Glowpeach Kolegen Kesihatan dan Kecantikan Memberi 1001 Kebaikan

Pada hari ini kita bukan sahaja inginkan penambilan diri lebih menarik bahkan dapat mengekalkan momentum kesihatan pada tahap terbaik juga antara menjadi impian. Jika orang dulu menjaga kesihatan dan kecantikan mereka dengan pengambilan jamu tetapi di zaman serba moden masyarakat mula beralih kepada produk kecantikan berasaskan suplemen kesihatan seperti kolegen. Dan kenalkan Glowpeach kolegen kesihatan dan kecantikan yang memberi 1001 kebaikan.


Glowpeach merupakan ‘buah tangan’ terbaharu Khaireen Kamarulzaman, 23 bekas pramugari yang memang mencintai dunia kecantikan. Kolegen Glowpeach ini adalah cetusan dari ideanya Khaireen sendiri hasil daripada kajian dan pengalamannya sebagai pengguna. 


Membuat penyelidikan dan pembangunan (R&D) selama hampir setahun dengan misi menjadikan Glowpeach sebagai makanan tambahan berkualiti tinggi yang setaraf dengan jenama-jenama lain. Glowpeach diformulasi daripada 100 peratus bahan asli semula jadi dan ekstrak buah pic. rasanya manis-manis masam. Apa yang lebih menarik, bukan sahaja rasanya yang sedap bahkan makanan tambahan ini dapat membantu memberikan perubahan kepada tekstur kulit serta pertumbuhan kuku dan rambut yang sihat. Sesuai untuk lelaki dan wanita, Dan Glowpeach ini boleh diambil mereka yang berusia 18 tahun dan ke atas.

Mengorak langkah dalam bidang perniagaan berasaskan kesihatan dan kecantikan bukan semudah disangka memandangkan persaingan dalam bidang ini juga bukan calang-calang sengitnya. Ditambah pula pembabitan Khaireen dalam bidang perniagaan tanpa ilmu dan selok-belok yang secukupnya, ia pasti menyukarkan lagi keadaan.

 
Begitupun, ia tidak mematahkan semangat Khaireen apabila memilih untuk menghasil dan memasarkan produk kesihatan dan kecantikan sendiri setelah hampir setahun tidak mempunyai pekerjaan tetap.

Menurut Khaireen, pembabitannya dalam bidang perniagaan memberikan satu lagi perspektif baharu buat dirinya untuk terus memajukan diri selain menjadikan ia sebagai jaminan masa depan.
Kesihatan dan kecantikan bagi saya amat penting dan ia perlu seiring dengan kehendak serta gaya hidup masyarakat yang mementingkan kesihatan dan penampilan hari ini. Jadi tiada apa yang lebih menggembirakan saya untuk memulakan perniagaan ini yang pastinya memberi cabaran baharu dan sedia bersaing dengan jenama-jenama tempatan yang lain.
katanya dalam majlis pelancaran kolagen Glowpeach di W Hotel, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Dalam perancangan untuk menembusi pasaran luar negara, Khaireen memberi tempoh kepada dirinya dalam masa dua tahun dan akan memberi tumpuan terlebih dahulu untuk pasaran tempatan.
Buat permulaan, saya akan memastikan Glowpeach kukuh di pasaran tempatan dan Insya-Allah perancangan untuk mengembangkan ke pasaran luar negara pastinya ada. Untuk itu saya turut menyasarkan jualan 10,000 unit Glowpeach sebulan.

Pada masa akan datang, Eryn Beauty Resources akan menambah lagi produk-produk kesihatan dan kecantikan yang lain dan buat masa ini pihaknya akan memberi fokus dahulu pada Glowpeach.

Dijual pada harga RM 69.90 sekotak yang mengandungi 10 sachet, Glowpeach boleh dibeli secara dalam talian di https://linktr.ee/glowpeach.official dan juga pengedar-pengedar yang sah di sekitar Lembah Klang.

 

Glowpeach kini sedang mencari ejen dan stokis di seluruh negara yang berminat untuk memasarkan produk mereka dan mahu memberi peluang kepada usahawan yang mahu menjana pendapatan sampingan.

Untuk maklumat lanjut mengenai Glowpeach, boleh layari https://linktr.ee/glowpeach.official.
Glowpeach Kolegen Kesihatan dan Kecantikan Memberi 1001 Kebaikan Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 20, 2021 Rating: 5

9 comments:

  1. wah..menarik. dah banyak produk2 baru kluar sekarang ni..tambah golongan muda sndiri dah banyak buat produk sendiri.

    ReplyDelete
  2. Mantap sis. Mesti dah banyak stok minuman kecantikan kolagen kan. Seronok juga kalo apply jadi stokis ni.

    ReplyDelete
  3. wahh selalunya dengat kologen ni kena buat pembedahan je, rupanya dengan minuman pun boleh lawa dan cantik laa

    ReplyDelete
  4. zaman sekarang selain menjaga permakanan pengambilan supplement pon digalakkan supaya memberi kesan yang lebih cepat.Lebh-lebih lagi mudah dan senang nk dimaakan dan dibawa ke mana-mana.

    ReplyDelete
  5. supplement ni bukan sahaja amazing for the body, but i can also imagine that it tastes great! x sabar nk cuba

    ReplyDelete
  6. Kecantikan memang kena mula dari dalam, baru elok luar dalam kan. Pasni Ayu makin glowing la nampaknya

    ReplyDelete
  7. Founder dia on CUN melecun nanti nak check out la this product mana tahu jadi cantik ala ala Bidadari lepas consume glow peach

    ReplyDelete
  8. Ohhh ini rahsia kecantikan Kak Ayu nampak makin muda dan bergetah suami makin sayang hehehehe bagus kena amalkan produk bagus ni...

    ReplyDelete
  9. wow! patutlah glowing! makan ni rupanya banyak betul eh khasiatnya,tetapi lelaki sesuai ke akak kalau consume macam menarik je

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.