Dunia Barbie Dreamtopia

Seperti kanak-kanak seusia my Amani, beliau sering mengimpikan untuk menjadi seorang puteri. Biarpun sekadar imaginasi, tetapi menjadi puteri dikalangan ahli keluarga kami pun sudah memadai. Apatah lagi, kisah-kisah siri Barbie sememangnya menjadi kegemarannya sejak kecil lagi. Karektor Barbie yang lemah lembut, berani, berterus-terang dan baik hati sedikit sebanyak mempengaruhi karektor beliau. Hmmmm...beliau juga suka kelihatan cantik seperti Barbie ...heheheh

Dan yang terbaru adalah siri Barbie Dreamtopia!!

"It's just a dream away.."
Sail to the world of magical lands at Dreamtopia.



Barbie Dreamtopia is an all-new series set in a world created by the fearless imagination of Barbie’s youngest sister, Chelsea. Together, they embark on amazing adventures in four magical kingdoms of Dreamtopia: Wispy Forest, Rainbow Cove, Sweetville, and Sparkle Mountain. Through their adventures, they learn lessons that help them grow up and embrace the child within themselves.

Dreamtopia is a world where princesses express themselves through their beautifully entangled hairstyles, where mermaid swims through river of rainbow, where fairy create wings for anyone and queen that believes seeing magic in the rarest place.


Bersempena dengan tayangan siri Barbie Dreamtopia, pihak Mattel telah membawakan siri jelajah Barbie Dreamtopia di lokasi-lokasi terpilih sekitar Lembah Klang. Siri jelajah ini berlangsung dari 7 September 2016 sehingga 2 Oktober 2016 ini telah menyediakan pelbagai aktiviti menarik buat peminat-peminat cilik Barbie.

Dan saya sendiri telah membawa my Amani peminat Barbie no 1, ke siri jelajah Barbie Dreamtopia di Sunway Piramid.

Di sini pelbagai aktiviti yang menarik bakal menanti si comel kita, antaranya seperti 'Meet & Greet Barbie' (2pm, 5pm, 8pm), 'Create Your Kingdom', 'Princess For A Day', 'Sweet Treats' dan 'Magical Makeover'(12pm, 2pm, 4pm, 7pm)

Oh ya disini terdapat juga beberapa koleksi Barbie Dreamtopia dipamerkan untuk tontonan pengunjung-pengunjung. Cantik sangat!

 Anak-anak yang datang disini, bolehlah bermain dengan patung-patung Barbie yang disediakan di satu sudut. Bermain bersama-sama dengan rakan yang lain, sekaligus mengajar anak kita erti berkongsi sambil bergembira.

Sesuai dengan tema "You Can Be Anything", disini juga kanak-kanak perempuan yang hadir boleh berangan menjadi seorang puteri. Disediakan bilik persalinan yang mana anak-anak yang berminat boleh mencuba dan melaram pakaian puteri Barbie yang disediakan.

Seperti My Amani yang teringin menjadi seperti Puteri Barbie kegemaran beliau. Dan ternyata beliau begitu seronok sekali apabila berpeluang menggayakan pakaian puteri yang diidamkan selama ini.

Bagi mereka yang berminat dengan aktiviti mewarna. Bolehlah menyertai aktiviti tersebut disini, pilih sahaja gambar yang digemari dan warnainya dengan rasa senang hati.

Begitu banyak props yang unik dan cantik disini. Seolah berada di istana Barbie Dreamtopia yang penuh warna-warni.

Berada di sini, bukan sahaja dapat beraktiviti bahkan terdapat juga beberapa barangan esklusif Barbie ada dijual dengan harga yang diberi diskaun (barangan tertentu).

Bukan main seronok 2 beradik ni memilih barangan Barbie yang digemari.

Antaranya seperti:-


Banyak juga pilihan bukan?

Tuan puteri dengan putera pemalu, hehehe



Jom uolls terjah mana-mana lokasi di bawah bersama anak-anak kesayangan anda:-

Lokasi
Tarikh
Toys ‘R’ Us Mid Valley (East Atrium)
7th – 15st September 2016
Toys ‘R’ Us One Utama (New Wing)
7th – 11st September 2016
Toys ‘R’ Us Suria KLCC
8th – 12st September 2016
Sunway Pyramid (Blue Concourse
14th – 18st September 2016
AEON Cheras Selatan
27th – 2nd October 2016

Keterangan lanjut boleh layari:-

www.facebook.com/officialbarbiemalaysia

See my Amani, yang begitu happy dengan koleksi terbarunya Barbie Dreamtopia :-)

#youcanbeanything
#barbiemy

Dunia Barbie Dreamtopia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 16, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.