Permainan Monopoly Cheaters Kini Berada di Pasaran

Baru-baru ini Hasbro telah menlancarkan permainan Monopoly mereka terbaru mereka di Malaysia.  Permainan edisi terhad ini dikenali sebagai Monoploy Cheaters.

"It has always been our mission to create a game that is 'fun to play, fun to watch and fun to share' for everone. I am thrilled to introduce the Monopoly Cheater's Edition to all of you. this is definitely a game changer in the Monopoly space, and the key thing is what you can get away with"
Wu Hsiao Mae, Pengurus Jenama Hasbro Toy (Malaysia)

Monopoly Cheaters Edition ini adalah transformasi daripada permainan monopoly yang biasa kepada lebih hebat dan mencabar. Setiap pemain akan mencabar antara satu sama lain dan mereka perlu 'cheats' sebanyak yang boleh. Tetapi tidak sehingga tertangkap! 

Pelbagai teknik perlu dilakukan oleh pemain untuk 'cheats' dan mereka yang berjaya tidak ditangkap sehingga ke akhir permainan akan dinobatkan sebagai juara dalam permainan ini.


Antara kad yang terdapat didalam Monopoly Cheaters :-)

Cara bermain Monopoly Cheaters!

Permainan ini sesuai untuk mereka yang berumur 8 tahun ke atas. Terdapat kad 'cheats' yang akan memebritahu pemain bila penipuan boleh dilakukan. Tiada RUMAH ditawarkan tetapi hanyalah HOTEL sahaja ditawarkan. Seramai 2 sehingga 6 orang untuk setiap kali bermain permainan monopoli ini..

Monopoly Cheaters edisi terhad ini boleh didapatkan di pasaran pada harga RM103.70 ya!

Get Caught!
Get Cuffed!

Keteranagn lanjut boleh layari https://www.hasbro.com/en-my
Permainan Monopoly Cheaters Kini Berada di Pasaran Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 19, 2018 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.