Beg Diaper Jae Ko Designs, Rekaan Cantik dan Praktikal Untuk Digaya Ke Mana Sahaja

Beg Diaper Jae Ko Designs, Rekaan Cantik dan Praktikal Untuk Digaya Ke Mana Sahaja- I love beg! I love being mom! Apatah beg yang boleh menempatkan barangan anak dan saya. Terutama bagi saya yang mempunyai anak kecil, barangan keperluan seperti pampers, wipe tissue, botol susu (rujuk ibusyurga) dan pelbagai lagi. Rekaannya tentulah saya pilih yang menarik dan praktikal untuk digayakan di mana sahaja. 


Apabila saya melihat sahaja beg diaper dari Jae Ko Designs terus jatuh cinta! Mana tidaknya selain daripada rekaan beg ini yang agak versatil, warna yang ditawarkan untuk koleksi ini juga semuanya menarik. Namun dalam banyak pilihan warna yang ditawarkan, warna merah jambu juga menjadi pilihan hati.

Beg kulit ini sangat mudah dijaga dan dibersihkan. Sekiranya ada kotoran apa  yang perlu dilakukan, hanya lap sahaja di permukaan tersebut. Beg ini juga menawarkan banyak 'compartment' yang boleh memuatkan pelbagai jenis barangan.

Kita boleh susun barang anak dan kita sendiri agar lebih kemas dan teratur. Jadi mudah untuk kita membuat capaian mencari barangan yang ada didalam beg.

Didatangkan bersama beg adalah 'coin purse' yang sangat comel. Sedondon warna dengan beg utamanya. Nampak comelkan!

Kita boleh pasangkan di bahagian tepi beg ataupun meletakkannya didalam beg. Ikut pilihan masing-masing. Ini kerana ianya didatangkan dengan rantai yang sangat cantik bersama 'coin purse' tersebut.

Disediakan juga tali khas untuk dipasangkan kepada stroller. Ini memang sangat praktikal terutama buat ibu yang menggunakan stroller untuk meletakkan anak kecil mereka ketika keluar berjalan. Jadi kita boleh sangkutkan sekali beg diaper Jae Ko di stroller.

Pemasangan tali di bahagian tepi beg. Kita boleh bawa beg ini samada secara sling bag mahupun beg pack. Terpulang kepada keselesaan dan keingginan kita cara menggayakan beg ini.

Tali memang mudah sangat untuk di 'adjust'. Bagi saya sendiri material beg ini sangat ringan. Ini adalah antara faktor utama kenapa saya cukup sukakan beg diaper Jae Ko Design. Tidak rasa terbeban biarpun banyak barang diletakkan didalam beg.

Lebih istimewa kita boleh engraved initial nama di bahagian beg. Seperti saya yang memilih abjad AR iaitu Ayu Rafikah. Nampak esklusif dan menarik kan :-) 

Memang rekomen untuk semua terutama buat ibu-ibu yang mempunyai pelbagai barangan anak yang perlu dibawa bersama. Beg Jae Ko Designs ini sangat praktikal untuk digayakan dalam apa sahaja outfit dan juga sesuai untuk dibawa bersama ketika keluar berjalan dengan si manja. Boleh juga di bawa ke pejabat semasa bekerja ataupun ke hotel semasa bercuti bersama keluarga tersayang. (Baca: sukamakanjalan)

Video unboxing :-) First time masa terima parcel dari Jae Ko Design.

Keterangan lanjut mengenai beg ini boleh layari:-

Ibu bergaya Ibu Bahagia bersama beg Jae Ko Designs semestinya!


Beg Diaper Jae Ko Designs, Rekaan Cantik dan Praktikal Untuk Digaya Ke Mana Sahaja Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 30, 2019 Rating: 5

6 comments:

  1. I have to thank you for ones time for this especially fabulous read!! I unquestionably truly loved all aspects of it and I additionally have you spared to fav to take a gander at new data in your site. What are some of the cheapest places to travel to in the world? From Asia to Africa and Europe, Things to do 's got budget breakdowns for the cheapest places.

    ReplyDelete
  2. Excellent article. Very interesting to read. I really love to read such a nice article. Thanks! keep rocking. Backpack

    ReplyDelete
  3. Custom Printing Services .co.uk Best cosmetic packaging boxes | cosmetic packaging boxes hub for the composition of all varieties of custom packaging boxes with logo printed in elegant style. Your products will no longer have to be covered in regular boring boxes. We have the ability to create custom subscription boxes in all sizes and styles according to clients' interest and product specifications. Our printing masters and graphic designers have the skillet to produce the perfect aesthetics to design and manufacture custom boxes with logo, in a most flattering manner. As a gesture of our good confidence, we don't even charge clients for the customization of design. So anyone of you can come freely and get the hassle-free services. It would be worthwhile for you to experience the best services in the market in the UK. You can also get Custom Mailer boxes with understandable and printed designs.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.