NEESYA® Kini Mula Dipasarkan di Malaysia

Semua orang inginkan kulit yang sihat sempurna, dan kini produk NEESYA® jenama penjagaan kulit berkualiti dari Eropah dan Amerika Syarikat telah mula berada di pasaran Malaysia. NEESYA® menawarkan produk penjagaan muka yang selamat digunakan pada wajah muka pada harga yang berpatutan. 
Rangkaian NEESYA® Penjagaan kulit terdiri daripada Illuminating Essence, Brightening Gel Cleanser, Brightening Enzymatic Refiner, Age Defence Moisturiser, Brightening Overnight Mask, Spot Repair Concentrate, Brightening Day Cream SPF20 and Brightening Night Rejuvenator. The Brightening Anti-Ageing Set dan Brightening Hydration Set (ini termasuk pembersih, toner, esen dan pelembap) spada harga bermula RM169.00 per set.

'The Illuminating Essence has been in the market for almost three years now, and the demand for this product, which features the LumiScience® Technology by NEESYA® Skincare, has been extremely encouraging. Many customers who use this product for just under a month come back so excited to see smoother, brighter and more even skin tone,” menurut Chris Yong, Chief Executive Officer of Skinworkz Sdn Bhd.

Caryn Loh, Pengurus Besar Watsons Malaysia berkata; 

"Dijangkakan NEESYA® lluminating Essence bakal menerima sambutan yang menggalakkan daripada pelanggan Watsons memandangkan harganya mampu mili dan paling penting ianya produk
 Halal"

Bersempena pelancaran NEESYA® di Watsons, NEESYA® juga mengumumkan pelantikan duta produk iaitu Ainan Tasneem, penyanyi yang mula dikenali melalui YouTube. Lagu dari
single hit pertama beliau iaitu Aku Suka Dia telah mencapai 8.6 juta view dari saluran YouTube.

Menurut Ainan "Saya berbesar hati untuk menjadi duta  jenama NEESYA® Skincare!" Sebagai pengguna tegar NEESYA , Ainan Tasneem mendapati produk ini berkesan dalam membantu beliau mencapai kulit yang sempurna dan beliau juga yakin dengan jenama ini boleh membantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk memiliki kulit yang cantik.

Jangan lupakan dapatkan produk NEESYA®  di Watsons :)

NEESYA® Kini Mula Dipasarkan di Malaysia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 23, 2016 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.