JUALAN HEBAT SHOPEE 11.11

Dengan hanya satu hari lagi ke 11 November, lebih dari 1,200 jenama dan peruncit serta 800,000 penjual di Shopee meningkatkan tawaran mereka untuk memberikan rakyat Malaysia potongan harga yang menakjubkan semasa 11.11 Jualan Hebat di platform e-dagang tersebut.
Dengan lebih 100 juta produk untuk dipilih dan banyak lagi yang ditawarkan pada diskaun 99% dengan harga serendah 11 sen semasa Jualan Kilat Shocking Sale; penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM11, dan baucar tambahan 50% di samping diskaun untuk produk, rakyat Malaysia akan teruja untuk mengetahui bahawa Shopee 11.11 Jualan Hebat Shopee akan menjadi lebih menarik. 

Rakyat Malaysia dapat merasai adrenaline rush dengan diskaun luar biasa semasa Shopee11.11 Jualan Hebat Elektronik yang akan berlangsung dari 12AM hingga 2AM pada 11 November. Jangan terlepas peluang untuk dapatkan fon kepala Bose Wireless Bluetooth, realme 7 serta SONY WH-1000XM4 fon kepala Pembatalan Bunyi Wireless hanya untuk RM1,111.

Sekiranya itu tidak cukup hebat, Shopee mempunyai satu soalan untuk anda - Proton X50 yang serba baru, anda One or Not? Shopee akan memberikannya kepada 1 pembeli bertuah hanya untuk RM1. Rakyat Malaysia juga berpeluang menjadi pemilik Samsung Galaxy Note20, soundbar, jam tangan, set barang kemas dan banyak lagi hanya untuk RM1. Yang terbaik tentang permainan ini adalah jika para pengguna tidak menang, wang mereka akan dipulangkan sepenuhnya.

Pengguna Shopee juga boleh berseronok sambil merebut peluang untuk memenangi Nintendo Switch dan sehingga 11 juta Syiling Shopee dari Goyang Shopee, Shopee Farm, Shopee Bubble, Shopee Poly, Shopee Claw, Shopee Candy, dan Shopee Lucky Prize.

Dengan e-dagang membentuk semula cara pengguna membeli-belah di rantau ini, Shopee juga membawakan hiburan kepada rakyat Malaysia sepanjang hari, setiap hari. Menampilkan barisan artis yang termasyhur, rakyat Malaysia pasti tidak ingin ketinggalan tarikh-tarikh ini:

Shopee Live: Platform e-dagang tersebut akan membawa kembali kontraktor but kuning kegemaran orang ramai, Phua Chu Kang dalam penstriman langsung khas pada 10 November dari 8PM-9PM. Rakyat Malaysia berpeluang untuk berinteraksi dengannya sambil mendapatkan tawaran 11.11, baucar dan Syiling Shopee ketika mereka menonton penstriman langsung tersebut.


Bukan itu sahaja - saksikan selebriti tempatan seperti Zoey Rahman (10 November pada 5:00PM), Fynn Jamal dan Tyra Kamaruzzaman (kedua-duanya pada 11 November jam 12:00PM) apabila mereka memulakan penstriman langsung Shopee masing-masing bagi mempamerkan produk mereka, menawarkan tawaran masa terhad dan baucar serta berinteraksi dengan peminat-peminat mereka.

Shopee 11.11 Big Show: Rakyat Malaysia boleh nantikan hiburan selama dua jam tanpa henti yang akan disiarkan pada 11 November dari 9PM-11:00PM di Shopee Live, TV3, Tonton dan Youtube. Dihoskan oleh Awal Ashaari dan Sherry Alhadad, penonton akan dihiburkan dengan persembahan oleh selebriti tempatan termasuk Anuar Zain, Ella, Shila Amzah, Floor 88, Wany Hasrita, Dolla dan Azzam Sham.


Para penonton juga berpeluang untuk mengambil bahagian dalam Shopee Tangkap serta Goyang Shopee untuk memenangi sehingga 11,111,111 Syiling Shopee dan hadiah menarik seperti motosikal Honda Vario, jongkong emas, televisyen Samsung 65” dan pembersih vakum Dyson. Personaliti Dato ’Seri Vida, Datin Diana Danielle, Farahanim, Fahrin Ahmad, Mark Adam dan Siti Saleha juga akan turut serta dalam keseronokan itu.

11.11 Big Show ditaja oleh Nestle, LOréal, adidas, Kimberly-Clark, P&G dan Y.O.U. Tambahan pula, Shopee juga akan memperkukuh komitmennya dalam memperkasakan komuniti tempatan menerusi 11.11 Big Charity, iaitu usaha amal serantau pertamanya. Di Malaysia, platform e-dagang tersebut akan bekerjasama dengan organisasi amal seperti Yayasan AIDS Malaysia (MAF) dalam meningkatkan kesedaran dan sumbangan kepada mereka yang hidup dengan penyakit HIV termasuk kanak-kanak yang kurang bernasib baik. MAF bersama dengan rakan hotelnya juga ingin menghantar 2 penderma bertuah ke Langkawi selama 3 hari 2 malam untuk sebuah percutian yang tidak dapat dilupakan. Untuk
berpeluang memenangi baucar hotel eksklusif, para pengguna boleh menderma kepada ‘dana MAF’ semasa 11.11.

Tip-tip untuk yang terbaik - untuk memastikan transaksi yang lebih lancar dan cepat pada 11 November, jangan lupa untuk:
● Masukkan produk ke dalam kart untuk mengelakkan kehabisan stok pada 12:00
tengah malam
● Jangan lupa untuk tuntut dan simpan baucar penghantaran percuma dan baucar
diskaun lain terlebih dahulu
● Pastikan baki dalam dompet ShopeePay anda mencukupi untuk mengelakkan
penambahan nilai pada saat-saat terakhir. Sekiranya peringatan tersebut tidak
mencukupi, ini pasti berkesan - pengguna berpeluang untuk memenangi sehingga
11,111 Syiling Shopee apabila mereka menambah nilai RM50 ke dalam akaun
ShopeePay mereka pada 10 November.
●Selain itu, pengguna kali pertama ShopeePay akan menerima baucar RM8 apabila mereka
menyempurnakan transaksi pertama mereka dengan perbelanjaan minimum RM25.


Tunggu apa lagi? Layari https://shopee.com.my/m/11-11.

JUALAN HEBAT SHOPEE 11.11 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 10, 2020 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.