapatkan dari Easy Cooking Empire adalah seperti:-  

Blended Chill.li (ada yang pedas dan kurang pedas, korang boleh pilih)

Blended Onion

Blended Serai

Blended Garlic

Blended Kunyit

Blended Halia

Blended Cili Padi

Ke semua ini memang bahan kisar asas yang saya simpan di dalam peti ais rumah. Bahan kisar yang memang sangat diperlukan setiap kali memasak. Saya juga suka dan puas hati dengan pembungkusan yang diperkenalkan. Sememangnya sangat kemas dan cantik. Dengan adanya label pada setiap botol memudahkan saya merujuk jenis bahan kisar didalamnya.

Jom saya kongsikan antara resepi hidangan yang saya masak untuk keluarga tersayang baru-baru ini. Korang bolehlah cuba ya!

Plain soup with homemade dimsum

Video Plain Soup with Homemade Dimsum


Bihun Goreng Sempoi

Video Bihun Goreng Sempoi


Pak Choy Goreng Simple

Video Pak Choy Goreng Simple


Kurma Daging Masak Campak-Campak

Video masak  Kurma Daging Masak Campak-Campak

Senangkan! Bila ada bahan kisar kerja memasak menjadi lebih cepat, mudah dan seronok!

Jom sambil kita memasak bolehlah sertai peraduan yang dianjurkan oleh Easy Cooking Empire. Mana tahu ada rezeki menang hadiah yang ditawarkan :-)

Untuk keterangan lanjut boleh layari:-
👉🏻  www.wasap.my/+60173121992/EasyCookingEnquiry
FB page 👉🏻 www.facebook.com/EasyCookingEmpire
IG 👉🏻 www.instagram.com/EasyCookingEmpire


Untuk pembelian :-
Shopee 👉🏻 https://bit.ly/2PT3lVa
Order Link 👉🏻 https://bit.ly/3vlJspX
Catalog Link 👉🏻 https://bit.ly/3csKMPt


Memasak dengan mudah dan cepat,
Seperti chef pro yang hebat.
Easy Cooking membantu serba-serbi,
Ditawarkan pada harga mampu beli!

#EasyCooking
#EasyCookingContest
#EasyCookingChallenge
#EasyCookingEmpire

Bahan Kisar Dari Easy Cooking Empire Memang Memudahkan Kerja Menjimatkan Masa Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 19, 2021 Rating: 5

6 comments:

  1. Dari saya kecil beginilah rupa peti sejuk. Penuh dengan bahan kisar siap. Mak saya setiap hari memasak seawal 4pg. Kami pergi sekolah, ayah pergi pejabat. Semua bawa bekal. Pastu mak balik keje, masak utk makan malam. Dalam masa sejam mesti dah ada makan malam terhidang jam 6.30pm. lepas makan rehat, dan standby utk Maghrib. Memang best bila bahan kisar dah tersedia. Sekarang saya pun bust perkara sama. Ibu ibu busy urusan kerja, anak-anak dan suami. Makanan tetap kena masak sendiri. Kita jaga perut mereka. InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. Oh my, produk ni memang bijak sebab menyenangkan. Nak masak apa zas pes tersedia. Tak payah nak potong2 kupas2 bawang lagi dah. Hehe. Nak beli jugak!.

    ReplyDelete
  3. Wah menarik ni , lagi mudah kerja memasak..Biasa memang makan masa iena nak masak nak prepare semua bahan.

    ReplyDelete
  4. Ehh geram pulak nengok, kemain senangya nak masak, semua bahan dah siap kisar, kalau Sis ada gini, memang ngajin lee nak cuba macam-macam resepi...

    ReplyDelete
  5. wow all these blended herbs from Easy Cooking Empire look good! It helps cooking easier

    ReplyDelete
  6. Senang nya Nak masak zasss campak2 sajorr lepasni.. Xyah Nak pkir Nak blend la Apa la. Bagus betul

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.