Bufet Ramadan : Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) Bertemakan Selera Orang Kita

Bufet ramadan Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) tahun ini kembali dengan sajian tradisi bertemakan Selera Orang Kita.


Tawaran bufet adalah dari 14  Mac sehingga 7 April 2024. Bermula dari jam 6.30 petang sehingga 10 malam.


Seperti tahun sebelum ini SACC menawarkan kepelbagaian makanan yang berkonsepkan muhibbah sinonim dengan masyarakat majmuk Malaysia yang hidup bersama dengan percampuran budaya dan pelbagai kaum etnik sejak beberapa generasi yang lalu.






Bertemakan Selera Orang Kita bersama slogan Bufet 25 Malam bakal menampilkan hidangan hebat dari Chef Rizal Nahar bersama chef-chef hebat SACC yang lain.









Terdapat lebih 100 sajian menarik khas buat pengunjung SACC. Menu utama yang sering menjadi tumpuan pengunjung antaranya seperti Kambing Kebuli, Mee Kari Nonya, Ayam Bakar Bawang Putih, Kambing Masala Kentang, Ikan Stim Cantonese, Udang Goreng Telur Masin, Sotong Goreng Kam Heong serta menu istimewa tahun ini yang semestinya menjadi tarikan pengunjung iaitu Nasi Ambeng SACC.



SACC juga turut menyediakan pelbagai gerai makanan untuk pengunjung nikmati antaranya Apam Balik SACC, Air Kathira Power, Loh Shi Fun, Teppayanki & Kakiage Tempura, Aneka Goreng-Gorengan, Sup Periuk, Rojak Pasembor dan banyak lagi.

Tarikan terbaru : Nasi Ambeng SACC


Promosi Mangkuk Tingkat
Pada tahun ini, SACC turut menawarkan sajian mangkuk tingkat untuk memberi peluang kepada mereka yang tidak dapat menikmati hidangan bufet



Mangkuk tingkat dilengkapi dengan nasi, 3 jenis lauk, kurma, air kathira power dan dua jenis kuih dengan harga RM159.

Hamper Raya
Anak syarikat SACC iaitu SACC Food Chain Sdn. Bhd. turut menyediakan tempahan hamper raya dan aneka biskut raya yang boleh dibawa pulang sebagai hadiah kepada mereka yang tersayang sempena menyambut Hari Raya Aidilfitiri atau boleh dijadikan sebagai hadiah korporat.

Jangan lepaskan peluang ini dan dapatkan penjimatan melalui promosi istimewa melalui pembelian dari :-
https://www.saccramadan.com

Harga Bufet
RM118+ untuk dewasa
dRM68+ untuk kanak-kanak yang berusia (7 sehingga 12 tahun) 
Umur bawah 7 tahun adalah PERCUMA.

Promosi Pembelian Awal (sehingga 13 Mac 2024)
RM98+ untuk dewasa

Pakej Korporat yang ditawarkan dengan harga bermula daripada RM110+ lengkap dengan Penggunaan Ruang Dewan Khas, Kemudahan Skin LED, Pentas Mudah Alih, Kemudahan PA Sistem serta pilihan variasi menu SACC untuk dinikmati.

Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut tentang Pakej Korporat SACC, sila hubungi pegawai jualan SACC di talian 03-55118858 / 013-250 2858.

Jomlah datang berbuka disini!

Facebook : SACCOfficialnew
Instagram: @shahalamconventioncentre
Tiktok.    : @shahalamconventioncentre

Bufet Ramadan : Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC) Bertemakan Selera Orang Kita Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 21, 2024 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.