Shopping di Laman Web PTT Outdoor Memang Murah dan Berbaloi | Best Bila Ada TBF Leather Wallet with Card Holder

Shopping di Laman Web PTT Outdoor Memang Murah dan Berbaloi | Best Bila Ada BF Leather Wallet with Card Holder- Saya memang sekarang semua benda beli secara online. Senang dan praktikal. Apatah lagi di kebanyakan platform membeli-belah menawarkan pelbagai promosi menarik. Jadi memang berbaloi dan lebih jimat.

Antara laman web yang kerap kunjungi untuk dapatkan produk yang dijual pada harga yang cukup berbaloi adalah www.pttoutdoor.com. Di PTT Outdoor kita bukan sahaja boleh dapatkan pelbagai produk untuk aktiviti luar seperti barang perkhemahan, berbasikal, larian, melancong dan pelbagai lagi. Lebih kurang 700 pilihan barangan yang ditawarkan. Banyak bukan!!

Barang yang ditawarkan memang kualiti premium tetapi harganya sangat berpatutan. Memang agak murah! Bayangkan korang boleh dapatkan produk di sini serendah RM2.90 sahaja. Psst, kalau tidak percaya korang boleh bandingkan dengan harga di pasaran di luar, sememangnya jauh beza dengan harga yang ditawarkan di PTT Outdoor.

Bila baca review daripada pembeli di laman web ini kebanyakannya memang puas hati. Penghantaran pantas, laman web mesra pengguna dan jika baca review di FB PTT Outdoor sendiri, ada lebih 3000 komen yang memberi respon begitu positf.

Kebanyakannya memang pelanggan yang sama (repeat customer) sebab mereka pernah membeli dan mengguna sendiri produk daripada PTT Outdoor.



Produk terbaru yang saya dapatkan di sini adalah TBF Leather Wallet with Card Holder. Ditawarkan 2 warna elegan iaitu hitam dan biru tua. Sebab sekarang ada promosi yang mana harga asal RM35, tapi untuk promosi hanya RM29 sahaja.

Berbaloi! Terus beli 2, satu untuk kegunaan sendiri dan satu dihadiahkan buat Dedet. Kualiti memang kemas, ringgan, saiznya pun kecil dan mudah diletakkan dalam poket. Kalis air dan paling penting semua kad-kad penting saya letak didalam dompet ini jadinya lebih kemas dan mudah buat carian kad (apabila perlu nanti).

Smart kan!! Dengan ada butang di situ dapat memastikan kad tersusun elok didalamnya. Tanpa rasa risau kad berterabur dan sebagainya.

Letakkan didalam beg tangan. Saiznya kecil jadi ianya tidak mengambil ruang yang besar. Jadinya kalau korang tercari-cari hadiah untuk diberikan pada seseorang yang istimewa bolehlah hadiahkan dengan TBF Leather Wallet with Card Holder. Puas hati dengan kualiti terbaik ditawarkan pada harga menarik.

Antara produk yang memang nak beki dari laman web PTT Outdoor ini antaranya seperti Outdoor Quick Dry Hijab dan Tahan Sport Legging with Skirt.

Hijab ini saya ada satu. Memang best! Tak serap peluh, kalau kita pakai keluar pergi jogging memang rasa selesa sangat. Terletak cantik. Sekarang pula ditawarkan pada harga RM20 sahaja. Murah sangat ni. Cepat korang grab satu!


Ini pun saya suka. Harga untuk promosi RM50 sahaja. Nampak selesa dan paling penting ada skirt di situ dan nampak boleh tutup (hide) bentuk bahagian punggung.

Dan sebenarnya ada banyak lagi barangan berbaloi yang korang boleh dapatkan di laman web PPT Outdoor. Apatah sekarang ada promosi, lagi jimat banyak kalau membeli.

Jangan lupa shopping guys!
Shopping di Laman Web PTT Outdoor Memang Murah dan Berbaloi | Best Bila Ada TBF Leather Wallet with Card Holder Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 26, 2021 Rating: 5

11 comments:

  1. With the promotion and discount, buying attire and gears at PTT outdoor seems like a bargain to me. :)

    ReplyDelete
  2. ptt ni memang murah. barang hiking banyak beli kat sini. berbaloi2

    ReplyDelete
  3. Smart la wallet with card holder dia.. Menarik design ni and something that Im looking for!

    ReplyDelete
  4. Berkenan sangat dengan kad wallet tu laa, mudah di asingkan dari dompet, takat nak keluar je, selit je duit kat wallet tu kan, sebab skrg semua cardless.. nak survey laa juga..

    ReplyDelete
  5. Ada brg lain erk.. Kita tau ptt outdoor ada tudung dan seluar senaman je.. Menarik card holder tu.. Smart tengok.. Selamat la sikit

    ReplyDelete
  6. Ok. Cardholder tu nak order sebab memang perlukan sangat now di zaman semuanya pakai kad. Pastu teringin nak beli legging sekali ada skirt hahahaha aci tak nak beli gak?

    ReplyDelete
  7. Ada wallet pulak ye. Smart wallet dia. Senang nak ambik kad ada wallet gini

    ReplyDelete
  8. Menarik sangat card holder ni. Nampak kemas dan smart. Senang kalau nk cari kad tak da tercari-cari. Good tq for sharing

    ReplyDelete
  9. Senang ada card holder camni. Saya fav betul card holder. Dulu lagi banyak kad. Sekarang dah tinggal 9 kad wajib. Pastu card holder jenis ni bawa kemana-mana pun senang masuk poket seluar je.

    ReplyDelete
  10. Let me say my cordial thanks for this wonderful post. This surely an awesome experience. The Laman web ptt outdoor memang and wallet details you shared with us was totally a sweet and inspiring read. I just dived the deep into your awesome description and impressed with all the information you text. The wallet images also look beautiful, The best advantage is perhaps adding a card holder. Anyway, for a variety of men's wallet ostrich wallet might be the best choice. Thanks a lot for everything you represented for us.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.