Tasneem Naturel Lancarkan Kempen Tasneem Prihatin

Bersempena ulang tahun ke-5 baru-baru ini, Tasneem Naturel telah melancarkan Kempen Tasneem Prihatin. Kempen ini antara lain bertujuan untuk mengurangkan beban ibubapa yang bakal menyambut kelahiran cahayamata. 



Sebanyak 500 Newborn Gift Box Istimewa akan diberikan secara PERCUMA kepada ibu yang pertama kali melahirkan anak. Jadi bagi ibu-ibu yang sedang menunggu masa untuk kelahiran anak bolehlah klik pada pautan di bawah:-


Tasneem Naturel juga mengeluarkan Newborn Balm Set Edisi Terhad, kombinasi balm terlaris Tasneem Naturel iaitu CF-Rub dan T-Rub. Didatangkan dalam bentuk kotak yang comel serta esklusif bersama tuala muka bersulam yang sangat cantik.

Di majlis sambutan ulangtahun ke-5 ini juga, Tasneem Naurel telah memperkenalkan duta terbaru mereka iaitu penyanyi yang cukup dikenali di Malaysia - Ainan Tasneem. Menurut Ainan beliau memang pengguna setia jenama Tasneem Naturel. Ketiga anaknya memang sesuai dan selesa dengan produk Tasneem Naturel yang kita sedia maklum dihasilkan daripada bahan semulajadi.

Amtara produk Tasneem Naturel yang sentiasa menjadi pilihan saya :-) Semuanya best! Produk lokal yang kualitinya memang terbaik setaraf dengan jenama gah lain yang sudah lama berada di pasaran.

Jika dilihat pada nama Tasneem itu sendiri yang ada disebut dalam al-Quran surah al-Mutaffifin yang merujuk kepada mata air atau sungai yang mengalir di syurga. Dari istilah bahasa tasneem membawa maksud air yang mengalir dari suatu tempat tinggi contohnya air yang turun dari air terjun.

Moga jenama Tasneem terus berjaya mendapat tempat di hati masyarakat Malaysia :-)

Keterangan lanjut boleh layari:-

atau ikuti Facebook dan Instagram @tasneemnaturelhq

Tasneem Naturel Lancarkan Kempen Tasneem Prihatin Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 22, 2021 Rating: 5

8 comments:

  1. boleh cuba nanti..anak anak tak suka balm yang panas sangat

    ReplyDelete
  2. Oh wow.... this is a good campaign from Tasneem. All the goodies look so cute. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  3. Bagus usaha dari pihak Tasneem ni. Rezeki 1st time mummy dapat Newborn Gift Box. Cepat mummy sekalian, klik link yang disertakan.

    ReplyDelete
  4. Kawan sis baru beranak ni. Macam mana nak dapatkan set ni> Ingat nak buat surprise pada kawan yang baru jadi mak.

    ReplyDelete
  5. Untuk yang dewasa pun boleh pakai kan? Rawlins suka balm yang mild, tak suka yang panas membara.

    ReplyDelete
  6. bagusnya program yang tasneem lancarkan.. Surprise set mmg nampak menarik dgn packaging yang kemas dan comel.. boleh rekomen utk baby adik AM nie utk dia guna..

    ReplyDelete
  7. Wahhh ada 500 sets free for the first born mom ye! Bagus nya! Produk from natural ingredients are more user friendly kan! Lagi2 for the kids!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.