Restoran Serupa Tapi Tak Sama - MFC a.k.a Restoran KFC?

"Muzdalfa Fried Chicken" -->Restoran ni macam saya pernah baca dari rakan blogger yang lain. Cumanya lokasinya agak berbeza jika tidak silap MFZ yang sering ditonjolkan adalah terletak di Bangi. Manakala MFZ yang saya terjah ini terletak di Tesco Scott Garden Jalan Klang Lama. Waktu operasi MFC disini bermula 12pm sehingga 10pm. (Cam lewat jer kan restoran ni mula berniaga? hehehe)
Dedet order set berger ni - 2 sets, setiap satu set berharga RM4.90 termasuk soft drink. Harga promosi sempena Ulangtahun pertama MFC.
Ala2 set arab jer, tapi takde kuah hanya nasi dan ayam goreng semata. Sedap gak ayam goreng ni. Cuma rasa kering sebab takde kuah. Juga harga promosi sempena Ulangtahun MFC RM4.90 :)

Selain daripada 2 menu diatas, terdapat juga pizza pelbagai variasi. Kiranya semuanya dalam satu. Kalau dulu nak makan ayam goreng kena pergi KFC, burger ke McD dan pizza ke Pizza Hut tapi MFC semuanya ADA!
Dekorasi dalam restoran agak ringkas dan selesa. Restoran agak baru dan terletak di Tesco yang baru sahaja beroperasi so pelangan tidaklah ramai mana lagi.
Dan kebersihannya sangat menakjubkan, I like!
Dan di hadapan Restoran MFC terdapat kolam2 anak ikan, sangat sesuai untuk famili berjalan-jalan santai.
See 3 beradik yang sangat hepi :)
Mempunyai pengalaman yang BEST di MFC membuatkan saya tidak serik untuk bertandang ke mari lagi. Apatah ianya juga di dalam bangunan TESCO. Alang2 berbelanja barang rumah boleh menjamu selera di sini sekali.

Restoran Serupa Tapi Tak Sama - MFC a.k.a Restoran KFC? Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 15, 2012 Rating: 5

5 comments:

  1. salam kenal,

    sedap tak rasa dia?
    selalu nampak tiap kali balik rumah mak di bangi..tapi tak pernah teringin nak stop singgah. Tapi kalau kata sedap maybe lepas ni buleh la try

    :)

    ReplyDelete
  2. boleh try nanti, tesco ni nampak macam bersih ye.. tesco baru ke

    ReplyDelete
  3. Nasi tu kalau kuah dia bagi sup pun dah ok kan? Janji berkuah. Kalau x tercekik jugaklah....

    ReplyDelete
  4. @Cik Sibuk,

    Nasi arab tu memang sedap, wangi & rasa rempahnya.. even makan cenggitu pun sedap gak.. ayam dia a bit dry to my taste.. burger biasa je..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.