Pembukaan Outlet Hairy Mary di Publika | Bisnes Terkini Diceburi Ardell Aryana

Hairy Mary adalah pusat rawatan yang dapat membuang dan menyingkirkan bulu-bulu roma/rambut halus di badan dengan mengunakan teknologi terkini oleh parunding kecantikan yang terlatih. Untuk pengetahuan semua Hairy Mary bermula sebagai cabang kepada klinik estetik Dr Por, YS Clinic, yang cukup popular dalam perkhidmatan memberi rawatan anti penuaan, pigmentasi dan parut.

Hairy Mary diasaskan pada tahun 2018 dan kini telah mempunyai 3 cawangan yang berjaya dibuka dalam tempoh setahun. Outlet pertama Hairy Mary adalah di Mid Valley, seterusnya pemubukaan di Subang Jaya dan yang ketiga adalah di Publika yang mana secara rasminya dibuka untuk orang ramai pada 14 Disember 2019.


Untuk pengetahuan semua Dr Por Yang Sheng adalah seorang doktor perubatan berlesen dan ahli Akademi Perubatan Estetik Amerika, beliau.merupakan pengasas kepada Hairy Mary. Namun istimewanya untuk outlet Hairy Mary di Publika pengurusannya adalah secara kerjasama dengan selebriti dan usahawan Ardell Aryana yang begitu pengalaman luas dalam industri kecantikan. Menurut Ardell ini merupakan bisnes yang ketiga beliau ceburi. Ardell yang banyak berkongsi minat dalam bidang perniagaan bersama suaminya iaitu Nadzmi Adhwa sememangnya seorang yang sangat optimis dan kreatif secara tidak langsung boleh meningkatkan lagi perkembangan Hairy Mary di Malaysia. Sepertimana misi pengasas ini sendiri ingin membuka lebih cawangan di negeri lain pada masa akan datang.


Menurut Dr Por Yang Sheng, semua perunding kecantikan di Hairy Mary adalah pakar dalam bidang ini yang mana mereka telah diberi kursus dan latihan dari mereka yang bertauliah. Kecekapan penggunaan teknologi mesin dan perundingan terbaik menjadikan kita tidak akan rasa was-was ketika mendapat rawatan di sini.

Terdapat ruang menunggu disediakan khas untuk keselesan pelanggan yang datang bersama ahli keluarga atau rakan-rakan.

Terdapat beberapa bilik konsultansi dan rawatan di outlet Hairy Mary ini, jadi tidak akan ada masalah sekiranya terdapat lebih daripada seorang pelanggan yang datang untuk mendapatkan rawatan pada satu-satu masa yang sama.



Rawatan di Hairy Mary adalah menggunakan teknologi berasaskan Korea THOR iaitu rawatan laser yang terkini dan tidak menyakitkan langsung. Apa yang lebih menarik teknologi mensasarkan kawasan rawatan  dengan ketepatan yang lebih tinggi bagi mencapai kecekapan maksimum.

“This laser emits a more concentrated burst in single wavelengths which means that individual hair follicles can be targeted and destroyed. Energy distribution is also more even. It’s quicker, so clients enjoy shorter treatment sessions,” 
Kemajuan inovatif dalam teknologi laser THOR menggabungkan sistem penyejukan yang dapat meminimumkan kerosakan kepada tisu sekeliling sekaligus mengurangkan kesakitan. Dan teknologi THOR sesuai digunakan untuk semua jenis kulit dan rambut. Ianya tidak seperti IPL yang kurang berkesan pada rambut kasar dan boleh menyebabkan kawasan yang dilakukan rawatan menjadi lebih gelap.

Bersempena dengan pembukaan outlet yang ketiga di Publika, Hairy Mary menawarkan promosi menarik kepada pelanggannya. Dengan hanya RM118, untuk rawatan selama 1 tahun (12 kali rawatan) untuk bahagian di badan yang terpilih. Namun tawaran ini hanyalah dibuka pada 14 dan 15 Disember 2019.

Memang murah dan berbaloi! Jika dilihat pada harga asal, untuk satu rawatan bahagian tertentu sahaja caj yang dikenakan dalam RM150. Dan terdapat juga promosi rawatan lain yang diberikan sehingga  70% diskaun daripada harga biasa.

Saya bersama dengan pengasas Hairy Mary Dr Por Yang Sheng, Ardell Aryana dan suami Nadzmi Adhwa.

Moga dengan pembukaan outet Hairy Mary terkini di Publika ini memberi peluang lebih ramai masyarakat setempat untuk medapat rawatan membuang bulu roma/rambut halus dengan menggunakan teknologi canggih dan terbaik. Tanpa rasa sakit bahkan yang lebih penting kesan daripada rawatan beberapa kali pastinya memberi impak pada perubahan yang mampu memberi kepuasan maksima.

Jangna lupa ke Hairy Mary di Publika di alamat berikut:-

Hairy Mary Publika
A4-1-6 Solaris Dutamas
No 1 Jalan Dutamas 
50480 Kuala Lumpur

WhatsApp : https://wa.me/60182845887 😘

Boleh follow media sosial Hairy Mary di;-



Jom dapatkan rawatan di Hairy Mary!

Pembukaan Outlet Hairy Mary di Publika | Bisnes Terkini Diceburi Ardell Aryana Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 15, 2019 Rating: 5

19 comments:

  1. wahh.. bagusnyaa.. ala.. kita dah nak pindah kedah dah.. makin jauh la dari kl pasni.. kalau tak boleh jenguk-jenguk dulu..huhu.. guna laser je kan untuk buang bulu semua.. terbaik..

    ReplyDelete
  2. Ya ... sesiapa sahaja yang berhajat nak membuang bulu kasar yang tebal mana mana mana anggota badan boleh lah ke salon di Publika ini. Ada tawaran menarik lagi kan?

    ReplyDelete
  3. I ada baca news dia buka ni. Great business idea. Suka ada celeb yang berpandang jauh camni.

    ReplyDelete
  4. dok terbayang yg org letak mcm pelekat lepas tu tarik .. and orang jerit... huhhu ..
    kalau yg ni tak sakit.. berbaloi lah kan byr

    ReplyDelete
  5. Masuk satu cabang bisnes dia kan..menarik gak buka bis ni. Sia pon ada biz lain gak dan mungkin yang sukakan bisnes dan sesuai dgn jiwa dia. Moga terus maju jaya.

    ReplyDelete
  6. Wow, the opening price look good. I want to try it.

    ReplyDelete
  7. Suasana kat dalamnya nampak sangat cozy dan selesa. Harganya pun berpatutan untuk opening day macam ni. Terima kasih

    ReplyDelete
  8. Cool idea. You wrote a good review too. Thank you for sharing and have a good day.

    ReplyDelete
  9. tahniah atas cawangan dan pembukaan outlet terbaru. semoga perniagaan akan berjaya! :)

    ReplyDelete
  10. Wahh ardell dgn suami buka bisness rupanya. Tahniah atas outlet terbaru ni. Best la kan dapat merasa tempat baru ni.

    ReplyDelete
  11. Alaaa dah terlepas tarikh promosi. Murah dah tu kalau untuk pakej beberapa sesi rawatan. Nak try la dtg buat kat sini. Penat tau nak mencantikkan diri. Hehe

    ReplyDelete
  12. Murhanya harga pakej yang ditawarkan. Tapi jauh pulak Hairy Mary ni. Kalau dekat dah lama saya terjah tau. Nak juga merasa servis mereka ni kan.

    ReplyDelete
  13. Tahu diaorang ada buka hair removal centre. Kalau dekat ni mau je g tengok mana tahu boleh cuba kan. Lagipun untuk wanita je kan..Tapi liez suka this couple sebab sweet sangat.

    ReplyDelete
  14. Kagum dengan semangat Ardell ni. Diam-diam dah 3 cabang bisnes dia buat ye. Murah jugak harga promosi diorang ni. Sape yang ada masalah bulu2 tu boleh la try kan.

    ReplyDelete
  15. Kagum dengan Ardell. Bukan satu, malah 3 perniagaan yang diceburi
    All the best to Hairy Mary, Rawlins nak promote kat kawan yang ada misai halus nie. Sian dia.

    ReplyDelete
  16. Menarik nya servis mereka kan boleh buang bulu tanpa rasa sakit.. epilator dan wax pun not bad tapi tu la sakit juga... kena ada semangat nak membuang bulu bulu terutamanya bahagian yang sensitif

    ReplyDelete
  17. Eh banyak jgk discount 70% tu dari Rm118 kan? Macam kena turun try ni. Mana tahu lepas potong jadi hensem sikit 😊

    ReplyDelete
  18. Sis zaman muda remaja dulu mmg dah buang bulu2 yg x berkenaan dgn laser..haa kau sampai hr ni yg kat tgn sis x dok bulu dah..hahaha.
    Tapi mmg bagus lah cara ni..tak menyakitkan dn tahan lama

    ReplyDelete
  19. wahhhh ni yang best ni ada tawaran menarik untuk hair removal, boleh zul cuba nanti

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.