Jualan 11.11 Di Lulu

Jualan 11.11 Di Lulu- Pengunjung setia Lulu Hypermarket pasti teruja! Sekarang ini di Lulu berlangsungnya Jualan 11.11 di Lulu bermula 11 -sehingga 14 November 2021.  


Pelbagai produk terpilih ditawarkan dengan diskaun 70%, ini termasuklah barangan elektrik dan elektronik, barangan dapur, makanan segar, produk kecantikan dan kesihatan serta pelbagai lagi.

Maggi RM3.38 (harga asal RM4.80, diskaun 30%)

Milo 1kg, RM14.95 (harga asal RM21.40, diskaun 30%)

Mister Potato kerepek kentang, 4 botol hanyalah RM11.11,  Zen Garden Syampu (1L) RM11.11 dan pelbagai lagi. Memang murah dan berbaloi!

Oh ya! Ada Fishtival juga. Banyak promosi hebat serentak dengan promosi Fishtival ini juga. Paling best! Bila tengok harga ikan. Banyak yang murah dari kebiasaan.

Segar dan murah. Jangan lupa korang untuk jengah di bahagian ikan jika ke Lulu nanti.

Memang rambang mata membeli-belah bersempena dengan Jualan 11.11. Dari pakaian saree, kasut, set cadar TS (diskaun 50%), periuk masak Ameercook (diskaun 50%) dan banyak lagi produk yang dberi diskaun hebat.



Bayangkan beli satu RM54 tapi kalau 2 buah kasut harganya RM59.11. Fuhh!

Kasut kulit diskaun hampir 50%





Selain itu turut diadakan kempen beli barangan Malaysia yang mana memberi lebih banyak diskaun terutama kepada kepelbagaian kategori produk  SME tempatan, yup Beli Lokal Support Lokal.



Macam biaa kalau ke Lulu wajib mencuba masakan panas yang ditawarkan. Semuanya sedap dan memenuhi citarasa.






Bersempena dengan jualan 11.11 turut diadakan Big Brand Festival yang mana menawarkan sehingga 50% diskaun. Antara jenama yang terlibat seperti  Panasonic, Sharp, Philips dan pelbagai  lagi 





Jualan 11.11 di semua cawangannya termasuklah di Lulu Grocer Amarin Mall Seri Kembangan, Lulu City Setia Alam, Lulu 1 Shamelin Mall Cheras, Lulu Capsquare Kuala Lumpur dan juga di laman web luluhypermarket.com. 

Jangan lupa untuk terjah Lulu minggu ini bermula daripada 11 - 14 November 2021. Di mana korang boleh rebut peluang untuk mendapatkan barangan serendah tawaran harga *RM11. 

Ahjohm!!
Jualan 11.11 Di Lulu Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 11, 2021 Rating: 5

7 comments:

  1. Selalu baca orang cakap barang kat Lulu ni murah la. Sales selalu la. Teringin betul Iza nak pergi Lulu ni. Kalau la ada satu dekat Kuantan kan best.

    ReplyDelete
  2. Lulu ni memang antara kedai barangan yang murah di KL. Seronok ada tempat shopping yang murah di KL

    ReplyDelete
  3. Uik kita tak tahu pun yang Lulu ada buat sale 11.11 ni kenapa kita baru tahu. Kalau tidak dah lama pergi sana shopping ni hehehe.. kita baru jer pergi sana shopping last week waaaaa.. best o beli belah kat sana banyak barang dpt harga istimewa...

    ReplyDelete
  4. bila ada jualan macam ni siapa yang tak nak pergi especially bila ada hari diskaun day sudah tentu menjadi pilihan...

    ReplyDelete
  5. Hambi ke Lulu lagi ye. Bestnya selalu ada sale menarik. Aritu masa opening berbaloi ye pegi.

    ReplyDelete
  6. best yer shopping sini. Lulu Hypermarket memang selalu buat sale. dah la harga murah serius berbaloi shopping sini kan.

    ReplyDelete
  7. suka betul dengan Lulu Hypermarket. selalu ada je sales. tiap bulan ada je sale baharu. nanti nak singgahlah beli barang2 dapur dekat LulU

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.