Jom Sertai Coway Run 2018

Larian COWAY 2018 kembali lagi dan kali ini berlangsung pada 7 Oktober 2018 di MAEPS Serdang. Dengan bertemakan "Beat the Heat",  COWAY mengajak semua peserta untuk bersama-sama menjalankan gaya hidup yang sihat - bersama elemen yang lebih 'cool'. Selain itu projek larian ini juga untuk menyokong projek CSR COWAY  iaitu "Happy Water Project" - komuniti mereka yang tidak bernasib baik bakal menerima bekalan air yang suci dan bersih!

Acara larian ini juga buat julungnya akan disertai Jordan Yeoh iaitu model fitness Malaysia tau!... Makin heat lah larian kannn, hehehehe

Ada food truck, live band dan banyak lagi!

Sesi perkongsian bersama Mr James Park (Guest of Hanour & Director of Global Business Division, Coway Korea, HQ), Mr Kyle Choi Ri Yong (Managing Director, Coway Malaysia) dan Mr Ryan Jung Tae Seung (Head od Division - Communication Division of Coway Malasyia).

Saya dan rakan media juga telah dipertontonkan video klip acara Larian COWAY tahun lepas yang telah sukses dijalankan. Memang meriah!





Dengan setiap yuran penyertaan yang diterima dari setiap peserta, sejumlah RM10 daripada akan didermakan kepada 'Happy Water Project' .

Untuk pengetahuan semua untuk Larian Coway 2018 terdapat 2 jarak larian iaitu 10KM dan 5KM yang ditawarkan untuk peserta lelaki dan permpuan di bawah kategori Terbuka (16 tahun ke atas), Antarabangsa (16 tahun ke atas) dan Veteran (40 tahun ke atas).

Harga tiket boleh rujuk pada jadual di bawah ya. Sehingga 13 Jun 2018, ditawarkan pada harga prmosi yang cukup murau. Cepat grab!




Setiap peserta yang mendaftarkan akan diberikan run pack seperti diatas :-)

Jom ajak kawan dan keluarga untuk sertai COWAY Run 2018 - www.cowayrun.com.my

Memang best :-)
Jom Sertai Coway Run 2018 Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 11, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.