Pelancaran Set Percubaan Jeragat Mylea Telah Dilancarkan Oleh Duta Mylea Rozita Che Wan

Pelancaran Set Percubaan Jeragat Mylea Telah Dilancarkan Oleh Duta Mylea Rozita Che Wan- Jenama Mylea mengorak langkah ke hadapan lagi dengan memperkenalkan set percubaan Jeragat yang mana telah dilancarkan sendiri oleh duta Mylea Puan Rozita Che Wan atau dengan mesra dikenali sebagai Che' Ta.

Set percubaan jeragat ini mengandungi 4 dalam 1 iaitu Mylea Freckles Serum, Mylea Freckles Bar, Mylea Exfoliate Mask dan Travel bag dengan jumlah keseluruhan adalah RM99 (termasuk kos penghantaran). Diformulasi daripada bahan terbaik seperti Cantella Asiatica (Korea), Canadian Willoherb (Canada), Moist 24 Essence (US) dan Skinmoon (Bionap Itali). Tiada bahan kimia merbahaya dan boleh dilihat kesan selepas penggunaan 7 hari sahaja. Produk ini juga sesuai untuk mereka yang berusia 28 tahun ke atas.

Majlis pelancaran telah berlangsung secara maya (virtual), bersiaran dari facebook page Mylea dan zoom meeting yang dihadiri oleh ejen-ejen Mylea dan juga pengguna setia Mylea. Turut hadir di acara tersebut adalah pengasas Mylea iaitu Puan Amylia Farhana dan Encik Khairul.

Di malam pelancaran tersebut Mylea juga menyasarkan jualan sebanyak 500K bagi pelancaran set percubaan jeragat dengan pertambahan ejen baru seramai 500 orang. Lebih menarik lagi turut diadakan cabutan bertuah yang menawarkan hadiah seperti pakej percutian 3 hari 2 malam di Langkawi, gold bar, peralatan elektrik dan set percubaan jeragat.

Set percubaan jeragat Mylea juga sebenarnya inspirasi daripada duta mereka sendiri iaitu Rozita Che Wan yang mencadangkan supaya ada set yang lebih kecil bagi memudahkan untuk dibawa ke mana sahaja seperti pergi bercuti dan sebagainya.

Selain itu menurut Puan Amylia (pengasas), sejak Rozita Che Wan sering membuat perkongsian di sosial medianya tentang produk jeragat Mylea, pihaknya kerap mendapat pesanan (dm) dari pengguna baru terutamanya yang bertanyakan tentang set percubaan. Ini bagi membolehkan mereka mencuba sendiri dulu samada sesuai dengan jenis kulit wajah mereka.

Menurut Puan Amylia lagi, untuk tahun 2020 sahaja, Mylea telah berjaya mencapai jualan sehingga RM21 juta hanya melalui jualan Mylea Freckles, serum dan Mylea Freckles Bar. Lebih menarik lagi pihak syarikat telah membayar hampir RM500K untuk zakat pendapatan. Dan menjadikan Mylea salah satu syarikat yang terbesar membayar zakat di Terengganu. Dan ini merupakan pencapaian yang sangat luar biasa dalam sejarah sejak Mylea ditubuhkan.

Produk Mylea cukup popular dikalangan pengguna sebagai solusi pada mereka yang mempunyai masalah jeragat, kulit kering serta kusam. Dan tahun 2021 merupakan tahun keenam jenama Mylea berada di pasaran Malaysia. 


Pelbagai pencapaian telah diperolehi dan dimiliki oleh jenama Mylea, antaranya telah mendapat kelulusan KKM, HSA Singapura, Ministry of Health Brunei Darussalam dan Sirim. Selain itu Mylea juga telah terpilih sebagai salah satu jenama Asia Pacific Super Health Brand, SME 100 Award Fast Moving Compan (2020), 100 Top Young CEO (2021) dan pelbagai lagi.
Rozita Che Wan duta Mylea

Untuk keterangan lanjut boleh layari:

Ataupun boleh hubungi 
HQ Mylea di Pusat Komersial Cabang Tiga Kuala Terengagni

Pelancaran Set Percubaan Jeragat Mylea Telah Dilancarkan Oleh Duta Mylea Rozita Che Wan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 14, 2021 Rating: 5

5 comments:

  1. ❤READY STOCK❤

    💚DAILY ESSENTIAL KIT💚

    👍FREE POSTAGE

    👍SPECIAL FREE GIFT

    https://wasapp.me/60142670446/trialkitmylea

    https://wa.me/c/60142670446

    #myleaskincare
    #trialkit

    #perlis
    #kedah
    #perak
    #selangor
    #penang
    #kelantan
    #terengganu
    #pahang
    #melaka
    #n9
    #johor
    #sabah
    #sarawak
    #putrajaya

    ReplyDelete
  2. Hai, Tiha Leader Sah MYLEA SKINCARE☺️

    Nak cuba MYLEA atau nak join Dropship/ Agent MYLEA, boleh wasap Tiha ye, nak cod pun boleh awak bgtau area mana nnti Tiha inform team Tiha di seluruh Malaysia☺️

    www.wasap.my/60129611535/MYLEAcheta

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Fana agent sah MYLEA Batu Pahat Johor 😘 Boleh dapatkan produk mylea Dari fana untuk bantu selesaikan masalah kulit awak yg comel ❤️ 0163133200

    ReplyDelete
  4. Jom dapatkan Mylea Trial Kit dengan kzue, ejen Mylea yg sah.0192005910

    ReplyDelete
  5. Syabas ayuarjuna🥰👍🏻 Anda Ingin jana pendapatan dengan Mylea bersama Team Mylea? Reward /Komisen/Hadiah Cabutan Bertuah Goldbar, Kelas Free, coaching leader sentiasa ada dan Kelas dgn Founder👍🏻Hubungi segera Leader Ejen Ima di 013-9534288 @ dm di facebook Ima Razak

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.