Best Bila Dapat Hadiahkan Sesuatu Yang Bermakna dan Lebih Personal, Esklusif Dari Printcious Printing

Seronok sebenarnya kalau kita dapat hadiahkan oran tersayang dengan hadiah yang kita boleh DIY sendiri. Nampak lebih esklusif dengan sentuhan lebih personal. Modal juga tidak terlalu mahal, boleh dikatakan sangat berpatutan.


Kenalkan Printcious web printing online yang pasti korang teruja jika dah terjah. Ada begitu banyak produk yang ditawarkan seperti baju, mug, frame kanvas dan pelbagai lagi. Samada untuk dihadiahkan kepada orang tersayang ataupun korang beli untuk dijadikan sebagai koleksi peribadi. Lagi istimewa jika kita boleh customize sendiri produk yang kita berminat. Contohnya meletakkan gambar keluarga, tulis nama dan pelbagai lagi.



Hadiahkan T-Shirt Yang Cantik Dari Idea Korang Sendiri


Untuk mereka yang pertama kali mengeksplorasi laman web Printcious ini, tidak perlu bimbang jika tidak menguasai dalam bidang IT sekalipun. Segalanya sangat mudah difahami. Ini kerana laman web ini memang mesra pengguna. 





Contohnya t-shirt ini, kita hanya pilih samada untuk lelaki atau perempuan, kanak-kanak mahupun dewasa. Dan ada saiz yang boleh kita pilih. Apa yang best, ianya dihasilkan dari 100% cotton premium dari jenama GILDAN (Jenama pakaian yang agak popukar di Amerika Syarikat). Kain ini berkualiti dan tahan lasak.

Terutamanya kalau inginkan baju yang sedondon atau baju berpasangan (couple shirt). Bolehlah membuat tempahan dari laman web Printcious!




Terdapat juga t-shirt yang sudah tersedia rekaannya. Apa yang kita perlu hanyalah pilih rekaan yang paling digemari. Kebanyakan rekaan yang ditawarkan memang cantik-cantik. Hanya klik pada link Shop T-Shirt ini akan terus bawa untuk lihat dan beli t-shirt yang siap.


Frame Gambar Kanvas Untk Dekorasi Di Ruang Yang Digemari
 
Saya memang perminat frame kanvas. Suka jadikan di kawasan dekorasi yang digemari di rumah. Memang tampil lebih cantik dan menarik. Terutama jika kita boleh hiaskan dengan gambar-gambar kenangan bersama keluarga dan insan yang tersayang.



Caranya mudah sahaja, hanya 'drag and drop' sahaja gambar yang korang nak cetak pada kanvas tersebut. Kemudian boleh masukkan jika ada 'text' atau gambar yang ingin dicetakkan diatas kanvas. Selain itu, boleh susun grafik mengikut rekaan yang korang gemari. Saya cukup suka  memasukkan kata-kata motivasi yang akan nampak cantik apabila disusun di dinding.



Pelbagai saiz boleh dipilih. Samada dalam bentuk Square, Landscape atau juga Portrait. Begitu kesesuaian dan setiap bentik ditawarkan pada harga yang berbeza.

Terdapat juga frame kanvas yang tersedia untuk jualan. Boleh klik pada link Shop Canvas . Ini boleh dijadikan hadiah kepada kawan-kawan atau pembelian untuk diri sendiri.


Order Pada Kuantiti Yang Banyak



Sekiranya ada syarikat atau individu yang ingin menempah pada kuantiti yang banyak sebagai cenderamata, "corporate gifts" dan "door gifts". Boleh juga ditempah daripada Printcious yang turut menerima tempahan secara ''bulk order'' . Cara tempahan adalah sama, cuma untuk harga pembelian secara banyak ada sedikit diskaun yang diberikan.




Penghantaran adalah PERCUMA (untuk semenanjung Malaysia sahaja). Apa yang penting kualiti memang terbaik. Dan jika membeli dalam kuantiti banyak akan ditawarkan pada harga menarik.



* Namun ianya tertakluk kepada terma dan syarat. Jom order barangan dari Printcious samada untuk diri sendiri ataupun buat yang tersayang :-)

PRINTCIOUS GIFTS (M) SDN BHD 1150325-D

Email Order: order@printcious.com
Feedback / Suggestions: feedback@printcious.com


Social Media

Facebook : facebook.com/printcious 
Instagram : instagram.com/printcious
Twiter : twitter.com/printcious
Youtube : youtube.com/printcious


Best Bila Dapat Hadiahkan Sesuatu Yang Bermakna dan Lebih Personal, Esklusif Dari Printcious Printing Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 22, 2021 Rating: 5

19 comments:

  1. waaa cantiknya layout blog u ayu! u tempah dgn saper? i ingat nak ubah gak layout my blog sbb lama sgt guna layout yg sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. i yg atas tu i buat sendiri.. layout ni hr tu member i kas template.. dia yg masukkan

      Delete
  2. Wahhh tak sabar nak tunggu hasil print out kak Ayu hehehe nak hadiah kat kita ker ni hehehehe

    ReplyDelete
  3. Wahhh tak sabar nak tunggu hasil print out kak Ayu hehehe nak hadiah kat kita ker ni hehehehe

    ReplyDelete
  4. Wahhh tak sabar nak tunggu hasil print out kak Ayu hehehe nak hadiah kat kita ker ni hehehehe

    ReplyDelete
  5. best ni kalau bagi hadiah yang kita design sendiri. masa ni la nak jadi kreatif kiki

    ReplyDelete
  6. Ok. Boleh rekomen #GengPeponds untuk buat next baju outing kat sini. Namun bilakan next outing itu?

    ReplyDelete
  7. best tengok barang-barang printcious ni, banyak pilihan sampai rambang mata nak pilih. Harga pun not bad.

    ReplyDelete
  8. Cantik! I want to get them for my friends. They going to love these personalized gifts.

    ReplyDelete
  9. Macam best jer service yang mereka sediakan ni.. i like it.. boleh la buat customized tshirt or hadiah2 lain kat sini jer nanti..

    ReplyDelete
  10. Rasa macam lama tak bukak online Printciuos ni, ingat nak cari sumting gak laaa nak bagi hadiah pada kawan..

    ReplyDelete
  11. Printcious ni memang best. Teringat masa memula web mereka dilancarkan. Punyalah banyak diskaun kod. Kak ayu. Nak diskaun kod. Hahahaha.

    ReplyDelete
  12. Marsha suka buat bantal kat printcious ni...kualiti terbaik. Memang suka abadikan gambar dekat bantal printcious ni

    ReplyDelete
  13. Best buat dekat Printcious ni. Macam2 goft ade.. Pernh buat babyal dan tshirt dan gambr canvas kat sini.. Design dna reka sendiri. Hehehe.. Syok pulak.kualiti pun bagus..

    ReplyDelete
  14. I always agree personalised gift is a thoughtful gift. I have ordered from them before, good one

    ReplyDelete
  15. Sangat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah yang special. rekaan sendiri tak ada di jual kat mana-mana kedai. terbaik

    ReplyDelete
  16. Banyak souvenir yang boleh tempah kat sini ye. Topi pon ada. Design dia cantik-cantik juga

    ReplyDelete
  17. Wah! Menarik dan banyak pilihan ye kat Printcious ni... Ada banyak rekaan yang boleh dijadikan pilihan untuk kita dihadiahkan kepada yang tersayang mahupun diri sendiri... Memang terbaiklah! Bolehlah kita berikan hadiah yang unik dan tak boleh dicari di tempat lain kan...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.