Lulu Super Friday Lebih Jimat dan Berbaloi

Yeszaaa! Pelanggan-pelanggan setia Lulu Hypermarket pasti teruja dengan promosi hebat yang diperkenalkan bersempena dengan Lulu Super Friday. Kempen Lulu Super Friday ini ditawarkan setiap hari bermula daripada 23 November sehingga 6 Disember 2020. Apa yang menarik produk-produk hebat yang terpilih ditawarkan sehingga 70% diskaun. Sangat berbaloi - Super Products, Super Deals!


Selain daripada produk elektrik, perkakasan rumah, pakaian, kasut dan barangan dapur dari jenama terpilih turut terlibat didalam kempen Lulu Super Friday. Pelbagai jenama terkemuka dengan pelbagai pilihan barangan yang berkualiti boleh didapati pastinya memberi kepuasan didalam membeli.


Produk Digital (Barangan Elektrik dan Gadget)


Pada mereka yang mencari telefon bimbit, barangan komputer, pencetak, perkakasan elektrik dan pelbagai lagi. Pelbagai promosi yang boleh kita rebut bersempena dengan Lulu Super Friday. Contohnya seperti power bank dijual serendah dari harga RM30, televisyen Sony 65' 4K Android hanyalah RM3299 daripada harga asal iaitu RM4299. 


Begitu juga Microwave Oven daripada jenama Sharp diberi diskaun sebanyak 40%, harga asal RM329 dan bersempena dengan Lulu Super Friday ditawarkan pada harga RM199.



Saya memang sedang mencari telefon bimbit untuk anak saya. Dengan pelbagai jenis jeana dan spesifikasi sangat membantu saya membuat pilihan. Dengan harga penjimatan serta pemberian ganjaran seperti hadiah dengan setiap pembelian dan juga voucher Lulu Hypermarket, memang sangat menarik perhatian.


Fesyen dan Gaya Hidup
Dunia fesyen sememangnya sangat luas. Dengan pelbagai rekaan pakaian yang ditawarkan mengikut citarasa masyarakat tempatan memberi lebih banyak peluang kepada pelanggan.  Sempena dengan Lulu Super Friday, pelbagai jenama pakaian dewasa  wanita, lelaki mahupun kanak-kanak ditawarkan dengan potongan diskaun yang hebat.



Untuk pakaian wanita jenama seperti Eten, modernform, Ladies Fashion dan pelbagai lagi ditawarkan sehingga 30%. Begitu juga dengan jenama pakaian kanak-kanak O'Dear diberikan diskaun hebat iaitu 50%, manakala jenama Ruff diskaun sebanyak 30%.






Untuk koleksi pakaian lelaki dari jenama seperti Eten, Sin Denim, Tom Smith, Sunnex, Twills, Debackers, Zeyrek dan Xemberg diberikan diskaun sebanyak 30%


Koleksi pakaian formal agak menarik dengan rekaan dan warna yang ditawarkan. Ini terutama lelaki metropolitan yang suka rekaan baju yang 'up-to-date'. 


Peminat jenama kasut Sketchers, pasti tidak sabar rebut pelung untuk dapatkan diskaun 50% bersempena dengan Lulu Super Friday. Seperti yang kita maklum jenama Sketchers memang cukup popular dengan keselesaan, praktikal dan cantik.


Selain daripada Sketchers, turut ditawarkan adalah jenama popular seperti Reebok dan New Balance yang menawarkan diskaun sebanyak 35%, Atlanta, Tag Basic dan pelbagai lagi dengan diskaun 30% dan 40%.


Untuk beg tangan seperti Eten, Joh Louis, Cortigiani dan Debackers potongan sebanyak 30% bersempena dengan Lulu Super Friday.

Rambang mata ketika membuat pilihan. banyak betul pilihan.


Dekorasi dan Barangan Keperluan Rumah
Kaum wanita pastinya akan menggemari produk di bahagian ini. Terutamanya perkakasan dapur dan juga barangan perhiasan rumah seperti karpet dan pelbagai lagi. 



Cantikkan set perkakasan memasak jenama FLGranite Cookware yang ditawarkan pada harga RM299 sahaja. Harga asal RM399, memang jauh beza potongan diskaun yang diberikan.


Terdapat juga produk Lulu sendiri seperti Coffee Pot 1L yang ditawarkan pada harga RM29.99 daripada harga asal RM49.99.



Begitu juga pilihan permainan kanak-kanak dari soft toys, hotwheels dan pelbagai lagi ditawarkan pada harga cukup berbaloi bersempena dengan Lulu Super Friday.

Sakan shopping disini apatah dengan diskaun hebat memang jimat banyak


Produk Segar dan Barangan Dapur
Lulu Hypermarket memang cukup popular dengan produk segar dan barangan dapur yang dijual dengan harga berpatutan. Keluarga saya sendiri memang mendapatkan barangan basah dan kering dari Lulu Hypermarket Kuala Lupur. Bersempena dengan Lulu Super Friday terdapat produk yang kita boleh dapatkan di sini dengan harga yang jauh lebih murah berganda dari pasaran.


Contohnya kek karamel jenama Luppo yang kita boleh beli dengan harga RM4.95 iaitu 50% diskaun daripada harga asal iaitu RM9.90.


Peminat air Barbican jangan lupa dapatkan produk ini di Lulu bersempena Lulu Super Friday. Harga yang ditawarkan RM1.99 daripada harga asal RM4.90.


Jika nak top up susu, boleh dapatkan susu Nestle Every Day. Untuk 1.kg (Percuma 200g) harga asal adalah RM47.90, tapi sepanjang kempen berlangsung ianya hanyalah RM38.49.



Susu Goodday Full Cream, Low Fat, Chocolate dan Strawberi ditawarkan RM4.95 sahaja.


Coklat Kit Kat, minyak Naturel, Beras Cap Saga, Beras Cap Sunflower, biskut White Castle, sabun Dynamo, sabun Top, sabun Good Maid dan pencuci pinggan Joy antara jenama yang terlibat didalam kempen Lulu Super Friday!!!!

Bestkan!!! Banyak giler produk best yang memang kita guna dan menjadi keperluan harian boleh didapati di Lulu Hypermarket. Kenapa bayar lebih jika kita boleh jimat banyak dengan berbelanja bersempena dengan kempen Lulu Super Friday.

Untuk keterangan dan promosi lebih lanjut boleh layari:-
Lulu Super Friday Lebih Jimat dan Berbaloi Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 24, 2020 Rating: 5

15 comments:

  1. ni la peluang nak berbelanja dan jimat kan kak. tengok harga2 dia tu memang murah. kalau dekat memang terjah dah.

    ReplyDelete
  2. banyaknya diskaun sampai 70%! betul-betul berbaloi ni

    ReplyDelete
  3. bukan sikit2 dia punya diskaun tu.. Dah nak penuh troli tu nampaknya..hahaha

    ReplyDelete
  4. I x pernah lagi shopping kat Lulu. But this deals are awesome. So enjoy your shopping spree.

    ReplyDelete
  5. Wah bukan senang nk dpt kasut Skechers diskaun 50%. Brand tu mmg selesa buat berjalan. Nampak gaya kena singgah Lulu ni.

    ReplyDelete
  6. Wah menarik jugak tu macam2 promosi ada untuk pelbagai jenis barangan yang ada kat situ kan 😁

    ReplyDelete
  7. seharusnya wajib terjah, nasib baik la berdekatan je dengan rumah!

    ReplyDelete
  8. Eh ada Cik Lily laaa hehehe..
    Kita kalau ada LULU ni kat Johor, memang ku pergi, tengok harga murah beno, dan susun atur pun seronok berbelanja, Sis suka macamtu.. dah macam soping mall..

    ReplyDelete
  9. Why isn't LULU available in johor bahru? Would love to check them out. There are so many items.

    ReplyDelete
  10. Wahhh ada Black Friday campaign la kat Lulu.. Serious la barang dia murah2 macam tue? Kalau tak nampak memang tak percaya bah... Since tak jauh dari rumah, boleh la shopping barang keperluan kat sini jer nanti..

    ReplyDelete
  11. I have not been to there yet. but the Lulu Super Friday is super attractive. Shall buy there

    ReplyDelete
  12. This is so cool! Would love to go and visit too! Macam best!

    ReplyDelete
  13. ingat ayu ingat LULU , ayu ni dah macam duta LULU dah ...hahahaha...tapi serius tak pernah pergi lagi sebab agak jauh dari rumah ...yang bestnya kat LULU ni ada jual macam2 kan dari makanan pakaian sampailah ke barangan letrik dapur pun ada jual haaa...besttt sungguh , tak yah pi merayap sampai 2 ker 3 mall

    ReplyDelete
  14. Wah, ada Lulu Super Friday pula. Hehe nampak best. Wanna go later :) Barang letrik tu geram nak membelinya tu hehe.

    ReplyDelete
  15. Lamanya tak pergi Lulu. Bila kata ada sale memang nak sgt ke sana.. saja nak pergi usya gadget untuk anak punya kerja sekolah..tapi mmg lulu selalu offer harga barang yg murah

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.