Suplemen Untuk Kesihatan Lelaki | Adam Series Axtension

Biasanya kita hanya mendengar suplemen kesihatan khas untuk wanita, terutama yang melibatkan kesihatan tubuh badan. Pengambilan seperti jamu, ubatan tradisi dan pelbagai lagi. Namun perlu kita ketahui, kaum adam iaitu lelaki turut memerlukan suplemen khas untuk mereka bagi membantu dan mengatasi masalah dalaman yang mereka alami.

Kenalkan suplemen Adam Series Axtension yang dapat membantu lebih ramai lelaki dalam memperbaiki kesihatan fizikal dan dalaman mereka.

Produk ini diformulasi daripada Perancis. Dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi yang memberi kesan pantas dan tanpa kesan sampingan. Antara ramuan didalam formulasi adalah seperti serbuk jus anggur, ekstrak anggur, ekstrak epal, serbuk safron, ekstrak maca dan juga ekstrak guarana. Oh ya! Untuk pengetahuan semua biji anggur dikatakan 50 kali ganda lebih efektif sebagai antioksidan berbanding vitamin. Ianya merupakan sumber potassium vitamin C dan pectin sejenis serat yang membantu mengurangi kolesterol darah.

Manakala safron boleh merawat disfungsi erektil yang dikatakan telah menjejaskan lebih daripada 150 juta lelaki di seluruh dunia. Di dalam perubatan tradisional, Saffron digunakan sebagai afrodisiak ini kerana dengan adanya unsur krosin yang dikenali kerana aktiviti afrodisiaknya. Satu kajian telah dijalanlan dan mendapati safron menunjukkan potensi yang tinggi dalam meningkatkan sistem kardiovaskular yang sihat

Cara pengambilan juga sangat mudah, sebab ianya didatangkan dalam pek yang praktikal sedia untuk minum.

Berat bersih: 3g x 15 sachet / kotak

Pengambilan hanyalah 1 sachet setiap 2 hari sahaja, sebelum tidur. Adalah disarankan tidak mengambil makanan berlemak berhenti merokok, menjaga diet ringan dan bersenam lebih kerap untuk mencapai kesan berlipat ganda!

Produk perlu disimpan di kawasan yang kering jauh daripada kawasan yang panas atau berdekatan dengan kawasan sinaran cahaya matahari. Jauhi juga daripada kanak-kanak.



Secara umumnya produk Adam Series Axtension ini menyelesaikan "masalah yang tidak dapat diluahkan" oleh kaum lelaki, antaranya seperti.

  1. Menstabilkan hormon lelaki
  2. Meningkatkan keupayaan ereksi
  3. Meningkatkan imuniti
  4. Melegakan sindrom andropausal
  5. Meningkatkan kesuburan
  6. Mengaktifkan kadar metabolisme
  7. Melancarkan peredaran darah
  8. Mencegah penyakit kardiovaskular
  9. Membantu menahan keletihan dan tekanan
  10. Menguatkan fungsi jantung
  11. Meningkatkan fungsi buah pinggang
  12. Meningkatkan memori
Harga yang ditawarkan mengikut pakej 'bundle' :-
3G X 15 Sachets Per Box X 1 Box (1 Month Set) - RM328.00
3G X 15 Sachets Per Box X 3 Boxes (3 Month Set) - RM838.00
3G X 15 Sachets Per Box X 5 Boxes (5 Month Set) - RM1230.00

Review Produk

Produk ini sebenarnya telah dicuba oleh kawan baik suami yang mempunyai masalah dalaman (berkait sedikit tentang masalah rumahtangga). Sebenarnya produk ini disyorkan oleh isteri beliau sendiri. Apatah sekarang mereka masih belum dikurniakan rezeki anak dan juga punyai masalah tekanan dari segi gaya hidup serta pelbagai lagi.

Saya difahamkan selepas mencuba produk Adam Series Axtension sering sedikit sebanyak dapat membantu masalah perhubungan mereka. Selain itu dapat mengatasi banyak masalah kesihatan lelaki yang lain. Paling penting suplemen ini memang mudah pengambilannya kerana ianya didatangkan pembungkusan yangs angat praktikal. Boleh juga dibawa ke aman sahaja.

Jadinya jika kaum wanita memang konsisten pengambilan jamu, begitu juga dengan lelaki mereka juga memerlukan suplemen yang dapat membantu masalah kesihatan dalaman mereka. Alam rumahtangga yang sememangnya banyak cabarannya, namun melalui berkomunikasi, sama-sama memahami dan cuba cari jalan untuk atasi adalah tindakan bijak bagi meleraikan segala kekusutan yang dialami. Suplemen Adam Series Axtension ini salah satu solusinya!


Info Mengenai Syarikat

Adam Series Axtension dikeluarkan oleh syarikat Varf Healthcare Sdn Bhd. Produk menggunakan ramuan semulajadi ini tidak kana mendatangkan keburukan kepada kesihatan badan. Penyelidikan dibuat secara terperinci menggunakan teknologi canggih beagi memastikan produk yang dihasilkan mencapai kualiti yang diinginkan khas untuk golongan wanita dan juga lelaki.

Varf Healthcare Sdn Bhd
104b, Jalan Sutera Tanjung 8/3, 
Taman Sutera Utama, 
81300 Skudai, Johor

Phone:
+607-5542685
Email:
varfshop@gmail.com

Official Website:

Facebook Page:

Instagram:

Youtube:


Suplemen Untuk Kesihatan Lelaki | Adam Series Axtension Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 26, 2020 Rating: 5

19 comments:

  1. Tetapi jika kaum lelaki tu masih merokok mesti sukar kan dia nak makan produk ni... apa pun cer try hihi suoaya bole berhenti merokok.

    ReplyDelete
  2. This looks like the must-have supplements for men to be more energetic and active, right? Looks good based on what you have written. Still the pricing might not be within certain people's budget.

    ReplyDelete
  3. wahhhh produk dari Perancis! Jauh datang kemari. Packaging dia gempak lah. Kalau sekali pandang macam box perfume.

    ReplyDelete
  4. Senang sebab dalam bentuk sachet..nak berhenti rokok yang mungkin agak sukar..hehe

    ReplyDelete
  5. Yang penting sihat walafiat disamping yang tersayang. Kan tak best kalau masa dihabiskan dengan rawatan dsb kan

    ReplyDelete
  6. suka la packaging produk ni. memang sesuai untuk lelaki. nak consume oun senang sebab dalam sachet je

    ReplyDelete
  7. lelaki pun dah semakin peka dengan kesihatan diri, bagus juga supplement ini untuk diamalkan :)

    ReplyDelete
  8. saya antara yang bertuah dapat guna produk ni dan alhamdulillah, kesihatan makin baik. memang recomended untuk para lelaki semua :)

    ReplyDelete
  9. Betul selalu wanita je ada suplement. Lelaki pun kene ada utk jaga dalamn diri. Apa2 dalam hubungan kene usaha. Tengok kelebihan produk ni banyak.. Yang penting usaha

    ReplyDelete
  10. Haah, kan? Selalunya kita dgr supplemen2 utk wanita je. Untuk lelaki, tak banyak. Walhal sama je, dua2 kena jaga kesihatan.

    ReplyDelete
  11. Kesihatan diri memang jadi aspek penting tak kira lelaki atau perempuan. Perlu ada supplemen untuk top up nutrien dalam badan

    ReplyDelete
  12. Dah lama duk bercadang nak belikan supplement untuk encik suami..nanti boleh laa try extension ni kot2 serasi..tq sharing

    ReplyDelete
  13. Suami Sis dah tak merokok tapi bukan stop terus, lepas buat steant tu..ada tunjuk kat dia produk ni, suruh dia baca sendiri.. ingat nak cuba juga, nak makan dan bawanya pun senang, tu yang mudah bagi dia..

    ReplyDelete
  14. I also giving my husband consume this Adam Series Axtension. Good supplement for all the guy

    ReplyDelete
  15. Betul la dulu jarang ada supplement untuk lelaki, only recent year baru dapat perhatian dari pelbagai pihak termasuk pengeluar dan consumer... Nell pun amalkan supplement ni especially boleh hindari dari prostate cancer kan..

    ReplyDelete
  16. Nampakya seuadah blh teria yv produk lelai jgk penting kita amik tahu utk kesihatan mereka

    ReplyDelete
  17. Kena jaga my laki too! I notice we often miss out their well being.

    ReplyDelete
  18. This seem good for my hubby... wanna get this for him to makan so he can be healthy all time!

    ReplyDelete
  19. it's not easy to find supplements that are formulated especially for men. this brand is definitely being innovative here!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.