TopzMall Platform E-Dagang Tanpa Sempadan

Baru-baru ini saya telah menghadiri ke majlis pelancaran  "2022 CNY Goods Campaign" yang telah diadakan di Hotel Sunway Resort Selangor. Memang terasa begitu kemeriahannya apatah lagi pelancaran ini turut dihadiri rakan strategik TopzMall yang sama-sama mempromosi produk mereka melalui pembukaan booth mereka di sana.

Duta Untuk Kempen TopzMall Tahun Baru Cina

Dari kiri: Chef Selebriti Ivan, CEO TopzMall Mr Calvert Choo dan  
Duta Kempen TopzMall Tahun Baru Cina Ms. Jeryl Lee 

Di majlis pelancaran ini j uga turut diumumkan secara rasmi perlantikan Jeryl Lee Pai Ling sebagai duta (ambassador) kempen. Di mana Jeryl akan bersama-sama mempromosikan produk budaya Malaysia bukan sahaja di peringkat tempatan bahkan dengan target untuk menembusi pasaran antarabangsa. 


Sedikit Pengenalan Tentang TopzMall
TopzMall mula diperkenalkan pada tahun 2020 di Malaysia. Pada awalnya di bawah TopzMall hanya syarikat dan usahawan kecil dari negara-negara Asia Tenggara.  Platform TopzMall semakin kukuh  dengan pelbagai program e-dagang yang secara tidak langsung mencapai target jualan serta meningkatnya segmen pasaran.

Dari kiri: Mr Ivan Tan, Ms Shirley, Mr. Ahmad Salman bin Ahmad Fua'ad, Madam Carol Fung, 
Mr. Calvert Choo, Ms Jeryl Lee, Datuk Ringo Low, Mr. Simon Wong

Tidak hairanlah dengan strategi yang hebat TopzMall berjaya mencapai jualan RM16 Juta pada tahun lepas (2020) dan telah mendapat sokongan yang padu dari jenama-jenama yang berprestij. Dengan pencapaian yang konsisten, TopzMall pasti akan menjadi salah sebuah platform membeli-belah atas talian yang terbesar di Asia satu hari nanti.

Apa yang menarik tentang TopzMall?
TopzMall menawarkan pelbagai strategi jualan dan latihan, termasuklah latihan penjualan, video promosi, mempertengahkan produk dan penggunaan medium sosial media bagi meluaskan pasaran sehingga ke pringkat antarabangsa. Dan juga mengadakan program latihan khas untuk usahawan yang menyertai TopzMall.

Happy me dapat mengenali TopzMall dengan lebih dekat lagi :-)

Melalui TopzMall, usahawan akan menikmati servis konten  kreatif secara percuma dan berpeluang mempromosi produk mereka dengan meluas lagi. Pasaran niaga di TopzMall juga membuka peluang usahawan untuk memperkenalkan produk mereka ke negara China, Vietnam dan juga Filipna.

Selain itu TopzMall juga mendapat kerjasama daripada Malaysian Digital economy Corporation (MDEC) dan Selangor Information Tecchnology & Digital Economy Corporation (SIDEC) yang sememangnya sangat menggalakkan syarikat SME menyertai TopzMall dalam usaha mempromosi produk mereka  dalam saluran digital. 

Antara Usahawan/Syarikat Yang Menyertai TopzMall
Saya berkesempatan mendekati usahawan/syarikat yang menyertai platform TopzMall ketika menghadiri majlis pelancaran "2022 CNY Goods Campaign". Sememangnya produk dan servis yang ditawarkan memang terbaik dan mempunyai potensi untuk pergi lebih jauh. 


Aik Cheong

Insight

Lovemoment Florist

De'Only

Jorayc Basic

Afterday

psang.co

KeenOn

Dan pelbagai lagi. Memang ke semua syarikat/usahawan yang bersama-sama TopzMall mempunyai potensi untuk mengembangkan lagi perniagaan mereka.

Saya sempat meninggalkan tandatanagn sebagai tanda kenangan di board besar yang disediakan

Pelancaran TopzMall

Jom join TopzMall ❤️
Imbas kod untuk lebih mudah :-)

Bagi mereka yang berminat untuk menyertai TopzMall bolehlah hubungi melalui:-

Email : info@topzmall.com
TopzMall Platform E-Dagang Tanpa Sempadan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 22, 2021 Rating: 5

5 comments:

  1. Wah. Ini membuka peluang peniaga lokal untuk meneroka pasaran antarabangsa dan sekaligus meningkatkan kebolehpasaran produk lokal. Good effort!

    ReplyDelete
  2. Baru start wujud 2020, dah boleh berdiri sejauh ini. All the best Topzmall!

    ReplyDelete
  3. Woow, hopefully this new platform able to boost sales for those e-commerce players. It does looks good from the website and also the checkout process.

    ReplyDelete
  4. Bagusnya ada platform macam ni. Usahawan kecil pun boleh join untuk luaskan lagi pasaran produk mereka ke peringkat global

    ReplyDelete
  5. yay time to shop 2022 CNY Goods from TopzMall, so many choices and my fav singer ambassador

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.