4 Sebab Kenapa Promosi #lulusuperfriday Sangat Menarik


Ada banyak sebab tapi saya hanya senaraikan 4 sahaja, kenapa promosi #lulusuperfriday sangat menarik. Pastinya jika ada peluang berbelanja di Lulu memang rugi untuk dilepaskan. Oh ya! Untuk pengetahuan semua #lulusuperfriday berlangsung selama 13 hari iaitu bermula dari 23 November sehingga 5 Disember 2021.


1-POTONGAN SEHINGGA 70%


Diskaun hebat untuk pembelian lebih nilai. Pelbagai barangan yang boleh dipilih pada harga cukup berbaloi di Lulu Hypermarket dan Lulu Grocer. Antaranya seperti barangan  di bahagian elektronik dan elektrik.


Pelbagai jenama popular barangan elektrik turut mengambil bahagian didalam promosi #luluuperfriday kali ini. Dari barangan elektrik didapur seperti periuk nasi, peti ais sehinggalah gadget dan peralatan elektronik, untuk jenama tertentu ada diberikan diskaun hebat bersempena dengan #lulusuperfriday.

Seperti laptop ASUS ini ditawarkan pada harga RM1449 (harga asal RM1699) didatangkan juga dengan Comodo  Internet Security Pro, Solsido Tetikus Wireless dan beg galas sebagai hadiah sampingan untuk setiap pembelian.


Begitu juga airbuds jenama Phillips ini yang harga asalnya RM369 dan kini ditawarkan pada harga RM99 sahaja. Terdapat 3 warna yang ditawarkan iaitu hitam, putih dan biru metalik.



Mencari permainan kanak-kanak seperti basikal, boleh dapatkan di Lulu memandangkan sekarang ada promosi #luluuperfriday.


Begitu juga dengan perkakasan dapur dan rumah.


Barangan penjagaan diri seperti syampu dan sabun. Barangan kering dan basah untuk produk terpilih juga ada ditawarkan pada harga yang sangat berbaloi bersempena #lulusuperfriday








Melihat kepada harga diskaun yang diberikan, agak berbaloi untuk tambah stok makanan!

2- POTONGAN HARGA SEPARUH


Melihat kepada sambutan kempen potongan harga separuh yang berlangsungvbaru-baru ini. Sekali lagi Lulu mengadakan kempen ini bagi memberi peluang kepada pelanggan untuk mendapatkan potongan separuh harga bagi produk  di bahagian pakaian dan fesyen.




Syarat untuk mendapat voucher potongan harga separuh sangatlah mudah. Bagi setiap pembelian bernilai RM100 di Bahagian Fesyen, Kasut, Beg Tangan Wanita, Sari & Churidar, korang akan mendapat voucher membeli-belah bermilai RM50.





Antara jenama pakaian yang mengambil bahagian seperti Tag Richer, Puppet. Ruff dan Black Panther.


3- PENGHANTARAN PERCUMA


Selain itu bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk ke Lulu, bolehlah membeli-belah di laman web luluhypermarket.com. Bagi setiap perbelanjaan RM100 dan ke atas kos penghantaran adalah PERCUMA.

4- Kempen Beli Barangan Malaysia


Lulu juga menyokong sektor IKS dengan memberikan potongan menarik ke atas Barangan Buatan Malaysia kepada pelanggannya. Ini bukan sahaja dapat menyediakan ruang kepada pengusaha kecil Malaysia untuk memasarkan produk mereka. Pada masa yang sama menggalakkan masyarakat Malaysia untuk membeli dan menggunakan produk keluaran usahawan tempatan

So korang! Apa lagi jom ke Lulu Hypermarket dan Lulu Grocer. Banyak barangan terbaik dijual pada harga menarik menanti anda di sana!!!

4 Sebab Kenapa Promosi #lulusuperfriday Sangat Menarik Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 25, 2021 Rating: 5

5 comments:

  1. Amboii.. menariknya promosi kat Lulu sampai 70% bebenor.. kena ajak housemate pegi beli brg keperluan rumah nie.. memang berbaloi..

    ReplyDelete
  2. Lama tak shopping Kat lulu... Banyak deals Dan offer menarik siapa yang dekat boleh beli Kat situ... Baju baju nampak best Dan menarik

    ReplyDelete
  3. Wahh kemainnya. Haritu lalu depan Amerin Mall, baru tahu ada Lulu kat situ. Nice lah alang-alang nak grocery nanti.

    ReplyDelete
  4. Lulu ni mmg selalu buat promosi nti blhlah cuci2 mata tgk mana2 yg bkenan

    ReplyDelete
  5. Ala. Tak sempat nak gi. Tapi, memang akan pergi this weekend sebab dah ada kat Balakong - dekat dengan rumah!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.