Shopping Sakan Di Booth Milik Mizz Nina & Partner

Habis sahaja tayangan Alvin & Chipmunks di Cathay Cineplexes (ni invitation dari Dutch Lady FB). Saya + anakanda + Kak Rose famili berjalan2 sambil berfoto poyo gembira di taman-taman indah buatan manusia di situ. Tiba2 nampak Mizz Nina dengan baju2 jualannya. So harus menyibuk dan terjah!
 Niat asal nak cuci mata tapikan tercuci pulak dompet. Adoihai. Harga pakaian dan beg di booth Mizz Nina & Partner takde lah mahal sangat. Tapi kalau tengok pada rekaan pakaian Mizz Nina lebih kepada genre sporty! Meh skodeng apa yang saya rembat sepanjang berada di situ ya!


Saya beli blouse yang elegan. Ececece. Sebab dier stylo dengan fesyen ketiak besar, kedut2 kat belakang. Susah weh nak explain tapi yang pastinya saya suke sangat dengan blouse ni :)





Saya dapat rasakan kalau saya pakai dengan skirt labuh, potongan A mesti dah macam gaya ala2 vintage. Ohhh I like :)
So saya pun terBELI pulak skirt, rekaan bentuk A tapi bersusun. Ada satu lagi patern skirt yang sangat cantek tapi dirembat oleh pembeli lain. Masalahnya kebanyakan pakaian kat booth sini satu rekaan satu helai jer. Kiranya saper cepat dier dapatler!

Baju stripe merah siap ada tali kat tengah. Sebenarnya cantek pakai ngan skirt atau seluar putih. Saya dah pakai ngan jeans rasanya kurang mengaumler!


 Mizz Nina yang nampak sangat peramah dan BZ sangat melayan pengunjung/peminat di booth  beliau. Nak borak2 sakan ngan beliau pun takde masalah sebab nampak Mizz Nina begitu friendly sekali.Tapi saya tidaklah berbual sampai minta no. phone ajak ngedet, iskiskisk. Over lak.







Tapi sempatlah bergambar rapat2 saja nak kasi itu Kak Rose jeles, hik hik.

Memang SERONOK jumpa artis dan berbelanja sesuke hati, mentang Encik Hubby tak ikut sama ya!





Shopping Sakan Di Booth Milik Mizz Nina & Partner Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 28, 2011 Rating: 5

7 comments:

  1. booth die yg dkt dpn stage yg ada org tgh main music tu ek..ada lalu gk area situ tgk bj2 tp naper tk prasan ek..ehehe...wah cun hasil rembatan itu

    ReplyDelete
  2. Wah beznye jmpe miz nina

    ReplyDelete
  3. cantik jugak baju-baju dibeli tu..

    ReplyDelete
  4. I berkenan baju u yg 1st tu....unik n cantik!!!

    ReplyDelete
  5. bj merah belang2 tu sgt cantik!! i berkenan heheh

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.