Produk Hebat dari Langkawi 'Periuk Tanak Che Ah Che Ngu' Korang Kena Cuba!


Produk Hebat dari Langkawi 'Periuk Tanak Che Ah Che Ngu' Korang Kena Cuba!- Baru-baru ini saya telah diperkenalkan satu jenama produk istimewa daripada Langkawi. Teruja untuk mencuba setelah melihat dan mendengar sendiri testimoni daripada rakan saya selaku pengguna setia. Korang pernah dengar tak tentang produk jenama Periuk Tanak Che Ah Che Ngu. Dibawah jenama ini ada pelbagai jenis produk yang bagus untuk kita amalkan setiap hari.

Antara produk Periuk Tanak Che Ah Che Ngu yang saya cuba seperti :-


Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu
Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu adalah kopi berkhasiatkan campuran GAMAT Langkawi. Untuk info, Kopi Periuk Tanak Langkawi ini bukan sebarang Kopi tau!


Ianya adalah kopi turun temurun ramuan terpilih resipi dari serbuk tanak kemudian di komesialkan dalam perasa kopi.

Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu mengandungi 10 BAHAN UTAMA iaitu :
1.​Pueraria Mirifica​​
2.​Mutiara
3.​Garcinia Cambogia
4.​Temu Kunci
5.​Serapat
6.​Manjakani
7.​Kacip Fatimah
8.​Habattussauda
9.​Stichapus horrens (GAMAT)

Kenapa Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngum ini sangat best. Ini kerana ianya mengandungi 10 bahan premium semulajadi terbaik. Ia juga dirumus khas untuk wanita yang mempunyai masalah haid yang tidak stabil, badan letih-letih, senggugut, kencing tidak lawas, masalah berat badan, masalah kelamin dan sukar mengandung.


Nah! Dengan sepuluh ramuan premium semulajadi ini menjadikan Kopi Periuk Tanak Langkawi sangat bagus untuk wanita yang ada masalah kesihatan. Kopi Periuk TanakLangkawi memberikan kesihatan dan kesegaran kulit yang optimum sepanjang hari serta menambah tenaga. Harga produk Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu ini ialah RM69.00 sekotak sahaja.

Saya telah mencuba. Bukan sahaja sedap tapi membantu saya untuk kekal bertenaga sepanjang hari. Saya nikmati satu sachet pada setiap pagi.

Jus Sacha Inchi
JUS SACHA INCHI pula adalah just minuman yang sangat berkhasiat yang di rumus khas untuk semua orang dewasa. Untuk sekotak berharga RM139.00 sahaja. JUS SACHA INCHI mengandungi 6 bahan terbaik iaitu Omega 3, Omega 6, Omega 9, Vitamin A, Vitamin E dan Antioksidan.
Melalui 6 bahan utama ini JUS SACHA INCHI memberikan khasiat yang sangat luar biasa antaranya:
1. Merawat / mencegah Gout
2. Mengawal kolestrol dalam badan
3. Mengurangkan risiko sakit jantung
4. Meningkatkan tahap kesihatan paru-paru
5. Mengurangkan penyakit asma/lelah
6. Menyembuhkan penyakit kulit dan gatal2.
7. Melancarkan sistem organ tubuh badan agar berfungsi dengan baik.
8. Mengekalkan nutrisi penting yang diperlukan oleh otak
9. Mengawal kadar gula dalam badan sekaligus mengelak diabetis
10. Omega3 dan Vitamin E untuk mencantikkan kulit dan rambut.

Didatangkan didalam pek-pek yang kecil. Mudah untuk kit abawa ke mana sahaja. Bagus untuk mereka yang cuba kawal berat badan. Ini kerana melalui pengambilan  Jus Sacha Inchi setiap hari kita boleh kawal kandungan gula dalam badan.

Minyak/Gel Daun Bidara


Minyak dan gel daun bidara juga menjadi kesukaan saya. Diperbuat daripada daun biadara yang asli mampu memberikan rasa kelegaan terutama apabila kita mengalami masalah lenguh-lenguh badan.

Didatangkan dalam 2 bentuk pembotolan samada minyak ataupun gel. Untuk gel kita hanya roll-on di bahagian badan yang memerlukan, sangat mudah dan lebih praktikal. Ianya sesuai untuk dibawa ke mana sahaja.

SEJARAH KOPI PERIUK TANAK LANGKAWI CHE AH CHE NGU
Resepi asalnya dari Tok Che Ah Che Ngu yang sangat dikenali sebagai BIDAN KAMPUNG dulu-dulu banyak membantu masalah kesihata wanita dan bahan-bahan rempah ratus dan akar kayu yang terpilih dari Langkawi diketika itu.Selain itu, beliau sangat menjaga pemakanan dan sentiasa mengamalkan cara penjagaan kesihatan melalui jamu-jamu dan air rebusan akar kayu.

Kini, Tok Che Ah Che Ngu telah meninggal dunia pada usianya 104 tahun di sebabkan sakit tua. Kini pengasas yang menyambung legasi adalah Puan Hatijah Darus anak tunggal kepada Tok Che Ah Che Ngu. Resepi asal Tok ubat periuk tanak yang masyur di sekitar Langkawi dan Tanah Besar Kedah diperhebatkan lagi ke peringkat yang lebih tinggi.

Diasaskan pada 2017, Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu diusahkan oleh ketiga-tiga anak Puan Katijah Darus iaitu Kak Long (Haslinda Ahmad, Kak Ngah (Hazlina Ahmad) dan anak bongsu (Hasfandi Ahmad) membawa resepi asal untuk dikilangkan serta di tambah perasa kopi untuk memberi aroma yang sedap sesuai dengan permintaan generasi sekarang serta mudah di bawa ke mana-mana.

Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngumendapat sijil sebagai Muslim Produk dan kelulusan dari KKM sebagai minuman kesihatan menambah keyakinan kepada wanita di luar sana.

Semangat terus disuntik dalam diri ketiga-tiga beradik ini apabila Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu telah mendapat pengiktirafan dari LADA (Lembaga Pembangunan Langkawi) menjadi kopi pertama di Peringkat Asia Tenggara yang diiktiraf juga dari UNESCO kerana khasiatnya yang terbukti serta hebat membantu masalah kesihatan dalaman wanita masa kini dan logo khas GEOPARK juga boleh didapati di setiap kotak kopi.


Kini, Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngudan yang lain diterima baik oleh pengguna kerana produk inidipercayai dan terbukti daripada testimoni yang telah mencuba. “Kami yakin harga Kopi Periuk Tanak Che Ah Che Ngu sangat berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua pengguna”

INILAH TANDA CINTA ANAK CUCU TOK CHE AH CHE NGU, MEMBAWA NAMA KESAYANGAN HATI MEREKA CHE AH CHE NGU KE SELURUH DUNIA.. INSYAALLAH.
PULANG PULIH SEDIAKALA, PULANG BALIK DARA SEMULA
Ungkapan di atas memberi maksud yang sangat mendalam dan tersurat. Ungkapan ini menjelaskan bahawa WANITA sangat berharga, perlu menjaga aset dalaman wanita untuk dambaan para suami serta menambah kebahagiaan dalam rumahtangga.

Inilah sebabnya lahirnya KOPI PERIUK TANAK LANGKAWI dari WANITA KEPADA WANITA....

Produk keluaran Kopi Periuk Tanak Che Ah Che Ngu boleh didapati melalui pembelian secara talian, agen yang sah. Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Kopi Periuk Tanak Langkawi Che Ah Che Ngu dengan PM di Facebook @MazzMas @haslindahjahmad atau hubungi ditalian 012-459 1454 .

Produk Hebat dari Langkawi 'Periuk Tanak Che Ah Che Ngu' Korang Kena Cuba! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 24, 2022 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.