Anaqi Pergi Survey (Dapat RM100)

Kebetulan saya dapat e-mail pencarian responden kanak-kanak dalam kajian pemasaran makanan untuk sarapan pagi. Saya pun mendaftar nama Anaqi dan hari Jumaat lepas saya dapat panggilan untuk pengesahan kehadiran selain dari itu Anaqi telah diuji terlebih dahulu oleh pihak yang membuat kajian. Hari Ahad kul 11.15 pagi seperti yang dijanjikan saya dan Anaqi berada di QPA Jalan Timur PJ.
Cantik kan lampu kat tangga? Berkenan saya huhu (tiada kaitan ngan soalan survey)
Sesi soal balas respon demografi responden. Kanak-kanak tak akan menipu. Betulkan. Mereka akan suarakan apa yang mereka rasa. Chinese gurl ni duk gelak jer masa dengar jawapan Anaqi. Bila Anaqi masuk bilik untuk sesi pemilihan iklan dan soal jawab lebih serius chinese gurl siap cakap ngan saya "Your son is really funny, matured and sporting".
Oo ya ke??
Saya tanya Anaqi apa yang Abang Shafiq tanya kat dalam bilik TV tadi. Anaqi balas "Iklan baru mummy.. untuk produk Honeystar, Chipsmore dan lagi dua Anaqi dah lupa"...
Sebelum balik dapat token RM100 untuk survey yang amik masa lebih kurang 40 minit. Saya siap usik Anaqi minta half duit dia..hehehe..tapi Anaqi tak kasi, chet. Beria nak simpan duit untuk beli iPhone. Ada hati tu.. :)
Anaqi Pergi Survey (Dapat RM100) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 15, 2010 Rating: 5

4 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.