Tahniah Buat 3 Pemenang Utama ‘My Scar My Story’

Setelah selama 2 bulan Bio-Oil menjalankan Kempen '‘My Scar My Story’yang dilancarkan telah pada 1 Nov 2015 dan berakhir pada 31 Disember 2016 ... Ingat balik tentang posting saya yang ini ---> http://ayuarjuna.blogspot.my/2015/11/my-scar-my-story.html telah menerima lebih daripada 100 penyertaan yang telah dikongsi oleh kebanyakan wanita dari seluruh Malaysia. Kisah yang dikongsi telah memberi inspirasi kepada wanita lain terutama bagi mereka yang sedang mengalami tekanan emosi akibat masalah parut yang dihadapi.

Dalam banyak kisah yang dikongsi, 3 cerita yang paling memberi inspirasi telah dipilih sebagai pemenang utama. Kisah yang terbaik ini datangnya dari saudari Caroline Yap, Hajarul Falenna dan Arisa Chow (blogger kenalan saya ni).

Caroline Yap, 41, mempunyai kesan luka daripada 29 jahitan akibat dari kes ragut yang pernah dialami oleh beliau. Kesan dari kejadian itu telah memberi inspirasi kepada beliau untuk mengambil perspektif yang berbeza dalam hidup dan sentiasa menghargai apa sahaja perkara-perkara yang terjadi biarpun ianya kecil dalam kehidupan, 


Hajarul Falenna, 26, mendapat parut kesan daripada pembedahan scoliosis, sekaligus mengingatkannya kepada penderitaan yang dilalui. Namun ianya juga telah mengubah hidupnya untuk menjadi lebih baik. Ini memandangkan postur tulang belakang beliau telah dapat diperbetulkan. 

Arisa Chow, 22, yang mempunyai beberapa parut di badannya. Beliau telah berkongsi bagaimana beliau mengalami kemurungan dan hampir untuk mencederakan dirinya sendiri. Akhirnya melalui penggunaan Bio Oil, segala parutnya dapat dihilangkan dan beliau tidak lagi terasa depresi dan kini hidup dengan gembira.

Ketiga-tiga pemenang telah menerima Pakej Luxury Retreat di sebuah resort 5 bintang untuk dua orang. Hadiah Pertama bernilai RM4,000  -Caroline Yap
Hadiah Kedua RM3,000 -Hazarul Falenna 
Hadiah Ketiga RM2,000 - Arisa Chow. 

Sepanjang kempen berlangsung, seramai 5 pemenang dipilih setiap minggu untuk memenangi hadiah hamper Bio Oil yang bernilai RM100.

"Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peserta yang telah berkongsi cerita mereka dengan kami. saya berharap cerita-cerita ini telah memberikan inspirasi dan membantu menyelesaikan masalah parut yang mana boleh memberi kesan emosi, "
Cik Low Hooi Wan, Pengurus Bahagian Bio-Oil Malaysia


Selain daripada menawarkan platform dalam talian di www.myscarmystory.com.my untuk wanita untuk berkongsi cerita parut mereka , di laman web ini juga terdapat pelbagai tips diberikan kepada
Dr Nazirin Ariffin, seorang pakar dermatologi terkenal dari Hospital Pantai.

Untuk pengetahuan semua Bio-Oil telah terbukti secara klinikal dapat membantu memperbaiki rupa paras akibat parut, sama ada ianya parut lama mahupun baru. Bio-Oil mengandungi ekstrak tumbuhan seperti Chamomile, Lavender, Rosemary dan Calendula minyak, dan juga kaya dengan Vitamin A & E dan paling penting -PurCellin Oil ™. 

Tidak seperti minyak biasa, PurCellin Oil ™ menyampaikan bahan-bahan ke dalam kulit tanpa meninggalkan rasa melekit dan berminyak. Dalam percubaan klinikal yang telah dijalankan di proDERM Institut Gunaan Dermatologi Penyelidikan, Hamburg, Jerman, 92% daripada mata pelajaran menunjukkan peningkatan dalam penampilan perubahan parut mereka hanya selepas 8 minggu.

Penggunaan berterusan Bio-Oil boleh membantu  mengurangkan dan menghilangkan kesan parut. Bagi mendapat kesan lebih pantas; Urut pada kawasan yang terjejas dalam gerakan berpusing  sebanyak dua kali setiap hari sekurang-kurangnya selama 3 bulan. Perlu diingatkan Bio-Oil tidak boleh digunakan pada kulit yang merekah (luka besar/broken skin)


Keterangan lanjut boleh layari bio-oil.com dan  myscarmystory.com.my
Tahniah Buat 3 Pemenang Utama ‘My Scar My Story’ Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 22, 2016 Rating: 5

22 comments:

  1. Congratulations to the winners!
    All the best to them!

    ReplyDelete
  2. Wow congratulations to the winners! Happy for them

    ReplyDelete
  3. Congratulation to all the winners :D

    ReplyDelete
  4. congratz to all the winners. i also using bio oil now. the result is amazing!

    ReplyDelete
  5. nice sharing of the stories. would love to use that for my scars as well! congratulations to all winners!

    ReplyDelete
  6. Amazing stories. Bio oil sure is a great product to remove those scars

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada semua pemenang... awesome!!!

    ReplyDelete
  8. Congrats to all winners. Hope they pretty pretty ever ;)

    ReplyDelete
  9. wow! good prize winning for all the winners! big congrats to all winners :)
    cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  10. Bio Oil really helps with scars. Congrats to the winners!

    ReplyDelete
  11. Congratulations to all winners~
    I love Bio Oil~ it really help to cure my scars~

    ReplyDelete
  12. Nice and inspiration story they have! Congrats to all the winner =D

    ReplyDelete
  13. i see lisa chow in the picture.. congratulations to all winners :D

    ReplyDelete
  14. Wow congrats to Arisa, their stories are inspiring.

    ReplyDelete
  15. congrats to all the winners especially arisa for the life changing story

    ReplyDelete
  16. Bio oil memang best... ika pernah guna best sgt. tahniah untuk pemenang!

    ReplyDelete
  17. Congratz to the winners! Well deserve! Great event!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.