Koleksi Glam Lebaran Raya 2018 Esklusif di Primavalet



Tahun 2018 merupakan tahun kedua PRIMAVALET beroperasi di Malaysia. Seperti tahun sebelum ini, koleksi yang terdapat di PRIMAVALET sentiasa mencuri perhatian masyarakat Malaysia mahupun negara jiran seperti Singapura dan Brunei.

Selain daripada variasi versatil rekaan yang diperkenalkan, koleksi yang mengikut 'trend' -peredaran zaman antara faktor mengapa koleksi pakaian yang dijual di PRIMAVALET begitu laku keras dan mempunyai pengikutnya yang tersendiri.


Dan untuk koleksi Raya 2018, PRIMAVALET sekali lagi telah memperkenalkan beberapa rekaan baru dan juga label pakaian dari pereka baru. Selain itu, beberapa selebriti tanahair dari dalam dan luar negara telah dilantik menjadi duta kepada fesyen baju raya PRIMAVALET. Antaranya seperti Zul Ariffin, Alif Satar, Amar Baharin dan Amyra Rosli serta anak mereka Aqeef Anaqi, Asad Mowtah, Zukie, Siti Nordiana, Nabila Razali, Janna Nick, Farah Nabila, Atikah Suhaimie, Asyallie dan Shaheizy Sam.

Menurut Pengarah Urusan PRIMAVALET Dr Arshat, pemilihan duta PRIMAVALET adalah berdasarkan kepada jumlah pengikut di laman sosial dan juga imej artis itu sendiri. Beliau sangat menghargai artis yang pernah bekerjasama dengan beliau terutama kepada komiymen dan kesungguhan yang dipertonjolkan.


Untuk pengetahuan semua untuk tahun 2018, koleksi-koleksi Glam Lebaran Raya adalah terdiri daripada Baju Melayu, Baju Kurung, Baju Kebaya, Baju Sekeluarga yang sedondon, Kurta, Baju Batik dan Telekung. Paling penting bukan hanya pelbagai rekaan baru diperkenalkan bahkan jenis fabrik juga berlainan. Ada yang jenis kain sari, satin dan pelbagai lagi.

Saya sendiri telah berpeluang menyaksikan sendiri peragaan fesyen koleksi Glam Lebaran Raya yang telah diadakan di Hotel The Majestic Kuala Lumpur baru-baru ini. Seramai lebih dari 500 jemputan yang terdiri dari para VIP, selebriti-selebriti, para pelanggan da pihak media menghadiri majlis pertujukan fesyen yang sungguh berprestij ini. Seramai 126 model telah memperagakan pakaian dari jenama-jenama di bawah PRIMAVALET seperti Ezuwan Ismail, Arjuna, YoumeAndHunny, Meylana, Nur Aishah, Shasya Habib, Empayar Kuku Besi, Zoud, Syus Couture, Buranku.com, UAI Original, dan koleksi dari jenama PV Man, PV Women dan PV Kids.






















Seriously, semua pakaian yang diperagakan sangat menarik. Melihat pada rekaan dan potongan pakaian ternyata kita harus berbangga kerana mempunyai pereka-pereka yang berbakat dari Malaysia

Ini adalah rekaan baju dari PRIMAVALET digayakan oleh Nabila yang begitu menarik minat saya. Apatah lagi warnanya juga adalah antara warna pilihan untuk saya sekeluarga sebagai tema untuk tahun ini. Jika dilihat pada rekaan memang sangat esklusif, tetapi di PRIMAVALET kita boleh dapatkan baju ini pada harga yang mampu milik.

Di acara penutup pertunjukan, pengacara majlis iaitu Faizal Ismail (FBI) dan Elfira Loy sempat menemuramah beberapa duta yang turut hadir menggayakan koleksi dari jenama yang mereka wakili.





Kita boleh dapatkan koleksi Glam Lebaran Raya hanya di bawah satu bumbung. Tidak perlu pening kepala atau bersusah payah pergi ke banyak lokasi butik pakaian untuk membuat pencarian pakaian. Hanya berada di PRIMAVALET semuanya ada, apa yang pernting koleksi yang ditawarkan mempunyai elemen eksklusif dan mewah dan kontemporari. Paling puas hati harga ditawarkan cukup berbaloii iaitu dari serendah RM70 sehingga RM380. Kesemua koleksi ini akan dijual di semua cawangan PRIMAVALET bermula 1 Mei 2018 secara berperingkat-peringkat.

Jadi jangan lupa untuk dapatkan koleksi Glam Lebaran Raya di ke semua cawangan PRIMAVALET seperti :-

  • Ostia Bangi, Selangor (cawangan terbesar terletak bersebelahan tol Bangi)
  • Pasir Tumboh, Kota Bahru, Kelantan
  • Senawang, Negeri Sembilan
  • Wangsa118, Wangsa Maju KL (cawangan terbaru yang telah dibuka pada 5 Mei 2018)

Jika tidak berkesempatan untuk mengunjungi cawangan-cawangan PRIMAVALET, korang boleh dapatkan pakaian raya melalui pembelian secara atas talian (online) di www.primavalet.com atau melalui ejen dan personal shopper rasmi PRIMAVALET.


Koleksi Glam Lebaran Raya 2018 Esklusif di Primavalet Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on May 07, 2018 Rating: 5

20 comments:

  1. Hurmmm...harituh pun saya ada ternampak kat IG kawan die shopping kat PRIMAVALET juga. Macam menarik lah kak. Nanti nak try pergi lah..tengok2 apa yang best kat sana.

    ReplyDelete
  2. wowww exclusive ja baju2 melayu dari primavalet ni..baju utk pompuan pun cun2 habis..tapi agak2 harganya mcm mn ya hihihii mahal ka murah

    ReplyDelete
  3. Suka tengok design prima valet ni kebanyakkannya modern dan sophisticated. Yang sweet pun ada so sesuai sangat dengan pelbagai citarasa customer

    ReplyDelete
  4. Ramainya artis yang dijadikan duta..memang cukup femes la kirenya primavalet nih kan..koleksi baju dia pon cantik2..nak satu buat raya..hehe

    ReplyDelete
  5. Banyak juga jena-jenama yang mengambil bahagian dalam kolesi lebaran Primavalet ni yer. Baju pon semua cantik-cantik. Rambang mata juga nak memilih nanti ni. Boleh lah pergi cawangan yang dekat Bangi ni sebab dekat dengan rumah ☺

    ReplyDelete
  6. Primavalet ni dah dekat dah dengan rumah i. Baju2 raya dah siap tempah dah. Baju hubby je beli yang siap sebab baju melayu. Ramai juga artis glam jadi ambassador dia. Pandai marketing. Boleh promo kat IG artis glam tu nanti.

    ReplyDelete
  7. Walau baru 2 tahun beroperasi tapi PrimaValet dah ada pengikutnya yang tersendiri. Sebabnya baju2 PrimaValet ni semua cantik2 dan harga pula berpatutan.

    ReplyDelete
  8. Emi ada tengok hari tu ramai artis dan rakan blogger pakat duk update kat instastory pasal fashion show primavalet ni. Dorang guna lagu2 OST Magnificent Century kan sebagai music latar sepanjang fashion show ni. Baju2 yg diperagakan pun cantik2

    ReplyDelete
  9. Cantiknya koleksi baju daripada Primavalet ni kak ayu. Cantik sungguh. Baju yang digayakan Nabila Razali tu memang cantik. Teringin juga nak beli tapi takut takde saiz hihi.

    ReplyDelete
  10. cantik-cantik kan koleksi tahun ni. tak sabar nak melaram baju daripada Prima Vallet ni!

    ReplyDelete
  11. Wahhh.... Cecantik design baju dari Primavalet ni. Suka tengok design yang Nabila pakai. Jadi trend kot Raya nanti. Agak² mahal tak?

    ReplyDelete
  12. cantik betul baju-baju dr primavalet. Liez dh kenal primavalet sbb my cousin pernah join sekali. kalau la badan ni kurus mmg dah rembat baju2 dekat primavalet

    ReplyDelete
  13. simple dan eksklusif. memang tertarik dengan konsep primavalet. PAling bes ada set seisi keluarga. Harus serbu untuk baju raya tahun ni!

    ReplyDelete
  14. Cantik-cantiknya koleksi raya tahun nie. Nampk eksklusif sangat. Bolehlah nak pergi ke primavalet di bangi sentral nanti. Boleh lah sambar satu ke dua baju. Eh ! Ramai nya model yg digunakan untuk majlis se-gahh ini ya. Ini betul2 all out promosi raya

    ReplyDelete
  15. Cantiknya koleksi Prima Valet yang digayakan model dan rakan artis. Nampak moden, trendy & stylo lah. Rasa tak sabar nak shopping kat sini. Raya dah dekat kan, memang peluang nak membeli lah

    ReplyDelete
  16. Ada satu koleksi yang saya sedang tunggu. You and me hunny tu. Harap-Harap cawangan wangsa walk tu ada koleksi tu. Hehehe. Jumaat ni je opening. Yayyy!

    ReplyDelete
  17. I was impressed with Malaysia designer. They are talented. Congrats to PRIMAVALET for the second fashion hub. This year design so exclusive and unique.

    ReplyDelete
  18. wah..that 'arabian' knights looks super good almost like the walking scene in action movies. I am actually liking very much some of them and might really consider getting one. Just got to decided which exact 'one' that I should splurge on.

    ReplyDelete
  19. Best semua buasana kat PrimaValet ini, i pun nak cari baju raya juga la.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.