Easy Chicken Wrap ala-ala Twister KFC, hehe

Sebab dah jemu tahap gaban terhadap nasi. Sekali sekala nak makan malam ala2 seSIMPLE breakfast. Menggunakan apa yang ada dalam peti ais dan saya hanya membeli wrappers yang siap dijual di kedai Ayamas. Saya letak isi ayam yang dah dipanggang + daun salad + mayonis + kubis + tomato + cheese (cheesy). Gaul kasi mesra, lepas tu gulung-gulung jadilah cam ghupe objek makanan diatas.
Kalau tengok secara jelas di dalamnya seperti di atas. Idakler nampak shodap tapi bila dah telan, hmmm. Confirm tak cukup satu mahu bantai 2-3 bijik. Kalau rajin cubalah buat sendiri kalau kurang sikit kerajinan beli jer Twister kat KFC samer jer rasanya, hik hik.

Easy Chicken Wrap ala-ala Twister KFC, hehe Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on January 12, 2012 Rating: 5

2 comments:

Ezna said...

perghhhhh sedap la ayu!!!

Mama Zharfan said...

ayu rajin msk ;) me rajin beli ajer :p

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.