Safi Youth Gold (SYG), Menjadikan Kulit Wajah Lebih Anjal Berseri-seri

Kesibukan dengan hal dunia, kekangan masa, stress dengan kerja dan pelbagai lagi faktor yang menyebabkan kita mengabaikan penjagaan kulit muka. Apatah lagi di waktu pandemik, rasa stress dua kali ganda menyebabkan garis halus mula kelihatan, kedutan di bahagian meher dan muka. Paling menjengkelkan  dagu berlapis menandakan tanda keruncingan bentuk muk asudah tiada.

Solusinya, korang kena cuba Safi Youth Gold (SYG) untuk tampil lebih muda dari usia. Paling penting kulit menjadi lebih anjal, halus dan berseri keemasan!

Antara manfaat Safi Youth Gold Lifting Gold C Duo Serum yang terBAHARU ini antaranya seperti:-

  • Ianya dapat membantu mengurangkan "50% dagu berlapis sepantas 15 minit sahaja"
  • Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift iaitu Vitamin C yang diperkuatkan dengan Nano Emas 24K agar lebih berkesan.
  • Paling best! Teksturnya sangat ringan dan cepat meresap.
  • Keunikkannya ianya kaya dengan Duo Age-Correcting Actives iaitu gabungan Golden C dan Ceramide 3 untuk "7 Dimeni Pembaharuan Keremajaan Kulit yang menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan, melindungi kulit dari pengoksidaan, meningkatkan kehalusan kulit serta memperbaiki kulit rosak.


Saya dah cuba dan memang puas hati dengan keberkesanannya di kulit muka. Guna secara konsisten setap hari untuk efek yang segera. Safi jenama dari Malaysia yang kualitinya setara antarabangsa. Jenama yang sentiasa maju dalam dunia penyelidikan menghasilkan produk kecantikan dan penjagaan wajah sesuai untuk kegunaan orang Asia.

Untuk keterangan lanjut menegnai produk boleh layari:-
Safi Youth Gold (SYG), Menjadikan Kulit Wajah Lebih Anjal Berseri-seri Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 23, 2021 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.