Best Giler Bila Terima Barangan Yang Ditempah di Printcious.com

Perkara yang membuatkan seorang perempuan itu bahagia adalah apabila mereka mendapat parcel datangnya daripada barangan yang diorder di atas talian. Paling rasa best apabila barang yang di order dihantar dengan begitu pantas dan produk yang dibeli menepati citarasa yang dikehendaki.

Jeng..jeng..
Excited kan bila dah pilih beria barang yang memang dah idam lama. Tempah pula dekat https://www.printcious.com/my , portal online yang menjual custom made barangan cenderamata dengan pelbagai pilihan menarik pada harga yang cukup berpatutan.

Cikedaut rembatan apa saya di https://www.printcious.com/my ..


Kanvas yang lama diinginkan. Saya ingin satu potret lengkap bersama 7 anak dan suami diabadikan dalam satu kanvas menarik. Boleh buat pilihan di sini ya 

Apa yang best kita boleh reka sendiri bagaimana rupa kanvas yang kita hendaki. Tools yang disediakan didalam aplikasi dalam web juga sangat senang difahami. Walaupun pertama kali menggunakannya kita mudah sahaja fahami langkah yang perlu diikuti.

Semudah ABC, terus proceed dengan bayaran dan kita hanya tunggu barang kita sampai di pintu rumah.

Nampak berseri-seri ke idok rumah kita, ,hahahahaha. Rumahku syurgaku...makin berseri bila ada kanvas baru :-)

Ini pula anak bujang tempah. Button badges. Sebagai peminat badges yang selalu mengumpul koleksi-koleksi seperti ini, memang anak saya begitu teruja kerana dapat mereabentuk dan memilih rekaan badge yang beliau kehendaki.

Dan gambar semasa kecil menjadi pilihan beliau. Comel jer saiznya. Boleh tempah dekat sini :-

Memang mudah untuk merekabentuk badge yang kita kehendaki, hanya perlu mengikuti langkah-langkah menerusi aplikasi didalam web Printious.

Tadaaaaaaaaaaaa.

Menjadi hiasan di pencil case Anaqi. Satu kepuasan apabila melihat anak gembira dengan barangan yang mereka lama inginkan.

Banyak lagi sebenarnya produk dari Printious. Korang boleh pilih mana yang berkenan, boleh customize sendiri tu yang paling best!

“If you are looking for best door gifts idea for guests, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, 
birthday photo booth is your best entertainment.
Don’t miss to click here too Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “

Best Giler Bila Terima Barangan Yang Ditempah di Printcious.com Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 22, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.