TRANSFORMERS in 3D, beshke??

Anaknda2 saya sememangnya pencinta TRANSFORMERS, apatah lagi dalam bentuk animasi/kartun. Sekuel berterusan penuh konflik dan semangat perjuangan Robot sememangnya menghiburkan. Encik Hubby layan jugak cuma dia lagi berminat dengan citer cam Star Wars dan LOTR (minat ngan Gandalf lettew hahaha).
Demi anaknda terchenta gigihlah saya meneropong sana sinun cari tix Transformers. Dan seperti maklum Transformers ramai giler yang ternanti2 dan berebut untuk mendapat tix tayangan preview :) Kebetulan 'Double A' buat contest amik gambar ngan produk paper 'Double A'. Sempoi jer saya ngan anak2 bergambar~ asal boleh. Cam biasa setiap minggu nama saya dan Anaqi tak pernah pun naik kat page Double A ~udah gambar buruk kan hahaha, owang lain beria beraksi dalam opis, tapi tidaklah saya hik hik. Alih2 sempena ngan Father's Day nama saya dan Anaqi naik, wohooo dapatlah 4 tix free... Ahem ahem tayangan 3D :p
So bila tayangan 3D dapatlah pakai spek 3D... Since TRANSFORMERS citer aksi tengok dalam 3D memang sangat puas hati.
Citer aksi dari awal hingga akhir, kisah permusuhan lama antara geng Megatron dan Autobots. Lepas tu manusia pun ada masuk campur. Cam yang dijelaskan dalam gambar diatas lah, gajet2 canggih, bakar situ sini, persahabatan dan kasih-sayang memang elemen kuat dalam Transformers.
Cerita aksi yang tak sudah2 tapi ending yang sangat straight forward. Dan kebanyakan robot senior seperti Optimus Prime cam nampak dah boroi (ni Devi inform saya, ahaks). Pastinya Megatron mati di akhir cerita sepertimana dia mati dalam sekuel terdahulu. Hahaha. Filem akan datang percayalah Megatron tu akan hidup balik, dah namanya ROBOT kan? Caj jer lah bagi idup. Hohoho.
Mak beria jer berceritakan. Sebenarnya tak tengok pun lagik so sampaikan jer apa yang dirumuskan dari anaknda2 dan Encik Hubby yang dapat tengok. Plan nak tengok jugak tapi nak ngedet ngan My Afiq jer. Shian Afiq tak dapat pergi :( tiket tak cukup. Lagipun Afiq kena tidur awal esok dia ada lawatan ke Zoo Negara (buhsan dah kalau saya, binatang serupa jer jumpa, huhu). Paling besh Double A ada memberikan goodies~paling menawan notes comey dalam kotak mini Double A dan notepad Transformers!

Apapun Transformers in 3D memang sangat syoklah :) So uolls layan Transfomers jugak ke??

TRANSFORMERS in 3D, beshke?? Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 30, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. me dah tengok dengan Dania. Huhuhu. Tapi pelik Megatron tu kepala tinggal 1/2 pun hidup...rasanyer dulu dah mati....

    ReplyDelete
  2. ezz-- i nak pun nagk gi tgk gak tapi gi ngan afiq tadi...ezz blog u tadi i try takleh komen lah balik :(

    ReplyDelete
  3. me tak minat :P mr hubby nak pegi tgk ni :)

    ReplyDelete
  4. xlayan..kungfu panda 2 pon kitorg xsetel2 lg ;(

    ReplyDelete
  5. kita tringin jgk tgk iklannya mcm best giler..lgpon anak mmg minat sgt dgn keta..msti truja kalo tgk transformers ni.

    ReplyDelete
  6. suzz- me nk pegi tgk huhu :)

    zeti- kungfu panda 2mmg besh jgn tak layan zeti:)

    Mrs Fiza- samalh kite :)

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.