PlayLand di The Parenthood Sunway Piramid


Saya biasanya membawa anak ke The Parenthood Sunway Putra. Lokasi agak jauh rumah memandangkan saya tinggal di Shah Alam. Tapi apabila The Parenthood ni telah dibuka di Sunway Piramid (west building, bangunan baru, ada hotel lagi dekat sini) memang saya cam excited sikit. Dekat dengan umah kooooooooooo.

Ekceli The Parenthood ni boleh diibaratkan syurga membeli-belah buat mak-mak dan juga taman syurga buat anak-anak. Sebabnya, terdapat banyak kiosk-kiosk yang menjual pelbagai barangan seawal bayi sehinggalah untuk anak-anak. Dari pakaian, permainan dan banyak lagi.

Tapi entri untuk kali ini, saya hanya fokuskan tentang PlayLand yang ada didalam The Prenthood.

Bagi saya sendiri di lokasi baru ini, keluasan agar luas dan terdapat banyak slides yang menarik sesuai untuk anak-anak seawal usia 2 tahun sehinggalah 12 tahun. Apabila berada disini, memang kita tidak akan terasa "cepatnya masa berlalu". Ini kerana anak-anak begitu enjoy mencuba pelbagai slides yang ada ditawarkan disini :p

Ok, malas nak bebel panjang-panjang, jom kita layan gambar-gambar anaknda saya yang berlenjan main didalam PlayLand The Parenthood! (kualiti gambar agak kabur, atas alasan mak dier mengantuk tahap gaban di hari kejadian, huhuhu)


Bayangkan anaknda saya bermain disini dari jam 11 pagi sehinggalah 3.30 petang. Itupun puaslah memujuk untuk diajak berpeluang. Seronok sangat katanya, huhuhu,


Ada promosi sekarang ni :)

Terma dan syarat ketika berada dan bermain di sini...

Jom sekali-sekala membawa anak anda bermain di taman permainan 'índoor'. Lebih selamat dan selesa!
PlayLand di The Parenthood Sunway Piramid Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 08, 2016 Rating: 5

3 comments:

  1. Singgah petang...
    ini bukan anak je suka...omak pun suka...:)

    ReplyDelete
  2. oh dh buka kt sunway..dkt skit la ayu pegi kn..bdk2 la sronok ..nk2 slide tu kn

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.