Thermomix Malaysia Memperkenalkan Perkakasan Dapur Untuk Masa Depan

Thermomix, perkakasan dapur dengan pelbagai fungsi kini secara rasmi telah berada di Malaysia. Pengguna boleh mempelajari cara menggunakan Thermomix dengan hanya menontondemonstrasi memasak melalui laman web ataupun melalui talian hotline.

Dengan teknologi inovatif, skrin sentuh dan keunikkan fungsi yang ada pada Thermomix menjadikan penyediaan makanan dan memasak lebih mudah. Seumpamanya semua orang boleh memasak dengan hujung jari mereka.



Kenalkan ini adalah model terbaru, Thermomix TM5 yang boleh memasak secara digital.

HANYA 1 BLADE & KELEBIHAN LEBIH 12 FUNGSI DI HUJUNG JARI ANDA
Semua orang boleh memasak dengan Thermomix. Dengan skrin sentuh dan cakera pemilih tunggal membolehkan Thermomix dikendalikan secara intuitif. Paling seronok kita boleh memasak pada kapasiti yang lebih besar. Thermomix mempunyai keupayaan untuk menggerakkan, membuat campuran dan mencincang dan juga boleh memasak antaranya seperti stim, menimbang, mengisar, menguli, merenah dan sebagainya. Semua aktiviti memasak boleh digabungkan dalam satu peralatan yang mempunyai fungsi.


MEMASAK DIJAMIN DENGAN KETEPATAN & MENGHASILKAN KEPUTUSAN KONSISTEN 
Dengan masa sesuai, suhu dan kelajuan kawalan menjamin hasil yang baik serta konsisten setiap kali anda memasak. Dengan lebih daripada 7 juta pengguna dan 100k + resipi, menjadikan Thermomix, berperanan sebagai perkakas dapur pintar yang boleh kita memasak dan membakar seterusnya menghasilkan hidangan yang enak.


PANDUAN FUNGSI MEMASAK YANG UNIK
The Thermomix Chips Recipe adalah buku masakan digital. Apabila menggunakan Thermomix, kita boleh merujuk semua resipi pada Resipi Chip akan ditunjukkan pada paparan Thermomix ini. Dengan hanya menggunakan skrin sentuh, pengguna Thermomix boleh dengan mudah mencari resipi seterusnya boleh dijadikan sebagai idea dan inspirasi. man masakan.


SERVIS 5 BINTANG
Pengeluar Thermomix juga memberi sokongan kepada pembeli/pengguna selama lama Thermomix digunakan. Pada permulaan, pelanggan akan ditunjukkan demonstrasi secara personal dan tutorial di dapur. kelas memasak juga disediakan, di mana pelanggan boleh meneroka resipi lazat yang disediakan.


Bahagian paling atas kita boleh gunakan untuk kukus telur.

Di bahagian bawahnya kit aboleh stim ayam.

Bahagian ketiha kita boleh gunakan untuk masak nasi.
Dan dibahagian bawah sekali kita boleh masak sup.

Hasil masakan yang dapat disediakan dengan Vorwerk Thermomix !

Vorwerk Thermomix ditawarkan pada harga RM6,488 (w / GST). Turut disertakan dalam Thermomix pakej termasuklah:-

• Thermomix Basic Cook Book dengan 175 resipi
• The Recipe Chip of Thermomix Basic Cook Book175 resipi
• Newsletter Thermomix 
• Sokongan personal Thermomix melalui rangkaian hermomix Advisors

Keterangan lanjut boleh layari www.thermomix.com.my

Thermomix Malaysia Memperkenalkan Perkakasan Dapur Untuk Masa Depan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 02, 2017 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.