Munchies 20th Anniversary "Share the Fun"

Ai dapat info mengenai event ini dari facebook. Sempena dengan cuti sekolah so sangat sesuai bawak anak2 ke sini. Bergambar dulu dengan robot "BeatBox". Ada lagi tiga jenis robot lain iaitu Michael Oven, DjMixer dan Chop Chop (sumber dari Anaqi sebab di hafal semua bentuk robot bersama namanya sekali, hik hik).
Dengan setiap pembelian biskut kat situ anda layak mendapat satu kad mainan. Tapi biskut Munchies kat situ dijual murah-murah. Ai beli 4 jenis biskut Munchies yang sememangnya menjadi feveret famili ai~ Music (2 packs) dan Chipsmoore (2 packs). Dengan adanya kad dapatlah bermain aktiviti seperti "kereta control" dan "mix-match". Tapi semua games ni kena selesaikan ikut masa, sekiranya lebih dari masa ditetapkan maka tak dapatlah cop pengesahan.
Game "Mix and Match". Takdelah susah manapun dan my kids dapat lengkapkan semua task dalam masa yang ditetapkan. Hoo yeah!
Lepas dah complete kad mainan, boleh buat cabutan hadiah. Kita lihat apa yang anak ai dapat! Hoho dua beg shopping esklusif dari Munchies yang sangat cuns.
Ada contest amik gambar di booth ini. Hadiah utama kalau tak silap RM500 dan produk Munchies :) Ai tak tahu apesal Anaqi dan Yana menyengih terpaksa, cam lawak tengok muka mereka :)
Akid the DjMixer dan Afiq the BeatBox. Ya da ya da :p
Kaler mini robot untuk dijadikan key-chain. Siap kertas yang diwarna dibakarkan selepas itu. Uniklah!
Ada juga games on stage and Q&A session. Best dan gamat. Ai dan famili selalu tak nak miss aktviti macam ni. It's really fun. Walaupun takdelah menang besar manapun. Hik hik.
Teka sapa ni? Ini Linda Rafar, dia datang bersama 3 hensem boys (anak-anak die dah besar). And now Linda Rafar tengah pregnant, tahniahler (Kalau tak silap pregnant anak no-4). Linda dan anak dia layan semua aktiviti Munchies kat situ. Motherly lah Linda ni suka ai tengok.
We have FUN there! Seriously you all should bring your kids here! This event is until this coming Sunday, 5th Jun. For more details especially the tentatif of the programmes you can check from this link http://www.facebook.com/#!/Munchys
Saya beli 4 ajer dan selebihnya biskut hadiah kemenangan (main games dan jawab Q&A kat atas pentas). Mak suke noks tambah stok biskut kat umah.

Yeayyyy go go Kapten Munchy ~ It's so Crunchy!!

Munchies 20th Anniversary "Share the Fun" Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 03, 2011 Rating: 5

4 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.