Guardian : My Date With Beauty

Hari minggu yang lepas, saya merendet ngan anak2 ke 1 Utama. Since my Yana die ada latihan kawat kaki seawal pukul 7 pagi lepas tu Afiq pulak ada latihan karate bermula kul 2 petang. So saya dan aanak2 yang lain kitaorang pakat2 berpoya di 1 Utama. Sambil tu mencuci mata kat Karnival Tahunan Guardian kannnnnnn. Saya sampai dalam kul 10 pagi +++...
See bukan main panjang barisan pelanggan yang nak masuk karnival ni. Ekceli dowang ni beratur antara sebab lain nak amik goodies bag dan juga nak makeover FOC. Saper tak nak kan. So kalau nak benda percuma silalah beratur walaupun terpaksa menunggu lama.
See, ni makeover bagi mereka yang berhijab. Kita buat tang muka jaaa...

Ramai juga yang trim rambut memasing. Memang cantek dari biase!
Banyak booth produk kecantikan dan kesihatan yang dijual dengan harga begitu murah. Kiranya "value for money". Apatah lagi kalau kita memang menggunaka produk tersbut. Tapi saya takdelah sangat terror bab membeli barangan kecantikan. Kalau ada dalam simpanan semuanya jenis stok2 asas jaaa..
Kejap jer berada di situ. Setel meronda terus ke Toy'rus dan Tamiya. My boys dah lama pasang misi nak mengetuk mummy dier dengan keta permainan baru. Wa orait jaaaa....nanti claim ngan tu Encik Somi yang gigih carik rezeki. Hahahahahahahahahaha.

Bini yang tiada perasaan belas kasihan;
Guardian : My Date With Beauty Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 08, 2014 Rating: 5

4 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.