Uniknya Jenama UNIQLO! Anak Anda Ternyata Bergaya Lebih Macho

UNIQLO satu jenama dari Jepun yang tidak asing lagi bagi penggemar fesyen di Malaysia dan di negara-negara Asia yang lain. Biarpun gaya anda itu tidaklah seperti seorang fashionista yang hebat namun pakaian di bawah label UNIQLO menjadikan anda seperti ikon yang punyai citarasa dalam berfesyen. (Woiiiits panjang lebar gue punya mukadimah, hahahah)

Apa yang menarik UNIQLO juga mempunyai rangkaian pakaian khas buat kanak-kanak. Jangan tak tau... Anak-anak zaman sekarang sudah pandai membuat pemilihan pakaian dalam bergaya. Bak kata saper ntah "Biar ada gaya, biarpun tiada rupa"... ngeeeeeeeee

Siyes, di UNIQLO boleh menjadikan ibu-ibu begitu rambang mata dalam membuat pemilihan pelbagai rekaan pakaian... dan anak-anak lebih teruja. Ini kerana setiap rekaan pakaian di rak UNIQLO memenuhi citarasa mereka...

See...
Warna terang dan lembut pelbagai pilihan. Paling besh cuba rasai fabriknya, begitu memberi keselesaan. Sesuai dipakai terutama di Malaysia yang cuacanya panas dan hujan sepanjang zaman.
Pakaian dalam turut berderet di susunan. Variasi warna pelbagai rekaan. Ikut saiz dan jantina lelaki ataupun perempuan. Selain memberi keselesaan, ianya turut ditawarkan dengan harga yang berpatutan.
Peminat komik dan kartun di TV. Banyak karektor animasi di sini. Dari Hot Wheels, Star Wars dan banyak lagi. Memang feveret anak-anak termasuk mak pak sekali :)
Rekaan "simple" tetap menarik. Tawaran terhad harga terbaik!



Legging untuk kanak-kanak yang cantik rupawan. Fabriknya lembut selesa disarungkan. Mudah untuk dibuat padanan. Dengan pelbagai "top" memberi kelainan. Setiap hari pasti bergaya sakan.
Pelbagai warna seluar panjang kegemaran orang Asia. So kalerful memang sesuai dikenakan sepadan dengan usia. Kanak-kanak gembira dengan warna ceria.
Pyjamas (baju tidur) pun ada. Yang ini memang ai suka banget. Fabriknya sangat lembut dan selesa. And ai tertanya2 "ada tak saiz untuk orang sudah dewasa seperti saya?". Teringin memiliki satu agar tidurku lebih lena... sambil bergaya. Hahahahaha
Harga mampu milik ya :)

Ohh well, sopping kat UNIQLO rasanya begitu sekejap tapi rupanya lama juga. Ralit memilih baju... tak caya... sila lihat aksi anak-anak saya.
Kompius-kompius nak yang mana satu...
Masing-masing ada pilihan warna dan rekaan yang digemari...
I dun care mummy....
I want this...
I love Star Wars...
I jawab: Ok, fineeeeeeeeeeeeeee!
I'm not sure either I want blue or pink color?
Help me, mummy!!!
Hi UNIQLO cutey...
Nak ngorat u boleh???
Katakanlah seluar yang dipilih saiznya padan dengan uolls... tapi panjangnya agak labuh... so boleh alter gak kat sini ya. So boleh rujuk di atas...

Oh ya...
Nak habaq maiii...
Sempena dengan pelancaran  terbaru Koleksi Kids/Baby di dua butik UNIQLO iaitu Alamanda Shopping Centre dan Sunway Piramid (sebelum ini di Malaysia rangkaian untuk pakaian bayi hanya terdapat di Farenheit 88, 1Utama, Mid Valley dan Queensbay Mall manakala pakaian kanak-kanak semua butik UNIQLO ada ya-kecuali Cheras Central), pihak UNIQLO telah mengadakan satu tawaran yang menarik untuk semua pelanggan-pelanggannya. Khasnya bagi mereka yang membeli pakaian kanak-kanak atau bayi di UNIQLO. Tiada minimum perbelanjaan diperlukan. Soping jer anda layak untuk mendapat photoshoot FOC beserta gambar yang diambil :) Best, kan?

Hanya terdapat di 4 lokasi ya...

12-13 April 2014 (Sabtu & Ahad) - Photo booth dibuka hanya di Fahrenheit 88 dan 1 Utama (oh my, last week)
19-20 April 2014 (Sabtu & Ahad) - Photo booth dibuka hanya di Mid Valley dan KL Sogo...
Bukan anak saja, mak nak interpreme pun boleh. Satu famili pun boleh!!!
See my anaks bergaya dengan pakaian label UNIQLO!!!
Kenalkan dari kiri Afiq the Rocker, Amani the Bunny dan Akid the Hip Hop Guy...
Boleh pilih 3 jenis frame yang ditawarkan...
Print gambar... Setel, bawak balik umah...
Simpan sebagai kenang-kenangan... gitu...
Sakan memasing, kan? Dapat soping pakaian kat UNIQLO!!

Ternyata....
Rekaan pakaian UNIQLO yang memenuhi citarasa kami sekeluarga..
Fabrik berkualiti begitu selesa di pakai tidak kira di mana bila-bila-bila masa...
Harga ditawarkan berpatutan memberi penjimatan ketara...
Anak ceria keluarga bahagia UNIQLO jenama menjadi pilihan semua..:)
Jom....berunik gaya dengan UNIQLO!!!

Uniknya Jenama UNIQLO! Anak Anda Ternyata Bergaya Lebih Macho Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 14, 2014 Rating: 5

5 comments:

  1. Yeayyyy!!!..boleh shopping baju baby kat uniqlo..;)

    ReplyDelete
  2. ehhh asal nampak zeeshan red mummy ni? sipi sipi pun ada red mummy :-) Syok syok. ai dah beli t shirt mickey mouse untuk hubby, me and dania nak pakai nanti :-)

    ReplyDelete
  3. uniqlo jeggings are my favourite seluar!! i have like 5 in different colours!! hehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.