Outlet Hush Puppies Di Pavilion Malaysia

Hush Puppies, jenama kasut lagenda berasal dari Amerika sejak tahun 1958, telah membuka outlet terkini di Malaysia; di Lot 4.24.00, Aras 4 Pavilion Kuala Lumpur. Outlet seluas 1784 kaki persegi ini menawarkan pelbagai produk Hush Puppies seperti kasut, pakaian, beg dan aksesori terutamanya dari koleksi terkini untuk lelaki dan wanita. Dan pastinya untuk peminat Hush Puppies itu sendiri apabila berpeluang membeli-belah dengan pelbagai pilihan secara santai disini dapat memberikan kepuasan buat mereka.

SEDIKIT SEJARAH HUSH PUPPIES
Pada tahun 1958, Hush Puppies memperkenalkan dunia tentang kasut keluarannya -. Kasut dengan gaya kasual dan éasy going'ini sememangnya sangat selesa memakainya. Dan hari ini, Hush Puppies telah menjadi satu jenama global dan menjadi inspirasi buat mereka yang ingin menjadi diri sendiri. Sesuai dengan matlamat Hush Puppies itu sendiri yang mementingkan ciri keselesaan, rekaan menarik dan terkini.

Mr. Bill Mirecki, President of Hush Puppies Worldwide

“Our new flagship store exhibits details and craftsmanship that invite you to a very calm, easy going and comfortable Hush Puppies world. The brand’s signature warm ambience and lighting, accented with sturdy modular fittings represents our initiatives to contemporize and elevate the brand further. We are committed to bring Hush Puppies to the next level, creating excitement for our loyal fans, as well as drawing new group of younger customers,” 

"Hush Puppies is a global brand, a household name and a cultural icon, with over 18 million pairs of shoes sold every year in more than 160 countries around the world. The history of Hush Puppies is rooted in comfort innovation – from the first casual shoe with Worry-Free Suede® to the many patented technologies that make shoes more comfortable and lightweight. This season, the brand campaign captures what it means to be casual – in true Hush Puppies fashion, with the right mix of timeless footwear, apparel and accessory. Fun, timeless styles that are comfortable and easy to wear, invoke effortless looks that are ready for just about anything. When we’re comfortable and confident, a smile is the finishing touch. "

"The global re-launch of the “We Invented Casual” campaign draws from the brand’s rich heritage and captivates a new consumer with a message of authenticity that is both real and actionable. This message is one that stands the test of time and cannot waiver from season to season. “Focusing on multiple wearing occasions in her life—and his life— we’ve captured active casual stories in our collections and weekday office settings with “dress casual” styling. Our season color palette is inspired by rich fall colors with a seventies influence accented with a holiday flare,” 
Mr. Bill Mirecki, President of Hush Puppies Worldwide.




Antara rangkaian kasut, beg, pakaian dan aksesori yang ada ditawarkan di butik Hush Puppies di Pavilion. Apa yang menarik selain dari rekaannya yang unik dan cantik, ciri-ciri yang didatangkan bersama produk juga berkualiti tinggi. Contohnya kasut dari siri Worry Free Suede® – The Cyra Catelyn Boots , bukan sahaja tahan lasak bahkan kasut ini mempunyai ciri-ciri kalis air.

Rata-rata harga pakaian jenama Hush Puppies khas untuk wanita seperti t-shirt polo, kemeja (blouse), seluar pendek denim, seluar jeansdijual pada harga RM49.90 hingga RM269.90. Manakala untuk pakaian lelaki seperti funky t-shirt, polo t-shirt, jeans, pakaian kerja dan kasual dan banyak lagi ditawarkan pada harga bermula dari RM59.90 dan seterusnya.

Terdapat juga rangkaian pakaian untuk kanak-kanak, semuanya menarik seperti funky t-shirt, kemeja, gaun, baju denim, seluar dan pelbagai lagi yang ditawarkan pada harga RM39.90 sehingga RM129.90.

Di pelancaran pembukaan outlet terbaru ini turut kelihatan personaliti seperti Aishah Sinclair, Julie Woon, Mark ODEA, Brian See, Kittie Yiyi, dan Fiqrie Dahari.

Majlis ini juga diserikan dengan nyanyian dan persembahan dari penyanyi Bihzhu yang menyampaikan beberapa nyanyian dengan muzik-muzik yang agak rancak. Sememangnya menghiburkan!

Satu acara pertunjukan fesyen  yang menampilkan pakaian dan aksesori dari kepala sehingga ke kaki untuk lelaki dan wanita turut diadakan. 

Memang menarik semuanya, terutama gaya kasual yang sememangnya sangat elegan dan santai.

Tetamu VIP dan selebriti yang hadir

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk Hush Puppies, boleh layari www.hushpuppies.sg dan www.hushpuppies-apparel.com .

Outlet Hush Puppies Di Pavilion Malaysia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 17, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.