#KITAADA PROMOSI AMBANG RAMADAN BUAT FAMILI SK

Bulan Ramadan yang mulia kian menghampiri seluruh umat Islam di dunia. Pengeluar telekung berinovasi di Malaysia, Siti Khadijah (SK) meneruskan kempen #roadtoramadan yang diberi nama Promosi Ambang Ramadan SK dengan tawaran yang sangat menarik. Promosi sempena menyambut kedatangan Ramadan ini bertujuan untuk menghargai sokongan tidak berbelah-bagi oleh Famili
SK terhadap SK selama 12 tahun.


Promosi Ambang Ramadan SK akan bermula pada 19 hingga 31 Mac 2021. 2021. Tawaran diskaun sehingga 15% untuk pelbagai jenis produk telekung terpilih. Diskaun tambahan sebanyak 10% bagi pembelian produk seterusnya. 



Ini merupakan peluang keemasan buat Famili SK untuk mendapatkan produk SK sebagai persiapan menjelang Ramadan. Pelbagai rangkaian produk telekung SK terpilih boleh didapati dengan tawaran diskaun sehingga 15%. Tambahan diskaun sebanyak 10% bagi pembelian kedua produk SK.

Alhamdulillah. Bulan yang kita nanti-nantikan setiap tahun bakal menjelang tidak lama lagi. Setiap tahun, SK tidak pernah lupa untuk mengadakan promosi menarik sempena bulan Ramadan. Istimewanya tahun ini, SK mengadakan Promosi Ambang Ramadan buat pelanggan setia yang kami gelarkan sebagai “Famili SK".

Promosi ini juga adalah sebagai satu tanda penghargaan kerana Famili SK telah menyokong SK selama 12 tahun. Tanpa Famili SK, SK tidak akan berada di tahap sekarang. Dalam pada kita menyambut kedatangan Ramadan, sentiasa ingat yang kita masih belum menang. Patuhi SOP yang disarankan oleh kerajaan. #KitaJagaKita


Promosi Ambang Ramadan SK ini akan dijalankan di semua butik SK di Malaysia dan juga pembelian dalam talian (online). Bagi Famili SK yang membuat pembelian dalam talian yang bernilai RM300 dan ke atas, atas, diskaun tambahan sebanyak RM20 akan diberi.


LAIN-LAIN TAWARAN MENARIK SEPANJANG PROMOSI AMBANG RAMADAN SK
1. Diskaun sehingga 15% bagi telekung SK terpilih
2. Rangkaian busana SK terpilih serendah RM99
3. Baucar hingga RM100,000 untuk ditebus
4. Hadiah PERCUMA untuk pembelian RM250 ke atas

Untuk maklumat lanjut tentang promosi Ambang Ramadan SK, kunjungi butik Siti Khadijah yang berdekatan atau layari www.sitikhadijah.com.


Oh ya! Bermula awal tahun ini juga SK melancarkan kempen #KitaAda telekung SK. Kempen #KitaAda membawa tiga elemen dan mesej kepada semua Famili SK iaitu kualiti produk SK yang selesa dan berkualiti, produk SK ada buatan anak tempatan dan #KitaAda produk SK untuk dijadikan hadiah buat yang tersayang.

#KITAADA PROMOSI AMBANG RAMADAN BUAT FAMILI SK Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on March 21, 2021 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.