Jom Sertai Cabaran Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe

Jom korang! Sahut cabaran Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe dengan hasilkan bunyi fizzing selama lebih daripada 30 saat dengan sekali nafas.

Bunyinya nampak mudah bukan? Hahahaha. Sambil-sambil join cabaran ini sebenarnya secara tidak langsung dapat mengingatkan keluarga dan teman-teman kita untuk mengambil dos harian suplemen
kesihatan mereka seperti Guardian Vitamin C + Zinc.
Guardian telah memperkenalkan cabaran ini untuk meningkatkan kesedaran tentang betapa pentingnya mendapatkan vitamin dan mineral yang diperlukan bagi mengekalkan kesihatan yang baik.
Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe Challenge sebenarnya merupakan satu cabaran yang sangat mudah, Menurut Pengarah Pemasaran, Kesihatan & Kecantikan, Asia Tenggara Guardian Health & Beauty Sdn Bhd, Cho Do Youn.

“Tetapkan pemasa yang terdapat di telefon mudah alih anda. Kemudian, tarik nafas yang panjang, masukkan sebiji Guardian Vitamin C 1000mg + Zinc 10mg Effervescent Tablet ke dalam segelas air pada suhu bilik, tekan butang pemasa tersebut dan hembus nafas melalui mulut sambil gigi terkatup untuk menghasilkan bunyi fizz. Tetapkan masa fizz anda selama yang anda boleh. Apabila anda telah tercungap-cungap, minum campuran Guardian Vitamin C + Zinc tadi bagi mendapatkan manfaat kesihatan."

“Cabar rakan-rakan dan keluarga anda untuk melakukan Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe di media social sambil berseronok di samping menggalakkan mereka supaya sentiasa ingat untuk mengambil suplemen kesihatan mereka,” ujar Cho Do Youn.


“Adalah tujuan kempen ini untuk kitabijak  kawalan pernafasan. Disebabkan tabiat saya untuk melaksanakan Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe bersama pengambilan effervescent setiap pagi, saya mampu fizz selama 38 saat. Saya ingin mencabar mereka yang berusia 18 tahun ke atas untuk menyahut cabaran Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe. Lakukan untuk manfaat kesihatan, mahupun untuk keseronokan! Gunakan hashtag #FizzWithMe di laman Instagram atau Facebook dan kami akan mencari anda dan memilih individu paling kreatif dengan kejutan hadiah-hadiah menarik,” tambahnya.

Kesimpulannya, cabaran Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe dianjurkan untuk membantu lebih ramai rakyat Malaysia menjadi lebih sihat.

Jom Sertai Cabaran Guardian Vitamin C + Zinc #FizzWithMe Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 25, 2019 Rating: 5

2 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.