Nio Case Untuk Nio Sudio Ear Buds Memang Stylo dan Elegan


Smartkan! Nio Case Untuk Nio Sudio Ear Buds. Warna hitam tampil lebih stylo dan bergaya, Tapi tahukah anda ianya diperbuat menggunakan bahan bio kitar semula iaitu kulit epal. Hah! Saya pertama kali mengetahui tentang ini pun terkejut tetapi dalam masa yang sama sangat teruja.

Prosesnya dimulakan dengan pemprosesan kulit epal dari lembah Bolzano yang terletak di antara bukit dan ladang anggur di utara Itali. Kulit ini dikeringkan dan ditumbuk menjadi serbuk halus untuk dijadikan sebagai bahan asas yang akan digabungkan dengan bahan lain yang  tidak beracun dan bahan yang organik. Setelah melalui segala proses maka terhasilnya kulit terbiodegradasi yang lebih tahan lama dan lembut apabila disentuh. Ternyata produk ini jauh lebih baik daripada produk kulit lain dan
ini telah diperakui sendiri oleh USDA dan VeganOk.


Sesuai sebagai casing untuk Sudio Nio yang cukup terkenal dengan rekaannya yang membuatkan pengguna begitu selesa dengan ciri-ciri seperti IPX4, tahan lasak, kalis air dan menawarkan teknologi mikrofon dwi adaptif.


Bahagian hadapan

Ini adalah bahagian kuli hadapan. Sangat kemas jahitannya. Casing pertama yang menggunakan kulit vegan! Sangat lembut apabila dipegang.

Bahagian belakang

Terdapat tali getas sebagas kemasan. Menjadikan Nio Sudio didalamnya berada didalam keadaan selamat (tidak mudah terjatuh).

Mudah untuk di bawa ke mana sahaja. Memang sangat praktikal :-)

Sekarang ini @sudio_collabs_my telah mengadakan promosi yang cukup menarik tau. Korang boleh dapatkan 15% diskaun bagi setiap pembelian Sudio NIO dengan hanya memasukkan diskaun kod : NIOCASE . 

Selain itu dengan setiap pembelian akan diberikan secara PERCUMA vegan friendly NIO Case for NIO. Tawaran ini untuk pembelian (Beli Di sini - https://www.sudio.com/my/) pada tempoh ini 10 Mei - 6 Jun (sehingga stok habis). 

PENGHANTARAN adalah PERCUMA untuk seluruh Malaysia dan di mana sahaja (worldwide). Oh ya! Diberikan juga 3 tahun waranti dari Sudio Sphere. Bestkan.

Keterangan lanjut boleh layari:
Nio Case Untuk Nio Sudio Ear Buds Memang Stylo dan Elegan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 18, 2021 Rating: 5

9 comments:

  1. memang stylo habis la sudio ni, mengancam betul design dia, yang warna hijau tu rare sangat

    ReplyDelete
  2. Rawlins lega sangat sebab dah beli a few casings dah tapi semua tak muat. Sudahnya Rawlins beli uncang kecil untuk simpan Sudio agar tak calar. Now dah ada nie, YEE HAAA!

    ReplyDelete
  3. Tgk husband pakai ear buds ni buat irra rasa nak juga ada satu. Boleh try sudio pula. Nak jaga pon senang, siap ada casing

    ReplyDelete
  4. Kan Ayu kan, dah ada case senang laa, lebih selamat, kalau jatuh still ada cover.. lagi satu kulitnya lembut, takde la rasa kejung je masuk bag hehehe

    ReplyDelete
  5. Deroang ni rajin betul buat free gift yang berbaloi macam ni. Haritu apa tah deorang bagi, benda mahal gak.

    ReplyDelete
  6. Sudio ni memang best. Dah la environmental friendly. Produk selalu je best dan warna menarik. Well done Sudio!

    ReplyDelete
  7. Wow! Surprisingly Sudio keluarkan casing tersendiri.. Senang la mcm tue! Dari aritue cari kat online, risau pulak tak muat!

    ReplyDelete
  8. Wah! Penghantaran percuma ke semua destinasi di seluruh dunia? Ini memang menarik... siap dapat 3 tahun waranti dari Sudio Sphere pulak tu... the best part is that casing dia tu diperbuat daripada kulit vegan ya... memang lain daripada yang lain...

    ReplyDelete
  9. Menarik kan, dari kulit buah apple boleh dijadikan sesuatu yg cantik dan berguna mcm nie. Sangat menggunakan setiap inci sesuatu bahan tu drpd membazir dibuang

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.