Carian Info Mengenai Hotel di Johor di Bagasi.my Memang Terbaik

Memandangkan anak sulung hendak memasuki UITM di Johor Bahru pada 20 Julai 2019 ini, saya mula gigih mencari-cari tempat penginapan untuk seisi famili yang sama-sama menghantar anak ke sana. Apa yang membuatkan saya lebih teruja, trip kali ini bukan sahaja untuk menghantar anak bahkan kami sekeluarga beria sama-sama turun ke Johor untuk bercuti.

Jadi saya mula merancang percutian saya untuk mencari hotel, restoran yang best dan tempat-tempat menarik yang boleh dilawati. Namun dalam senarai 'checklist' tentulah hotel penginapan paling penting sekali. Dan dalam saya membuat carian hotel penginapan di Johor, saya begitu tertarik dengan perkongsian di Bagasi's Johor Bahru.

Terdapat 23 senarai hotel di Johor Baru yang telah disenaraikan. Dan antara TOP 5 yang menjadi pilihan saya adalah seperti berikut :-

1.Hotel Jen Puteri Harbour

Antara yang mencuri perhatian adalah karektor Hello Kitty yang dibawakan dalam dekorasi hotel. Memandangkan saya mempunyai anak yang kecil yang cukup teruja dengan kartun yang comel seperti ini pasti membuat mereka teruja apabila berada di sini.

 Sangat cantik dan mesra kanak-kanak. Lihat sahaja pada swimming pool memang begitu luas dan menenangkan jiwa.

2. Legoland Hotel

Hotel ini sememangnya cukup popular bukan sahaja di kalangan masyarakat Malaysia bahkan di peringkat Asia. Ini kerana selain daripada tarikan "LEGO" dalam binaan, hotel ini juga terletak bersebelahan dengan Legoland taman tema yang sememangnya mendapat perhatian untuk seisi keluarga datang berlibur.

3. The Puteri Pacific

Ini adalah pilihan suami. Hotel yang ramai dihuni oleh pihak korporat cukup lengkap dengan fasiliti hotel ini memang bagus. Hotel ini sudah berada lama di Johor dan sehingga kini masih terkenal dan sentiasa menjadi pilihan pungunjung-pengunjung dari luar negara.

4. Swiss In

Hotel yang menjadi pilihan saya kerana ianya mempunyai bilik yang ditawarkan untuk ahli keluarga yang ramai. Memang terbaik! Apabila kita boleh dapatkan bilik yang menawarkan kemudahan untuk ahli keluarga yang ramai.

5. Grand Medina Suites

Hotel ini sangat cantik. Terletak dengan Legoland dan biasanya menjadi pilihan keluarga yang datang ke Legoland. Apa yang menarik ianya juga menawarkan unit apartment. Dan ini memang memberi keselesaan kepada pengunjung seperti saya yang datang dengan anak kecil yang ramai.

Serius korang dengan hanya membaca informasi dari https://bagasi.my/hotel-di-johor-bahru/ memberi saya banyak input tentang hotel-hotel di Johor. Sangat padat dan berinformasi terutama apabila didatangkan dengan penceritaan serba ringkas, gambar, alamat dan kadar harga yang dikenakan untuk satu malam. Ianya benar-benar membantu terutama kepada mereka yang ingin mencari info tentang hotel yang sesuai dan sekaligus membuat tempahan.

Bagasi.my, sumber hotel, destinasi dan homestay!

psst: Kredit gambar dari https://bagasi.my/
Carian Info Mengenai Hotel di Johor di Bagasi.my Memang Terbaik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 06, 2019 Rating: 5

8 comments:

  1. Terima kasih berkongsi ilmu, harga makanan bagaimana? harap tidak mencekik darah hehe

    ReplyDelete
  2. Wah thanks for sharing! Yang first hotel tuuu menariknyaa. Anak mesti suka!

    ReplyDelete
  3. Semua hotel disenaraikan sangat menarik. Ada keunikan sendiri. Yang hello kitty tu cun Sangat. Duk terbayang-bayang dalam kepala, berapa la harga bagi satu malam. Sebab nak pergi tidur je kan. Tapi, untuk kepuasan apa salahnya membayar lebih

    ReplyDelete
  4. Memang taste sangat la dengan hotel Hello Kitty tu. Warna merah hati/pink tu lawo sungguh. Hotel-hotel komersial lain tu dah biasa tengok dan agak macam mana. Next time boleh try gunakan carian Bagasi.my

    ReplyDelete
  5. Wah laman web baru ye untuk cari hotel. Sebelum ni airah guna agoda dan traveloka je. Lepasni nak try juga la. Tapi tak ada la cari hotel dekat jb sebab airah memang stay jb hihi

    ReplyDelete
  6. Another new site for hotel bookings? I'll try this I usually stick with Agoda because of the rewarding points I get in return.

    ReplyDelete
  7. All th hotels you find is so pretty hehehe now I know where to stay when I visit JB! Thanks for sharing this awese website also.

    ReplyDelete
  8. Hotel2 yg tu semua kak dah pg mmg cantik and best hotel dorang

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.