BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag



"Gin & Jacqie™ bags are created for centred people who are in-tune with themselves, who value items which are fashionable yet functional"


(sumber dari Gin & Jacqie™ site)

Jacqueline seorang wanita Malaysia yang sangat berdedikasi, berinovasi tinggi serta kreatif menghasilkan sesuatu yang baru dalam dunia aksesori wanita. Hari ini beliau antara pereka berbakat besar pencentus aspirasi menghasilkan rekaan dibawah jenama sendiri gah berada di pasaran tempatan mahupun antarabangsa. Keunikan rekaan bukan sahaja pada rekabentuk yang begitu "stylish" malahan praktikal bagi wanita yang bekerjaya serta mempunyai cahayamata. Variasi rekaan beg yang mampu mencuri pandangan wanita dari koleksi Gin & Jacqie
&

saya Mrs. Ayuarjuna wanita bekerjaya mempunyai 4 cahayamata dan seorang suami yang amat dicintai amat menyukai beg sejak dahulu lagi. Obses dan taksub terhadap rekaan beg menjadikan diri begitu berminat untuk memiliki koleksi Gin & Jacqie. Percaya pada kualiti bukan hanya terletak pada rekaan semata-mata malah praktikaliti memainkan banyak peranan terutama menjadikan diri lebih mudah dan selesa dengan gaya tersendiri.

kenapa saya memilih beg ini Luna baby bag.

1. Saya suka warna Pink.

2. Setakat ni saya tak ada lagi beg warna pink.Pelikkan (sebab beg pink kat pasaran terlalu kebudakkan) tapi Luna baby..just nice for me!.

3. Amat praktikal, banyak "compartment". Dengan adanya Afiq 1 tahun n Akid 3 tahun...senang berurusan dengan susu dan dypers mereka bila keluar bersiar mahupun shopping. Tak perlu lagi membawa banyak beg seperti selalunya.

4. Kualiti material...nilon yang tahan lasak dan selesa digaya tidak kira masa. Mudah dibersihkan tidak perlu risau pada kotoran..haiyak..

5. Again, saya support buatan malaysia,,,saya amat menyanjung pereka berbakat dari Malaysia seperti Jacqueline. Moga terus sukses ya Jac....


Ok...so kalian sekalian bloggers babyibu.blogspot.com, ada menganjurkan contest aka giveaway untuk semua pembaca BabyIbu. Antara koleks Gin & Jacqie boleh dimenangi sila lihat diatas ya...Boleh pilih satu untuk setiap post entry. Tapi yang bestnya boleh hantar lebih dari sekali...Ikut suka hati nak antar berapa kali..hehehe..Para bloggers bolehlah mencoret-coretnya diblog masing2 bermula dari 1 Februari 2009 dan tidak akan dilayan lagi selepas 1 Mac 2009. Syaratnya mudah dan senang difahami...so boleh rujuk disini..babyibu...okay...selamat mencuba..
Buat Ibu...Happy Anniversary...
BabyIbu Giveaway: Win Gin & Jacqie Baby Bag Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 01, 2009 Rating: 5

3 comments:

  1. salam singgah

    good luck to you .. harap menang hadiah yg d'impikan yek

    kite exchange link yek

    ReplyDelete
  2. tengkiu2....for your support.....(ok...kita change2) ahaks

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.