Harum Malam Buat Wanita Yang Mementingkan Kesihatan Luaran Dan Dalaman!

Wanita memang sentiasa dambakan untuk kelihatan menarik dan berseri-seri terutama di hadapan kekasih tulang rusuk kiri iaitu suami yang dikasihi. Berada di tahap kecergasan yang hebat, punyai aura yang menawan serta badan sentiasa berada kelihatan selesa dan wangi antara faktor yang menjadi kunci kebahagiaan yang dicari.

Saya juga seperti wanita seperti itu, sentiasa mencari minuman mahupun suplemen terbaik untuk menjadikan hari-hari saya sebagai wanita, isteri dan ibu yang lebih ceria dan bersemangat. Dan saya telah diperkenalkan dengan minuman berkhasiat iaitu Harum Malam yang diformulasi dari ekstrak ros yang sememangnya bagus untuk menangani masalah bau badan. 

Harum Malam ini adalah suplemen istimewa khas untuk kaum wanita. Ianya mampu menyihatkan badan dan juga dapat mencegah bau badan. Selain itu juga Harum Malam juga dapat mengatasi masalah umum wanita seperti keputihan, kegatalan di bahagian vagina, mengetatkan vagina, menghilangkan bau hanyir haid dan lain-lain permasalahan dalaman wanita.

Untuk pengetahuan semua uplemen Harum Malam ini bukan hanya sesuai untuk wanita yang sudah berkahwin sahaja bahkan ianya juag boleh diminum oleh anak dara. Yang menarinya ianya boleh di ambil setiap hari biarpun ketika itu datang bulan, ketikadalam pantang dan sedang menyusukan bayi. Namun begitu bagi wanita yang berbadan berdua tidak digalakkan untuk mengambil suplemen ini memadangkan minuman ini akan mneyempitkan lagi vagina (boleh menyebabkan kesukaran bersakin). 


Kandungan Harum Malam:

Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica, strawberry, senna.

Dan hasil ekstark adalah dari 100% ramuan asli!



Bagi sesetenagh orang yang susah untuk makan ubat. Trust me! Harum Malam rasanya memang sedap dan mudah sahaja nak telan. Perlu diingatkan untuk medapat kesan terbaik dan agar syafaatnya tak hilang haruslah menggunakan sudu plastik.

Adik saya urut mencuba produk ini dan menurut beliau, jika dulu waktu datang haid. Badannya da sedikit tidak selesa dan mudah sahaja letih. Tetapi setelah mencuba Harum Malam memang tersa benar kelainannya. Bahkan lebih bertenaga dari hari biasa. Dan adalah lebih baik sepanjang mengambil suplemen Haru Malam ini tidak digalakkan mengambil minuman berais. Dan digalakkan mengambil mengikut sukatan (tanpa perlu berlebih-lebihan).

Cara pengambilan:

Pagi : 1 sudu sebelum sarapan
Malam : 1 sudu sebelum tidur
*boleh diminum terus


Mereka yang sesuai ambil minuman kesihatan Harum Malam:
✔ Wanita Berkahwin
✔ Anak Dara
✔ Wanita Berpantang
✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
✔ Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas


Kelebihan dan khasiat minuman kesihatan Harum Malam:

✔ Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
✔ Mencantikkan dan menaikkan seri wajah.
✔ Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
✔ Melegakan panas badan.
✔ Menegangkan payudara.
✔ Memulihkan rasa rapat.
✔ Mengencang otot kewanitaan.
✔ Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
✔ Menambah keharmonian suami isteri.
✔ Menyihatkan rahim.
✔ Mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
✔ Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
✔ Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
✔ Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
✔ Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
✔ Mengurangkan tekanan dan tension
✔ Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan



TESTIMONI
Produk Harum Malam sudah berada di pasaran selama 7 tahun. Dan sepanjang itu, terdapat ramai pelanggan yang sudah mencuba dan merasai sendiri kebaikan yang diperolehi setelah mengambil Harum Malam. Di bawah adalah contoh beberapa-beberapa testimoni pengguna Harum Malam yang ternyata banyak memberi kesan positif kepada mereka.






Pelbagai impak yang baik. Seperti memudahkan untuk wanita mendapatkan cahayamata (membantu kesuburan). Menjadikan badan lebih wangi dari dalam. Diri lebih rasa tenang dan banyak lagi sebenarnya!



Dengan isipadu sebanyak 250 ml dan berat adalah 580 gram, produk Harum Malam ini boleh dibeli dengan harga RM33 (WM) dan RM39 (EM)

Keterangan lanjut boleh hubungi:-
Millennial Gen Sdn Bhd (1167089-D)
No 11-G, Jalan Keluli AL 7/AL,
Pusat Perniagaan Bukit Raja,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor

Atau layarai laman web:-
www.millennialgen.biz

Harum Malam Buat Wanita Yang Mementingkan Kesihatan Luaran Dan Dalaman! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 02, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.