Outlet Terbaru Sunfeet International Rehabilitation Centre Kini Terletak di Wisma Daju di Petaling Jaya

Baru-baru ini saya telah ke outlet terbaru Sunfeet International Rehab Centre yang terletak di Wisma Daju Petaling Jaya (betul-betul bersebelahan dengan Starbucks PJ8). Outlet terbaru Sunfeet International Rehab Centre ini agak luas juga dan lebih menarik lagi kemudahan parking untuk pelanggan agak banyak.

Kebetulan saya memang mencari kasut untuk anak-anak dan Sunfeet sedang mengadakan Kempen Back to School yang menawarkan pelbagai rekaan kasut dengan diskaun hebat diantara 20%-30%. Sunfeet dibuka setipa hari bermula jam 10 pagi sehingga 5.30 petang. Untuk hari Ahad biasanya pelanggan yang hadir adalah melalui janji temu.

 Sedikit Pengenalan Tentang Sunfeet International Rehab Centre
Sunfeet merupakan pusat rehab kesihatan yang menawarkan khidmat nasihat berkait Orthotic dan Prosthetic. Selain itu turut disedikan perkhidmatan occupational therapy, pusat rehabilitasi sukan, podiatry, pedorthics dan fisioterapi.

Bagi mereka yang mengalami masalah kaki atau apa sahaja yang boleh dikaitkan dengan kaki seperti sakit belakang dan sebagainya, bolehlah mendapatkan pemeriksaan lebih lanjut di Sunfeet International Rehab Centre.

Kita boleh lihat sendiri pelbagai jenis dan rekaan kasut begitu dengan tapaknya yang berbeza-beza mengikut kesesuaian pelanggan. Satu solusi untuk mereka yang memang ada masalah kaki.

Buat Pemeriksaan Kaki di Sunfeet International Rehab Centre 
Masalah sakit lutut atau sakit pinggang biasanya hanya dihadapi oleh golongan dewasa tetapi hakikatnya kanak kanak juga ada mengalaminya. Sebagai ibu bapa mungkin kita terlepas pandang tentang perkara ini apatah lagi melihat keadaan mereka berjalan serta berdiri seperti nomal tidak ada sebarang masalah. Untuk mendapat kepastian kita boleh membuat pemeriksaan dan analisis masalah kaki di Sunfeet International Rehabilitation Centre. Dan pemeriksaan dan analisis kaki ini adalah PERCUMA.

Afiq telah membuat pemeriksaan dan analisis kakinya di Sunfeet International Rehabilitation Centre. Dengan teknologi yang disediakan sememangnya canggih, keputusan analisis kita akan dapat terus (on-the-spot).

Kita boleh jelas di skrin pembacaan dan ukuran kaki. Memang sangat terperinci ya!

Hasilnya memang kelihatan kaki Afiq sedikit bengkok di sebelah kaki. Mungkin juga disebabkan Afiq memang aktif bermain bola sepak dan juga cara berjalan dari kecil yang tidak diperbetulkan.

Rumusan hasil daripada analisis ini penting bagi kita mendapatkan penjelasan lebih lanjut melalui rundingan kesihatan kaki bersama dengan Doktor Edmund Lee.

Masalah kaki yang sering dialami. Walaupun pada pandangan kasar ianya seakan normal tetapi sebenarnya tidak. Ibarat kereta yang sentiasa memerlukan servis alignment keempat tayarnya. Begitu juga kaki yang perlu diberi perhatian dan rawatan, apatah lagi jika kita tidak mempunyai keseimbangan terutama ketika berjalan dan berdiri.

Dato Dr Edmund Lee Pakar Perunding dan Kesihatan Kaki

Dato Dr Edmund Lee merupakan generasi ketiga didalam keluarganya yang terlibat didalam bidang perubatan Orthotic dan Prosthetic. Dr. Edmund masih terus komited meneruskan pusat rawatan kaki milik keluarga ini yang telah dimulakan sejak tahun 1978 lagi. 

Tidak hairanlah beliau telah disenaraikan 30 under 40 di dalam majalah Malaysian Business sebaris dengan tokoh usahawan muda lain yang cukup terkenal seperti Datuk Syukri, Datuk Fadza (Duck Groups) dan ramai lagi.

Serta pelbagai lagi pengiktirafan yang diperolehi hasil sumbangan Dr. Edmund terhadap masyarakat dalam membantu merawat dan mengatasi masalah kaki.

Jom Dapatkan Kasut Terbaik Untuk Kaki Bersempena dengan Promo Kembali Ke Sekolah

Bukan sahaja diri perlu divaksin untuk perlindungan kesihatan. Bahkan kaki juga perlu diberi perhatian. Tetapi tidaklah melalui suntikan. Apa yang penting kita perlu menjaga dan merawat kaki jika mengalami masalah. Bagi yang tiada masalah juga perlu mendapatkan kasut yang terbaik bagi memastikan sentiasa selesa ketika memakainya sepanjang hari.

Pelbagai pilihan dan rekaan kasut yang menarik. Paling menjadi keutamaan adalah setiap rekaan dapat memberi keselesaan dan kesejahteraan pada kaki. Sepertimana yang sering dikatakan kaki yang sihat dapat membawa anda pergi jauh ke kawasan yang hebat!

Ahah! Jangan lupa juga untuk rebut peluang mendapatkan kasut di Sunfeet International Rehabilition Centre yang kini telah diadakan Kempen Kembali Ke Sekolah dengan diskaun 20% sehingga 30%.

Terima kasih Dr Edmund atas layanan dan penjelasan terbaik mengenai masalah kaki yang sering dialami oleh masyarakat hari ini. Ini terutama info bagaimana cara rawatan tkhas buat kanak-kanak yang masih boleh diperbetulkan bentuk kaki mereka melalui pemakaian telapak pelapik kasut serta pemilihan kasut yang betul.


Jadi korang jangan lupa untuk singgah di outlet terbaru Sunfeet:
Sunfeet International Rehab Centre, 
Ground Floor Wisma Daju 5 ,
No 21 Jalan Barat, 
46200 Petaling Jaya Selangor. 
Waze: Starbucks PJ8 

Untuk lebih info:

#NewSunfeet 
#DrEdmundLee 
#SunfeetMY 
#Sunfeet 
#foothealth 
#podiatry 
#footcare 
Outlet Terbaru Sunfeet International Rehabilitation Centre Kini Terletak di Wisma Daju di Petaling Jaya Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 17, 2021 Rating: 5

11 comments:

  1. Bagus perbetulkan kaki anak kita seawal yang mungkin. Nanti akan efek bila mereka tua nanti...tulang tak elok.

    ReplyDelete
  2. This a good service. I need to check my foot as well. Dah lama x check kaki. Thank you for sharing this review.

    ReplyDelete
  3. Nice la ada tempat macam ni. Boleh ajak hubby pergi nanti ^^

    ReplyDelete
  4. Congrats to Sunfeet for opening their new outlet, i will recommend people to go there.

    ReplyDelete
  5. I've gotten my feet check before they are really helpful I'm glad I'm able to address my problem early.

    ReplyDelete


  6. Hi everyone, it’s my first visit at this web site, and piece of writing is really fruitful for me, Quality content is the key to invite the users to go to see the site, that’s what this website is providing. Keep up posting these articles or reviews. You can also visit Australia's Best Physiotherapy Practice Management Software for more related information and knowledge.

    ReplyDelete
  7. يعتمدحقن دوالي الساقين علي حقن مادة رغوية بداخل الوريد المصاب حيث تقوم بتلف الوريد المصاب واغلاقة

    ReplyDelete
  8. لكي تشتري لمبات حديثة ومتطورة لابد أن تتعامل مع شركة المصرية السعودية لانها تعتبر أرخص شركة لمبات سمارت لايت في مصر , فهي مهتمه بكل ما ه جديد في عالم الاضاءة المنزلية .

    ReplyDelete
  9. تصلح عملية تكميم المعدة بالمنظار فى مصر لكل مرضي السمنة الذين يحبون تناول الطعام بكميات كبيرة و وزنهم يزيد عن الوزن المثالي أكثر من 30 كجم. فزيادة الوزن بمعدل 30 كيلو جرام عن الوزن المثالي يعتبر أقل وزن لعملية تكميم المعدة. حيث إن معدل كتلة الجسم لعملية تكميم المعدة يصل الي أ40 أو 35 (الوزن/(الطول)2) في وحالة وجود أمراض أخرى مثل الضغط والسكر وأمراض العظام.

    ReplyDelete
  10. Khashmonium kitchens are considered one of the latest types of kitchens spread in the recent period. They are the ideal solution for modern kitchen designs because the customer can choose between more than one design and more than one color for the wood, which makes it the best in filling the classic and modern spaces you have. To get the best modern designs kitchens in Egypt, deal with Amr Helmy Company

    ReplyDelete
  11. Together with the counselor, clients create actionable plans to move forward, addressing obstacles and identifying steps to achieve their desired outcomes. Couples therapist

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.