Mont Dios Minuman Crystal White Menjadikan Saya Lebih Slim, Penglihatan Terang dan Kulit Cerah Sempurna :-)

Mont Dios telah melancarkan Secret Beauty - Minuman Crystal White yang diformulasikan dari Dubai dengan memenuhi standard keselamatan dan kualiti makanan. Apa yang lebih menarik minuman ini sesuai untuk semua peringkat umur. Untuk pengetahuan semua pengguna Crystal White Beverage akan dapat merasai kesan dari manfaat mengambil secara konsisten minuman kesihatan berkhasiat ini. Antaranya seperti kulit menjadi lebih putih secara semulajadi, memberi perlindungan kepada mata, penurunan berat badan, antioksidan, tulang menjadi kuat dan sihat, memberikan tenaga serta merangsangkan metabolisme, membina otot, sumber nutrien serta penyerapan gula secara perlahan. Selain itu Crystal White Beverage juga dapat membantu merawat kencing manis dan mampu menghalang kanser payudara dan pangkal rahim. Saya sendiri pada pada usia lewat 30-an hari ini, saya mula merasakan betapa perlunya mengekalkan kecantikan yang ada dalam diri. Ini kerana tanggapan pertama orang lain melihat adalah pesona yang ada pada peribadi seseorang itu. Tidak dinafikan semua orang mempunyai impian untuk memiliki kulit cerah, badan langsing sertatidak mempunyai masalah rabun (mata) dan sebagainya.

Dengan menikmati minuman ini menyerlah pesona diri kita dari dalam, memberi kejelasan pada mata yang lebih baik dan paling seronok badan kita tetap langsing, fit dan hidup secara sihat.

Kandungan Mont Dios terdiri lebih dari 13 ++ sumber bahan makan terbaik, antaranya seperti:-

Barli
Flaxseed
Black Wild Rice
Millet
Quinoa
Mountain Red Rice
Sorghum
Buckwheat
Oat Groats
Beras Perang
Serbuk soya
Chia Seeds
* Sumber Lutein secara semulajadi dari buahan dan sayuran - sangat sesuai sebagai pengganti makan serat yang tinggi


Minuman Crystal White memenuhi standard keselamatan dan kualiti makanan negara dengan adanya pensijilan dari HACCP, ISO dan MESTI. Pengesahan ini secara tidak langsung kita sebagai pengguna akan lebih yakin untuk menikmati minuman Mont Dios Crystal White. Oh ya! Ianya juga disahkan Halal disahkan dan mereka yang vegetarian juga boleh dinikmati tanpa keraguan kerana produk ini diperbuat dari 100% bahan semulajadi tanpa sebarang pengawet.

Untuk menikmati produk ini bukanlah sukar ataupun terlalu cerewet. Dengan hanya mengikuti 3 langkah mudah.

Pertama: Masukkan 1 sudu Crystal White Beverage ke dalam cawan. Sebaiknya menggunakan sudu plastik ya!

Kedua: Tambahkan 100ml air bersuhu bilik dan kacau air perlahan-lahan.
Ketiga, masukkan lagi tambahan 150ml air panas.

Dan kita boleh terus menikmati secawan lazat minuman Chrystal White! Adalah disyorkan minuman ini diambil setiap hari pada waktu pagi dan malam sebelum tidur.



Kesimpulannya minuman Mont Dios Crystal White Beverage yang dirumus di Dubai oleh pakar-pakar pemakanan terkemuka dan adalah dari 100% semulajadi dan ianya tinggi dengan khasiat Omega 3. Ianya juga mengandungi Prebiotik FOS - Inulin yang menggalakkan penghadaman usus yang baik untuk penyerapan nutrien secara berkesan memenuhi keperluan pemakanan seharian kita!

Mont Dios Crystal White Beverage juga telah dianugerahkan Super Health Brand Asia Success Award for the Best Brown Rice Products dalam sektor pemakanan sihat. 

Untuk keterangan lanjut mengenai Minuman Mont Dios’s Beauty Secret Crystal White, sila layari https://www.facebook.com/montdios.my/
Mont Dios Minuman Crystal White Menjadikan Saya Lebih Slim, Penglihatan Terang dan Kulit Cerah Sempurna :-) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 18, 2017 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.