Bukan Sebarang Madu!!!

Keadaan seperti kebas tangan ataupun kaki, sakit dada secara tiba-tiba ataupun kepala rasa pening berpinar-pinar dan rasa pitam merupakan simpton yang sering dialami tidak kira golongan muda mahupun yang tua. Seperti saya adakalanya turut mengalami rasa kebas kaki dan pening kepala terutama apabila saya bekerja di hadapan komputer untuk satu waktu yang panjang.

Tapi kannnn tiada satu penyakit pun tiada ubatnya. 
Melainkan penyakit itu secara terang-terangan tiada penawarnya.
Janji kita kena usaha dan cuba mengatasinya. 
InsyaAllah pasti ada jalan mengurangkan kesakitan sekagus menyembuhkannya..
Membaca kisah Puan Hilali yang kembali sihat dan bertenaga setelah mengambil Pati Herba Madu, menjadikan saya juga teruja untuk mengetahui kandungan pati keluaran bumiputera ini. Apatah lagi melihat sendiri kehidupan Puan Hilali yang bekerja sepenuh masa dan perlu juga menguruskan anak seramai 7 orang. (Seumpama kehidupan realiti saya sebenarnya, huhuhu)

Dan kalau uolls nak baca lebih banyak testimoni pengguna boleh layari link ini ya! PATI HERBA MADU 

Produk hebat ini dipasarkan oleh syarikat milik bumpiputera Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading yang berlamat di D27-1 Jln TKS 2, Taman Kajang Sentral, 43000 Kajang Selangor

Antara pengguna setia  Pati Herba Madu ini ialah Datuk Malek Noor (bekas ahli seni bina badan terkenal di Malaysia dan juga Asia). Kisahnya bermula Datuk Malek Noor telah dikejarkan ke hospital, dek kerana beliau telah rebah kerana mengalami sesak nafas. Hasil pemeriksaan doktor mendapati dua saluran arteri Datuk Noor tersumbat. Satu pembedahan telah dilakukan ke atas beliau. Pada mulanya Datuk Malek berasa pelik memandangkan doktor memberitahu kandungan kalestrolnya sebenarnya adalah rendah. Tetapi Datuk Malek tidak dinafikan gaya hidupnya yang suka mencuba makanan yang baru dan seorang yang "kaki makan" mungkin menjadi penyebab beliau mendapat serangan jantung.

Pelbagai ikhtiar dan nasihat beliau ambil buat iktibar tentang cara menjalani hidup yang sihat. Hinggalah beliau ditemukan dengan Pati Herba Madu. Setelah mengambil secara konsisten, beliau dapat merasakan banyak perubahan terhadap dirinya. Bayangkan beliau yang  sudah berusia 60 tahun masih mampu berjalan jauh, tidak rasa mengah apabila bermain golf, mampu bersenam di gimnasium dan paling penting beliau dapat melakukan ibadah dengan tubuh badan yang sihat.

Dan kini Datuk Malek Noor telah dilantik menjadi produk Pati Herba Madu dan beliau sendiri berasa gembira dan teruja untuk berkongsi segala kebaikan yang beliau perolehi setelah secara konsisten beliau mengambil produk ini setiap hari,

Untuk pengetahuan semua produk Pati Herba Madu ini dihasilkan daripda bahan utamanya iaitu Madu Asli, kurma, bawang putih, jus lemon, halia dan cuka epal. Gabungan ramuan terbaik ini diekstrakkan menjadi cecair pati yang mampu:-

a. Menurunkan Kadar Kolesterol
b. Membersihkan saluran jantung yg tersumbat
c. Menurunkan Berat Badan
d. Melancarkan process pembuangan
e. Membuang angin dalam badan                                                                                           *Ianya juga sangat baik untuk pesakit yang menghidap penyakit darah tinggi dan kencing manis


Yang menariknya produk Pati Herba Madu yang dihasilkan secara 100% asli tanpa pengawet telahpun perolehi sijil GMP (Good Manufacturing Practice) serta mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) dan ianya juga produk yang diyakin HALAL oleh ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia. 

Oh ya! Harga untuk satu botol yang mempunyai kandungan sebanyak 250ml adalah RM69  (semenanjung), manakala  RM79 (Sabah  dan Sarawak).

Keterangan lanjut uolls boleh layari:-

 FB : Clear Herbs
                    www.bebaskolesterol.com

@ hubungi di talian  : 0192535796 / 0133627775 / 0125157396

Kalau nak dapatkan dari agen-agen yang dilantik boleh rujuk pada link ini ya :=)

Pati Herba Madu Menjadikan Kita Sihat Selalu!!
Jom uolls beli dan rasai sendiri gitewwww...
Bukan Sebarang Madu!!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 16, 2016 Rating: 5

10 comments:

  1. rara pun kat rumah mst kena ada madu. mmg bagus.

    ReplyDelete
  2. haa jangan main2 dengan madu ni.. madu hebaq bak hang..

    ReplyDelete
  3. bagus produk ni, berunsurkan madu dan herba

    ReplyDelete
  4. Selama ni tak kisah pun pasal makanan ni. Pakai makan je apa yang sedap. Tak fikir pulak pasal kolesterol ke gout ke. Nasib baik ade pati ni. Kandungan die pun memang ada makanan sunnah.

    ReplyDelete
  5. produk yg bagus utk menurunkan tahap kolestrol dlm badan :)

    ReplyDelete
  6. sekarang ni macam macam penyakit..pemakanan paling penting kan..kena jaga..pati herba madu ni sbb dia banyak makanan sunnah..tu yg buat tak sabar nak cuba ;)

    ReplyDelete
  7. 100% asli tanpa bahan pengawet yang bagus tu.

    ReplyDelete
  8. Salam Ayue, thank you for sharing :)

    ReplyDelete
  9. ahaha bukan sebarang madu yeee.. risau tadi nak baca kot kot pasal "madu" lain. heheheheh btw mcm best je produk ni.

    ReplyDelete
  10. Bagus utk kesihatan ni.. kita yg muda boleh mencegah penyakit dgn mengamalkan produk pati herba madu ni

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.