Jangan Lupa Korang Untuk Terjah "Kampong Siti Khadijah" di Alamanda dan AEON Mall Kota Bharu

Siti Khadijah (SK) jenama yang cukup terkenal dalam mengeluarkan busana gaya hidup muslim di Malaysia untuk menunaikan solat & juga pilihan utama jemaah muslimah semasa umrah. Selai itu SK turut menawarkan telekung yang bercorak inovatif, motif dan berkualiti premium.
Untuk pengetahuan semua SK telah menganjurkan Kampong Siti Khadijah bermula dari 22 Oktober sehingga 28 Oktober 2019 dari jama 10 pagi sehingga 10 malam di Alamanda dan juga AEON Mall di Kota Bharu Kelantan. (info: ibusyurga.blogspot.com)

Perkampungan yang berkonsep kampung tradisi ini turut menawarkan pelbagai permainan warisan lama seperti ceper dan batu seremban. Untuk pengetahuan semua, tahun 2019 merupakan tahun ke 10 SK ditubuhkan. Jadi bersempena dengan 10 tahun penubuhannya terdapat pelbagai promosi menarik ditawarkan sepanhan Kampong Siti Khadijah berlangsung. Antaranya diskaun sebanyak 50% untuk telekung-telekung yang terpilih. Manakala potongan sebanyak 70% untuk aksesori dan pakaian daripada label SK.

Paling menarik sebanyak 8000 hadiah PERCUMA menanti Famili SK yang hadir ke Kampong Siti Khadijah. Ini adalah sebagai tanda penghargaan pada mereka yang sentiasa menyokong jenama ini. Oh ya! Ada cabutan bertuah juga ya. Antara hadiah yang menjadi dambaan tentulah barangan kemas daripada Habib Jewel yang bernilai RM5,000.

Jangan lupa untuk terjah Kampong Siti Khadijah bermula 22 Oktober sehingga 27 Oktober 2019 di Alamanda dan AEON Mall Kota Bharu :-)
Jangan Lupa Korang Untuk Terjah "Kampong Siti Khadijah" di Alamanda dan AEON Mall Kota Bharu Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 20, 2019 Rating: 5

1 comment:

  1. Our credit repair services work to fix past credit mistakes and verify credit report accuracy. Talk to a credit repair expert today! Eminem, also known as Marshall Mathers, is one of the most commercially successful rappers of all time, with more than 100 million albums sold worldwide. He is one of the richest rappers in the world, with an estimated net worth of $210 million. Visit Eminem net worth for more information.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.