Shopping Spree!!! Menang Dari Energizer-Giant Contest

Saya tak sangka terpilih antara 10 pemenang untuk Peraduan Energizer-Giant. Sebabnya saya hantar 1 borang penyertaan sahaja. Yang beshnya setiap pemenang boleh shopping apa-apa jenis barangan pun dalam nilaian RM888 kecuali arak dan rokok dalam masa 8 minit.
Geeeeeee, pukul 7.45 pagi dah mesti kena terpacak di Giant Shah Alam. Saya bertolak dari rumah awal juga dalam 7.20 pagi, semangat betul. Dan paling besh, bila sampai pihak Energizer siap suruh kitaorang (pemenang) jalan2 dulu dalam Giant dan aim barang apa yang hendak diambil dalam masa 8 minit.

So memang saya pilih siap-siap saiz kasut sekolah anak2, susun chantek2 kat rak. Hehehe. Saya jumpa ramai aktif comper kat sini. Ada seorang pemenang kat sini memang dah sangat pro! Percaya atau tidak kakak ni baru jer menang motosikal, dan macam-macam lagi. Paling besh dah 2 kali kakak ni menang kereta. Giler hebat tu! Besh kan?
Ini jer saya amik, huhuhu...


Dan ini juga!! Finally saya dapat peti ais setelah  hampir 2 minggu lebih bahagian tempat letak sayur peti ais lama saya tak berapa sejuk. Suke giler, sebab saya memang tengah mencari2 peti ais.

Sebab saya amik barang sikit so tak sampai 2 minit saya dah siap tunggu kat kaunter bayaran. Sib baik ada rasa nak check barkod harga peti ais dan sangat terkejut bila saya tengok harga kat barkod itu  adalah.RM1399 (ini adalah harga asal). Sebab had berbelanja hanyalah RM888, kalau lebih kena tambah sendiri. Dalam keadaan panik kat situ salah seorang staff Energizer siap lari bersama saya ke Bahagian Elektrik, kitaorang cari barkod harga promosi iaitu RM799. Fuhhh, punyalah bagus Mr Goh dan kengkawannya dari Energizer. Terharu saya :) :)



Siap acara berbelanja dalam kul 9 pagi. Kami semua pulang dengan muka berseri-seri. Berbelanja free saper tak suka noks? Sangat jeles tengok owang tolak sampai 2 troli ke kereta. Saya bawa balik 2 plastik jer. Dan semalam hari Jumaat, peti ais saya sudah sampai. Sekarang cam ada 2 biji kat dapur. Sempit lak, huhuhu...

First time menang shopping spree... dan rasa nak menang lagik! Perasaan yang sangat BESH berlari-lari dengn troli dan amik barang sesuka hati. Memang giler!
 Thank you Energizer dan Giant!!!!!!!!!

Shopping Spree!!! Menang Dari Energizer-Giant Contest Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 24, 2011 Rating: 5

8 comments:

  1. Best giler hadiah ni.. kalau mira sure amik TV LCD hehe

    ReplyDelete
  2. siyes sgt besh!! me antar 2 borang tapi tak de rezeki :(

    ReplyDelete
  3. my dear BFFs- i tak tahu nak ckp mcmana tapi dalam banyak hadiah...ni hadiah I rasa cam beshh teruja..u klu tgk winner berbelanja mcm2 reaksi apatah lagi bila family join sama. memang nampak FUN sangat... :) tapi I rasa tk semua hadiah shopping spree yang boleh amik saja mcm energizer...kebanyakannya dtg dgn mcm2 TnC..terutamanta "tak boleh amik barangan elektrik"... :)

    ReplyDelete
  4. Xtau pn Ada cnts ni :( klu wan mesti nk rembat Dslr! Hohoho... Tanniah kak ayu! Superb beshhhhhh!

    ReplyDelete
  5. Uyun ada nampak form contest nie.. Tapi lagi 2 hari nak tutup.. Tak jadi join.. Syoknya.. Kalo uyun pon akan rembat tv lcd.. Heheh..

    ReplyDelete
  6. wan- akak pun jumpa seminggu sebelum dateline..die tak letak kat kaunter utama tapi kat rak bateri energizer..kebetulan lalu kaw tu yang nampak....takpe wan rezki contest lain pasti lebih hebat ganjarannya

    uyun- ada 2 winners kat situ rembat LCD tv...kebetulan Giant ada promosi mmg berbaloi :)

    ReplyDelete
  7. ooo,.. boleh amik peti ais jugak?? best neeeeeeeeee

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.