Program Berkhatan Beramai-Ramai Di Masjid Negara

Cadangnya nak sunat kan Anaqi tahun ni. Hohoh.
Anaqi duk request nak khatan guna kaedah "laser".. Entah mana dia dengar kaedah "laser" tak tahulah. Saya cam nak daftar "Berkhatan Secara Ramai2 kat Masjid Negara". Yang guna kaedah "Smart Klamp"~katanya kurang pendarahan dan tak sakit. Anjuran Masjid Negara kena bayar RM150, siap ada penerangan, makan2 dan bila nak berkhatan kena ambil no. giliran. Tapi Encik Hubby suruh gi klinik biasa berkhatan secara solo..me rasa cam tak meriah jer..uiks :p
p/s: pada ibubapa yang berminat ngan program seperti yang dinyatakan silah klik kat banner di atas.
Program Berkhatan Beramai-Ramai Di Masjid Negara Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 09, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. wah..bagus gak info ni..zharfan papa dia kata tunggu besar sikit :) biasanya darjah 4 or 5 dh boleh sunat kan :)

    ReplyDelete
  2. hmmmm tu la still dlm pertimbangan hehe

    ReplyDelete
  3. wah...dah pandai sebut laser...

    anak sumi yg sulung tu bila tnay nak sunat tak..
    terus dia taknak... hahahaha

    mungkin belum bersedia lagikot...

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  4. sumi- tuler rasa bebudak ni duk berdiskusi ngan kengkawan kat sekolah..pasal laser hehehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.